Mycket ditt också gissar jagSmakade bra misstänker jag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket ditt också gissar jagSmakade bra misstänker jag...
Ska jag vara ärlig så var den lite för mycket barnanpassad... Saknade det där trycket..Mycket ditt också gissar jag
Vilken kock du ärSnart dags att mumsa. Trevlig kväll vänner
Visst är det plommonfärgad/brun bezel på Mikrosqualen? #bezelnmedde101fägerna #kameleontbezelSnart dags att mumsa. Trevlig kväll vänner
Flytta till hus. Aldrig någon som klagar härNyss kom grannen och klagade på hög musik, jag är ju 47 år jag borde få göra vad jag vill.
Min grannes grannar klagar fan på allt..trots villa.Flytta till hus. Aldrig någon som klagar här
Vikinglotto imorgon !!!Flytta till hus. Aldrig någon som klagar här
Rätt nöjd just nu att bo i en håla samt arbeta på en mindre firma med 10 anställda. Dock var chefen i Sydafrika och kom hem i lördags. Så han har satt sig själv i karantän. Men känner faktiskt väldigt lite oro över Corona överhuvudtaget. Men man vet ju såklart inte vad som händer.Känner redan nu att hålla sig hemma som rekommendationen i Sthlm är just nu kommer innebära ett stort antal icke planerade kilon till badsäsongen. Man äter väldigt mycket när man isolerar sig...
Själv blev jag och typ hela jobbet delvis permitterade idag. Men regeringen har lagt fram ett mycket bra krispaket så det kommer lösa sig.Rätt nöjd just nu att bo i en håla samt arbeta på en mindre firma med 10 anställda. Dock var chefen i Sydafrika och kom hem i lördags. Så han har satt sig själv i karantän. Men känner faktiskt väldigt lite oro över Corona överhuvudtaget. Men man vet ju såklart inte vad som händer.
Hahaha! Jo det beror ju helt klart var man bor också. Jag har stor tomt och människorna som bor i de fem övriga husen i det lilla kvarteret sköter sitt och klagar inte på något. Inte så jag hör det i alla fallMin grannes grannar klagar fan på allt..trots villa.
Edit: Inte jag som klagar..
Vilken bransch är du i? Stort om det ändå kan lösa sig bra under detta förhoppningsvis korta kaoset.Själv blev jag och typ hela jobbet delvis permitterade idag. Men regeringen har lagt fram ett mycket bra krispaket så det kommer lösa sig.
Jobbar som säljare..Vilken bransch är du i? Stort om det ändå kan lösa sig bra under detta förhoppningsvis korta kaoset.
Vi får gå ner 60% i tid men behålla typ 93% av lönen. Ändå stort av staten i detta läge. Kommer rädda många jobb.Vilken bransch är du i? Stort om det ändå kan lösa sig bra under detta förhoppningsvis korta kaoset.
Är själv uppväxt i skogen. Bodde i 6 lägenheter på 6 år. Blev en del klagomål kan jag säga Men nuförtiden är det ju lugnt med barn och samboJag är iof uppväxt i ett hus i utkanten av byn som Gud glömde så jag har svårt att följa efter andras pipa.
Ja det är riktigt bra. Hoppas allt löser sig smidigt när det gäller utbetalningar med. Man funderar ju lite på hur allt ska fungera, arbetsgivaren kontra staten när det gäller ditt fall och alla sjukskrivningar som såklart ökat markant nu.Vi får gå ner 60% i tid men behålla typ 93% av lönen. Ändå stort av staten i detta läge. Kommer rädda många jobb.
Nyss kom grannen och klagade på hög musik, jag är ju 47 år jag borde få göra vad jag vill.
Fast jag äger ju min lägenhet, jag kan inte bli vräkt.
Är det bostadsrätt eller äganderätt?Fast jag äger ju min lägenhet, jag kan inte bli vräkt.
I vilken form äger man sin lägenhet på Island? Bostadsrätt som i Sverige eller på något annat sätt?Fast jag äger ju min lägenhet, jag kan inte bli vräkt.
Man äger den helt och hållet. Ingen hyra dvs (bara banklånet). Så betalar vi i en gemensam rep.fond. Gemensam el och för annat såsom gräsklippning/snöskottning, städning av trapphus osv...I vilken form äger man sin lägenhet på Island? Bostadsrätt som i Sverige eller på något annat sätt?
Man äger den helt och hållet. Ingen hyra dvs (bara banklånet). Så betalar vi i en gemensam rep.fond. Gemensam el och för annat såsom gräsklippning/snöskottning, städning av trapphus osv...
Fråga gärna mer
Stora saker som har med reparationer av själva huset får vi se an själva och betala ur egen ficka.
Det är helt annorlunda än hemma, men för fattiga och låginkomsttagare är det tyvärr mycket mycket sämre här.
Finns det många fattiga/låginkomsttagare på Island? Tänker att det med en mindre befolkningsmängd blir lättare att undvika fattigdom, men det kanske inte alls är så.Man äger den helt och hållet. Ingen hyra dvs (bara banklånet). Så betalar vi i en gemensam rep.fond. Gemensam el och för annat såsom gräsklippning/snöskottning, städning av trapphus osv...
Fråga gärna mer
Stora saker som har med reparationer av själva huset får vi se an själva och betala ur egen ficka.
Det är alltså helt annorlunda än hemma, men för fattiga och låginkomsttagare är det tyvärr mycket mycket sämre här. Det finns inga bostadsbidrag att söka.
Det finns väldigt många tyvärr.Finns det många fattiga/låginkomsttagare på Island? Tänker att det med en mindre befolkningsmängd blir lättare att undvika fattigdom, men det kanske inte alls är så.
Det finns väldigt många tyvärr.