Exaktamente, regeringen har ej märkt ngt i min bytesförvirring, ”bara byten, nästan inga pengar emellan ” , gick hem denna gång finfint...Så det var Orisen med vit skiva som du inte vågade packa upp häromsistens
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Exaktamente, regeringen har ej märkt ngt i min bytesförvirring, ”bara byten, nästan inga pengar emellan ” , gick hem denna gång finfint...Så det var Orisen med vit skiva som du inte vågade packa upp häromsistens
JeppGrym duo. 42mm på CWn?
Jag är svag för den där, jäkligt snygg! Lycka till med klättringen!Livet som länk-lover fortsätter. bra bruksklocka för att gå och klättra med dottern.
Du och dina läckra Fortis alltsåLivet som länk-lover fortsätter. bra bruksklocka för att gå och klättra med dottern.
Vad är det gröna i bakgrunden?Kör denna i solen idag.
Jag vet inte riktigt vad jag tycker, men Brian är ju en bra gitarristNi som gillar gitarrer/Queen. Bra eller anus?
Ja så ser det ut här på Sveriges riviera (norra Skåne). Varför skotta snö när man kan slippa .Vad är det gröna i bakgrunden?
Det är ju bara mars...
Såg du min snöiga post igårkväll ?Ja så ser det ut här på Sveriges riviera (norra Skåne). Varför skotta snö när man kan slippa .
Ja, stackare .Såg du min snöiga post igårkväll ?
Brian May är grym men en Seiko 5 sports för 6000:-, njae så stort fan är jag inte. Hade det däremot varit någon skön blueslegendar, då jäklarNi som gillar gitarrer/Queen. Bra eller anus?
Typ som Robert JohnsonBrian May är grym men en Seiko 5 sports för 6000:-, njae så stort fan är jag inte. Hade det däremot varit någon skön blueslegendar, då jäklar
Ni som gillar gitarrer/Queen. Bra eller anus?
Jag är ju liiiite av ett Queenfan. Måste erkänna att jag gärna skulle ha en sån klocka, men känner inte att jag vill betala det priset Om den skulle vara billig begagnad sen kommer jag nog slå till.Jag vet inte riktigt vad jag tycker, men Brian är ju en bra gitarrist
Vad säger du @Lindellc ?
Köpte du den i Vännäs?Kabom Bulova Super Seville Day & Date
Visst känns det lite orättvist? Pannerajtråden har dock 2000+ sidor, vi har 1600. Hoppas på att vi får samma behandling när vi når 2000Måste bara få ventilera mig.. hur fan tänkte dom när dom gjorde en avskild avdelning till panerai?! Visst det finns en del på forumet men inte ens i närheten av micro/affordable eller har jag missat något?
Här har vi Tropical rainforest climate, med 2 ”sasonger”, regn, el ej, men alla sager att det ar sommar typ mars-maj/juni o ifjol vart det runt 35 upp ngn grad mer under mars, april, vilket är ngn grad för mkt, men dödar Coronan hoppas jag, vi har home schooling efter de upptäckte ett case i stan, sedan är det ngn på rymmen oxå som testades positivtSåg du min snöiga post igårkväll ?
Handlar väl mer om att det är en mer aktiv tråd?Måste bara få ventilera mig.. hur fan tänkte dom när dom gjorde en avskild avdelning till panerai?! Visst det finns en del på forumet men inte ens i närheten av micro/affordable eller har jag missat något?
Ja visst det är den ju men den är också 2 år äldre.. men vi får väl se vad som händer när denna når 2000 som du sägerVisst känns det lite orättvist? Pannerajtråden har dock 2000+ sidor, vi har 1600. Hoppas på att vi får samma behandling när vi når 2000
(Mina tankar)Måste bara få ventilera mig.. hur fan tänkte dom när dom gjorde en avskild avdelning till panerai?! Visst det finns en del på forumet men inte ens i närheten av micro/affordable eller har jag missat något?