Acos
Guld
Jag har då aldrig sätt något liknande Stenhård! Hur är läsbarheten i olika vinklar?Ja inte en av dom allra vanligaste precis.
Mycket mysig. Grymt bekväm länk också .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har då aldrig sätt något liknande Stenhård! Hur är läsbarheten i olika vinklar?Ja inte en av dom allra vanligaste precis.
Mycket mysig. Grymt bekväm länk också .
Lite märklig fråga kanske, men har du köpt den via Tradera? Jag har nämligen ägt en sån som jag sålde där, och har inte sett så många andra på forumetAbsolut inget klagomål men fan är ni alla gitarr fantaster?
Dave Grohl-guran!!!!Här är våra godingar! Jag har en Martin DM också men den ligger nerpackad för tillfället. Gamla bilder också för den delen...
En Gibson Dave Grohl signature ES-335
Fruns 30-årspresent från mig, en Epiphone Les Paul 56 Goldtop
Fruns Fender
Affordable klocka för relevans...
Köpte sista exet på Guitar Center när jag var i USA 2007. Löjligt nöjd med den.Dave Grohl-guran!!!!
Läsbarheten är mycket bättre än förväntat.Jag har då aldrig sätt något liknande Stenhård! Hur är läsbarheten i olika vinklar?
Ok... Får kolla fler Youtube! Eller har du någon snabblösning?Du ställer säkert in worldtime på Sthlm. Den vanliga tiden har du inte ställt, därför dom diffar.
min teori men inte säker såklart
Tack för bilderna, verkligen shysst displayLäsbarheten är mycket bättre än förväntat.
Här i lite olika ljus och vinklar.
Härligt! Tackar!Skulle säga amazon.de
https://www.amazon.de/dp/B000GB1R7S...coding=UTF8&psc=1&refRID=PEWPQ74JXHXV2BC9V39V
37 euro med snabbleverans som kostar 10 euro. Borde hinna fram.
Nejdå helt befogad fråga, ropade hem den på tradera i en lott för ett tag sedanLite märklig fråga kanske, men har du köpt den via Tradera? Jag har nämligen ägt en sån som jag sålde där, och har inte sett så många andra på forumet
Då är det nog inte min gamla, den sålde jag i sin ensamhet. Kul att se en dock, fin klockaNejdå helt befogad fråga, ropade hem den på tradera i en lott för ett tag sedan
Är det jag som är trög? Eller är det fel på denna klockan?
Precis den jag kollade på! Men ska ge det ett försök till!Det ser lite udda ut ja . Nu kanske du kikat runt på tutorials och så, men jag kikade på denna för att ställa in tid och förstå funktioner och knappar:Vid 1.50 om hur man ställer visarna och subvisaren rätt.
Är det time eller worldtime som visas digitalt för dig?!
Precis den jag kollade på! Men ska ge det ett försök till!
Ska hoppa in i bastun nu så inte hunnit kolla något på detta, men dag verkar inte ställt in överhuvudtaget? Kanske något där?Är det jag som är trög? Eller är det fel på denna klockan?
TimeÄr det time eller worldtime som visas digitalt för dig?
Det verkar ju som något är väldigt fel.
Smurfer!
Judas Priest på för fullt
Den här är rätt härjad men dock lika trevlig för detDå är det nog inte min gamla, den sålde jag i sin ensamhet. Kul att se en dock, fin klocka
Ta den högra så är du garanterad första plats på listan över tuffast på island
Vilken ska man använda ?
Lutar åt CA-53W
Talat ju bara för att den är originalDen här är rätt härjad men dock lika trevlig för det
När jag ställt min har det inte varit svårare än att hålla inne adjust och sen ställa in den digitala tiden. Visarna ställer sig på 6:32 under justering på min. Dubbelkolla så hemtidszonen, år+datum och DST on/off stämmer också, annars har jag inga tips.Är det jag som är trög? Eller är det fel på denna klockan?
Håll in Adjust tills det står SUB i displayen. Sedan kan du manuellt nollställa visarna. Kolla manualen, det står där hur man gör.Är det jag som är trög? Eller är det fel på denna klockan?
Minns du säljaren du handlade av? Har äntligen hittat ett område jag faktiskt har användning av den förHur har jakten gått, har du fått tag i/eller beställt nån CA 53W ?@thewordfox
Jag jagar för fullt! Satte sambon på att leta i Göteborg. Nu när jag vet att den finns i Sverige med någon dags leveranstid så har jag tid att leta i fysiska butikerHur har jakten gått, har du fått tag i/eller beställt nån CA 53W ?@thewordfox
Nej tyvärr, hör med räven. Han verkar ju vara något på spårenMinns du säljaren du handlade av? Har äntligen hittat ett område jag faktiskt har användning av den för