Underbart att läsa mellan raderna !Inte i min region. Fanns massor igår när jag köpte 13 balar . Vissa större städer verkar dock ha mycket nödigt folk däremot.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Underbart att läsa mellan raderna !Inte i min region. Fanns massor igår när jag köpte 13 balar . Vissa större städer verkar dock ha mycket nödigt folk däremot.
Den har jag tänkt se.Själv tittar jag på en Isländsk serie, Valhalla murders. Helt ok
Haha, jag känner att vi tar det här med karantän ca likadant. Om det blir så här i Sverige så är jag inte så oroad.Så från och med imorgon kommer alltså mitt sociala liv att begränsas till att sitta hemma, käka havregrynsgröt, idka navelskådning, lyssna på hårdrock och prata med er mikrober i tråden
Men vänta lite nu... så gör jag ju jämt
Yes, slut överallt i Alingsås. Allt pulvermos och alla mazariner är också slut. Och all pasta gjord på vete. Men precis allt annat finns kvar.Men alltså, är det på allvar nästan slagsmål om toalettpapper hemma ?
Mazarinerna måste ju svida hårdast.Yes, slut överallt i Alingsås. Allt pulvermos och alla mazariner är också slut. Och all pasta gjord på vete. Men precis allt annat finns kvar.
Rolex borde göra en 'Yngve utgåva' av någon deras guldmodeller. Med tanke på hans filosofi att 'More is more' ser jag fram emot spektaklet med skräckblandad förtjusningHehe. Har en Submariner också men ibland är det mer kul med Pagani bara...
Tror jag ska börja tillverka sånna här.Slut överallt i Kungsbacka men jag har 4 rullar kvar.
1 ark åt gången inte mer här sparar vi
Finns ju redan Daytonavarianter med regnbågsfärgade ädelstenar och leopardtavla så det krävs ju lite för att sticka ut så att säga.Rolex borde göra en 'Yngve utgåva' av någon deras guldmodeller. Med tanke på hans filosofi att 'More is more' ser jag fram emot spektaklet med skräckblandad förtjusning
IMO är de med färgskalan av diamanter runt tavlan mer åt Vince Neil och Steven Tyler hållet. Men man vet ju aldrigFinns ju redan Daytonavarianter med regnbågsfärgade ädelstenar och leopardtavla så det krävs ju lite för att sticka ut så att säga.
Men alltså, är det på allvar nästan slagsmål om toalettpapper hemma ?
Rolex borde göra en 'Yngve utgåva' av någon deras guldmodeller. Med tanke på hans filosofi att 'More is more' ser jag fram emot spektaklet med skräckblandad förtjusning
Mer pudelrock än en isad leopardFinns ju redan Daytonavarianter med regnbågsfärgade ädelstenar och leopardtavla så det krävs ju lite för att sticka ut så att säga.
Lite 'Balla Trazan Apansson' därMer pudelrock än en isad leopard
Daytona blir det ju knappast Finns en tigervariant också. Dock inte micro-affordable
Nu är inte denna till salu men jag måste ju bara lägga upp en bild på min.Någon i denna härliga tråd som har en Christopher ward C11 liggandes och som vill sälja får gärna höra av sig.
Nu är inte denna till salu men jag måste ju bara lägga upp en bild på min.
Elegant mönster på kronornaNu är inte denna till salu men jag måste ju bara lägga upp en bild på min.
Religion, går aldrig att ha rätt eller fel. Windows eller Linuxvariant (inkl apples), iPhåne eller android (windows eller Nokias är det väl ingen som använder längre?). Som ingetgör så föredrar jag allt linuxbaserat framför "proprietära". Men är också upplärd med (efter hålkortstiden) PDP-11e och Unix v6 och v7 (samt förstås DEC10/20 och tillhörande TOPS och Decnet, googla på det ni ungdomar ). Sen kom Mac-os och Windows och sånt...
Kan rekommendera filmen "Pirates of Silicon Valley" om ni inte sett den och har ett historieintresse.
EDIT: Filmen handlar om Bill Gates och Steve Jobs och hur de startade sina verksamheter (icke att förglömma, Ballmer, Allen och Wozniak och Wayne, legender alla).
Jag bifaller rekommendationen av filmen som nämns, men måste protestera mot att Apple har en linuxvariant. IOS är baserat på FreeBSD, inte Linux. Vilka båda - beroende hur rättroende man är - är varianter av UNIX. Däremot är det lätt att köra en Linux på en Windowsdator numera vilket känns som uppånedvända världen för en annan som också varit med i mjukvarusvängen ett tag.
Sälj en rulle och köp en rolleHittade guld i våran lilla butik hemma
Bytes mot rolex, ej äldre än 2017.Hittade guld i våran lilla butik hemma
Vänta en vecka så kan du få valfri PPBytes mot rolex, ej äldre än 2017.
Skitbra!Vänta en vecka så kan du få valfri PP
Toilet paper is king.Sälj en rulle och köp en rolle
Ska vi byta en rulle med varandra har vart sugen på att test den sorten länge.Bytes mot rolex, ej äldre än 2017.
Vi kan ju ha en passaround. Max 10 deltagare och mycket bilder..Ska vi byta en rulle med varandra har vart sugen på att test den sorten länge.
Låter braVi kan ju ha en passaround. Max 10 deltagare och mycket bilder..