• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Var det inte någon av ”cheferna” som nyligen blev med Panna, därav ny avdelning?

Håller tummarna för att det ska lösa sig.

Usel hantering.

Pinsamt att man inte kan svara. Det är trots allt ett klockforum för entusiaster och alla är vi olika.

Och stackars alla som inte har råd att bunkra. I tider som dessa ska man tänka kollektivt men alla tänker på sig själva.

Var det inte någon av ”cheferna” som nyligen blev med Panna, därav ny avdelning?

Håller tummarna för att det ska lösa sig.

Usel hantering.

Pinsamt att man inte kan svara. Det är trots allt ett klockforum för entusiaster och alla är vi olika.

Och stackars alla som inte har råd att bunkra. I tider som dessa ska man tänka kollektivt men alla tänker på sig själva.
Ahh det förklarar ju det hela. Samma chef som jag ställde frågan till också ser det ut som. Tystnaden blir nästan lite pinsam. Absolut ingen otrevlig frågeställning varken i torsdags eller i somras men inget svar eller återkoppling. Har lite svårt för sånt oavsett om det är på ett forum eller utanför.
Tror det är svårt för många att erkänna att microdelen är så stor som den är här på forumet.

Senast ändrad:
Ahh det förklarar ju det hela. Samma chef som jag ställde frågan till också ser det ut som. Tystnaden blir nästan lite pinsam. Absolut ingen otrevlig frågeställning varken i torsdags eller i somras men inget svar eller återkoppling. Har lite svårt för sånt oavsett om det är på ett forum eller utanför.
Tror det är svårt för många att erkänna att microdelen är så stor som den är här på forumet.
Vi kan kanske skramla till en microklocka och skicka den till honom? Litet pris för en egen avdelning ;)

Vi kan kanske skramla till en microklocka och skicka den till honom? Litet pris för en egen avdelning ;)
Ja kanske en trevlig Parnis hommage på panna.
Nej ser nu att dom är sålda allihop tyvärr. Gick i ett nafs. Förövrigt så såg dom riktigt trevliga ut :)
Har inte provat en sån men skulle gärna göra.
Har hört att dom håller nästan samma klass men det är hörsägen så det låter jag vara osagt :)

Morrn morrn!
Hoppas alla har toapapper hemma nu då :p
Dagens (förmiddagens förmodligen ;)).
AD7C6424-146D-439C-ADD1-E970AD020CC3.jpeg

Microdelen
IMG_20200315_103233.jpg
IMG_20200315_103256.jpg
Idag blev man ett år äldre. Världens bästa barn gav mig en ny "Iphone" i present...:D:D:D
Tkr dom att du behöver en ny? :)
Grattis på födelsedagen.

Stort grattis på födelsedagen. En ny IPhone är ju aldrig fel :).
Grattis. Den bästa presenten är väl barnen i alla fall, underbart.
Microdelen

Tkr dom att du behöver en ny? :)
Grattis på födelsedagen.
Tackar! Jag har ju aldrig ägt en Iphone så vet inte varför de tror att jag önskar mig en? Det är väl det hetaste man kan ha i plugget antar jag.. :p Men det är en tidsfråga innan det är mer status att äga toapapper...

Tackar! Jag har ju aldrig ägt en Iphone så vet inte varför de tror att jag önskar mig en? Det är väl det hetaste man kan ha i plugget antar jag.. :p Men det är en tidsfråga innan det är mer status att äga toapapper...
Nej ingen Iphone mer här heller sedan länge.
Har samma hype bland sina användare som en viss klocktillverkare har bland sina och det utan att vara bäst. Själv har jag sett ljuset även här sen mååånga år och kör nu top of the line istället ;)
(förbereder mig på tjära och fjädrar men det är ju sant :D)

Har samma hype bland sina användare som en viss klocktillverkare har bland sina och det utan att vara bäst. Själv har jag sett ljuset även här sen mååånga år och kör nu top of the line istället ;)
Precis, kan bara hålla med. ( även jag förväntar mig tjära och fjädrar nu)... :)

Agree. Dock tjänstetelefon och hustruns uppsättning med i-grejor. Privat en CAT S41/android är strålande, tål nästan vad som helst, till och med vatten. Toolig som en dykarklocka (nästan). Stulen bild
cat-s41-0.jpg

Åsdå en klocka då. Wotd
IMG_20200315_120204_2.jpg

Senast ändrad:
Tackar, väntar in min traska..skulle ha blivit födelsedagsklockan. Nu får man hoppas att det inte blir en julklapp.

Grattis!

Karma avseende åsikten om iPhone får utvisa om din Traska och andras klockor kommer innan sommaren. Apple ser er :)

Är 100 % fast i applemiljön sedan länge men förstår absolut de som är negativa. Jag börjar bli orolig för snart måste jag välja ny telefon och när nu iPhone SE utgått vet jag inte hur jag ska göra. Vägrar gigantofåner.

Lite som att gilla Anonimo/Gruppo Gamma men inte våga pga storleken.

orkar inte posta bild på Yeman...

Senast ändrad:
Grattis!

Karma avseende åsikten om iPhone får utvisa om din Traska kommer innan sommaren. Apple ser dig.

Är 100 % fast i applemiljön sedan länge men förstår absolut de som är negativa. Jag börjar bli orolig för snart måste jag välja ny telefon och när nu iPhone SE utgått vet jag inte hur jag ska göra. Vägrar gigantofåner.

Lite som att gilla Anonimo/Gruppo Gamma men inte våga pga storleken.

orkar inte posta bild på Yeman...
Bara att släppa taget och ta emot sanningen.
Absolut ingen fara, alla har vi gjort fel någon gång och så även jag (även om det var längesen) :D

Tillbaka
Topp