• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

God morgon!
Luftar Spinnaker idag.
90C9F2AF-6F37-421C-8EEE-416A6C9933F0.jpeg
5DB72150-B417-4AE1-AB0D-51611BC1088D.jpeg

Ni som gillar gitarrer/Queen. Bra eller anus?

CE8AB87A-7DB3-4B29-B33F-3CC6701D9273.png

Jag vet inte riktigt vad jag tycker, men Brian är ju en bra gitarrist :)
Vad säger du @Lindellc ?
Jag är ju liiiite av ett Queenfan. Måste erkänna att jag gärna skulle ha en sån klocka, men känner inte att jag vill betala det priset :( Om den skulle vara billig begagnad sen kommer jag nog slå till.
Dessutom har jag redan red special förevigad i tatueringsform.
IMG_20200314_130347.jpg

Måste bara få ventilera mig.. hur fan tänkte dom när dom gjorde en avskild avdelning till panerai?! Visst det finns en del på forumet men inte ens i närheten av micro/affordable eller har jag missat något?:banghead:
Visst känns det lite orättvist? :D Pannerajtråden har dock 2000+ sidor, vi har 1600. Hoppas på att vi får samma behandling när vi når 2000 :p

Såg du min snöiga post igårkväll ?
Här har vi Tropical rainforest climate, med 2 ”sasonger”, regn, el ej, men alla sager att det ar sommar typ mars-maj/juni o ifjol vart det runt 35 upp ngn grad mer under mars, april, vilket är ngn grad för mkt, men dödar Coronan hoppas jag, vi har home schooling efter de upptäckte ett case i stan, sedan är det ngn på rymmen oxå som testades positivt :eek:

Måste bara få ventilera mig.. hur fan tänkte dom när dom gjorde en avskild avdelning till panerai?! Visst det finns en del på forumet men inte ens i närheten av micro/affordable eller har jag missat något?:banghead:
(Mina tankar)
1. Mer prestige. Panerai markerar någonting ”speciellt”.
2. De har ett namn- De är Paneristi
3. Micro och affordable består till viss del av homager och det är inte rumsrent i alla kretsar.

Jag har själv ägt en Panna och tycker att de är kanonfina. Men de är för stora för min 18 cm arm och priset är för högt.
Det är få personer som kan bära upp en 44-47 mm klocka. Jag vet att de ska vara stora men det betyder inte att alla kan bära den.
9842D3E6-D999-487D-B198-59607355A89A.jpeg

Tillbaka
Topp