• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Svåra tider.. samma problem här, minsta grabben hemma. får hoppas detta går över inom snar framtid

tudelad, kan förstå de skickar hem men ändå inte. Hostade igår hemma 3ggr på hela dagen. Idag någon ggn hittills. Jobbar själv inom förskolan och hade nog tänkt det var lugnt om de inte hostar betydligt mer än bara någon ggn. Går ju vara hemma i månader om näsan ska vara torr och ingen hosta får förekomma...

Senast ändrad:
Dagens klocka på jobbet :) kämpa på alla där ute
klocka.jpg
Mkt bra den

tudelad, kan förstå de skickar hem men ändå inte. Hostade igår hemma 3ggr på hela dagen. Idag någon ggn hittills. Jobbar själv inom förskolan och hade nog tänkt det var lugnt om de inte hostar betydligt mer än bara någon ggn. Går ju vara hemma i månader om näsan ska vara torr och ingen hosta får förekomma...
Blir nog vår verklighet tyvärr...

Det tycker jag, iaf begagnat :rolleyes:
Men g-shock är ju alltid stabilt och har bra funktioner om de behövs (vilket de inte gör så ofta för mig), prisvärd känns den iaf. Gäller iof många av g-shockarna :)
Jo fast jag kan inte ha mina automater i jobbet:(Skulle kanske lagt till att den ska var riktig tålig! Sen tycker jag att denna faktiskt är snygg! Speciellt med tanke på vad den kan utsättas för:happyhappy:

EF938BD0-A6AA-4EDB-B447-93A7F82813A7.jpeg

Men med 42-an slipper man anonymiteten. Trodde inte jag skulle gilla denna som jag gör :)

Men det är bra, jag använder denna för att öva på stor klocka om jag ska köpa Fortis Cosmonaut med B-42 case.

Den här har lockat konstant i 3-4 år nu

638.10.11_M_Official-Cosmonauts-Chronograph-final.jpg

638.10_m_caseside-final.jpg

638.10_m_caseback-final.jpg

638.10.11_M_Official-Cosmonauts-Chronograph_Flat_side.jpg

638.10.11_M_Official_Cosmonauts-Chrono_Rocket_TinTin-final.jpg

Öh...ok, iPhone kopierar som den gör

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp