Ligger hemma och funderar över hur den närmaste framtiden kommer te sig. Man ska hålla ett avstånd på minst två meter till andra medmänniskor. Känns mycket märkligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ligger hemma och funderar över hur den närmaste framtiden kommer te sig. Man ska hålla ett avstånd på minst två meter till andra medmänniskor. Känns mycket märkligt
Som tur är får man fortfarande gå ut, hur skulle man göra med dessa annars?
Funkar för motionen kanske men gamle herrn på bilden ovan vägrar göra nr2 på annat än promenader :/
Tur att du bor på norra island då iallafallLigger hemma och funderar över hur den närmaste framtiden kommer te sig. Man ska hålla ett avstånd på minst två meter till andra medmänniskor. Känns mycket märkligt
Så jäkla trött på att allting alltid är andras fel. Va fan har vi gjort för att hamna i den här situationen? Ingenting. Först säger den oranga gubben på andra sidan pölen att ingen får resa och jag förlorar hälften av mina pensionspengar. Sen kommer kineserna och gnäller på oss när det var från Kina vi fick viruset.Tror jag med. Svarade lite mer utförligt mtp hur Kina försöker svartmåla Sverige just nu.
det är nånting med märk tavla och lite ornage som är välidgt lockandeLimiterad 40st.
Nja beställde full lume Squale i helgen.Oj vad snygg, KÖPA?!
Tror alla är det står matchande färg datum.Riktigt snygg! Alla datum orange eller någon form av roulettedatum?
Men du verkar inte fatta poängen. Exploderar viruset får vi Italien. Kraschad sjukvård och tusentals döda. Inte bara i Covid-19, men också eftersom vi kommer vara upptagna med villspår när du kommer in med lungemboli eller sepsis.Så jäkla trött på att allting alltid är andras fel. Va fan har vi gjort för att hamna i den här situationen? Ingenting. Först säger den oranga gubben på andra sidan pölen att ingen får resa och jag förlorar hälften av mina pensionspengar. Sen kommer kineserna och gnäller på oss när det var från Kina vi fick viruset.
Sen visst är viruset smittsamt och farligt men det totala ekonomiska kaoset beror ju på att marknaden är rädd för att en stor del av arbetskraften är sjukskriven, att vi får problem att handla mellan länderna och att sjuka inte bidrar till ekonomin. Nu när vi stänger gränser och säger åt folk att hålla sig borta så uppfyller vi ju orosmomenten själva, det är ju inte virusets fel. När allt kommer omkring så är det en influensa som det rör sig om, det är alltså inte hela världen om man blir sjuk så till vida man inte tillhör en riskgrupp. Man bäddar ner sig i en vecka sen är det bara att köra på igen, svårare än så är det inte. Folk beter ju sig som att vi är påväg mot jordens undergång och det beteendet är betydligt farligare än covid.
Håller med om att den enda rätta vägen är flockimmunitet och lära oss att leva med ytterligare en stam av influensavirus.
Men du verkar inte fatta poängen. Exploderar viruset får vi Italien. Kraschad sjukvård och tusentals döda. Inte bara i Covid-19, men också eftersom vi kommer vara upptagna med villspår när du kommer in med lungemboli eller sepsis.
Vi kommer de flesta av oss få Covid-19, men poängen är att fördröja puckeln.
Och för helvete, det är ingen influensa.
Här är en bild på min G-shock.
Fortsätter vi att stänga ner samhället så har vi snart Italien... på medeltiden här. Visst är det en ny stam av influensa och inget annat. Jo, 1000-tals, precis som så många andra sjukdomar. Den vanliga influensan t.ex. även om dödligheten är tio ggr högre hos covid19. Bara stressen som Trump orsakat världen över dödar folk i 1000-tal för att inte tala om paniken som vi nu har skapat. Hade vi haft ett motsvarande utbrott av t.ex. Ebola så hade jag förstått reaktionerna, men nu är det bara kontraproduktivt.Men du verkar inte fatta poängen. Exploderar viruset får vi Italien. Kraschad sjukvård och tusentals döda. Inte bara i Covid-19, men också eftersom vi kommer vara upptagna med villspår när du kommer in med lungemboli eller sepsis.
Vi kommer de flesta av oss få Covid-19, men poängen är att fördröja puckeln.
Och för helvete, det är ingen influensa.
Här är en bild på min G-shock.
Nu jävla har frugan ingen ursäkt
Haha, nej. Det har inget att göra med ett influensavirus.Covid-19 är ett influensavirus. Grymt med klocka, tajmade 30 s handtvätt, en riktig njutning
men nu ska jag sluta vara OT så kanske tråden överlever.
Grymt fin! Nöjd?Min första Steinhart