Absolut... Tänkte mer att de fick blodad tand när LE sålde så pass braDen är dock mer lik denna än vår microklocka.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut... Tänkte mer att de fick blodad tand när LE sålde så pass braDen är dock mer lik denna än vår microklocka.
![]()
Aha, ok.. då förstår jag att de försvunnit och jag inte är senilVa 3 klockor men blev fel när jag redigerade och endast Yeman kvar.
Den upplevs lite större än sina 41,men bärs inte så stort.
Utan tvekan, de fick nog bra feedback på den. Den där kommer att sälja riktigt bra.Absolut... Tänkte mer att de fick blodad tand när LE sålde så pass bra![]()
Nej, har haft den typ 1,5 årTjusigt! Visste inte att du hade en! Är den nyinköpt?
Snygg!Nylandad affordablemodd!
![]()
Menar du var det är köpt? Eller vad det kallas? Det är köpt på Cheapest Nato Straps och är som du säger ett tropicgummi.Kommer på mig själv med att tortera er med frågor men ni besitter så mycket kunskap! Nån som vet vad detta är för strap? Ett 20mm tropicstyle
![]()
cheapestnatostraps.comKommer på mig själv med att tortera er med frågor men ni besitter så mycket kunskap! Nån som vet vad detta är för strap? Ett 20mm tropicstyle
![]()
Fin! är länken bra o skön på armen? låset?
Menar du var det är köpt? Eller vad det kallas? Det är köpt på Cheapest Nato Straps och är som du säger ett tropicgummi.
Undrade vart det var köpt då det var riktigt skönt och följsamt, tack!cheapestnatostraps.com
Snyggt! härligt med lite omväxling i tråden medMKII Stingray. =)
![]()
Mycket trevlig. Gillar dom lite längre minutmarkeringarna som ju även sitter på GMT tropic.Ser ju riktigt bra ut.
![]()
Evanten ser jäkligt bra ut på det där meshet!
Åhhh ögongodis
Det roliga med bilden är att vid en snabbtitt ser den ut att innehålla 4-500000 SEKTre Pagani och en Vostok.
![]()
Du som har en trippel måste ju ha lite koll på hur dom går?Tre Pagani och en Vostok.
![]()
Ferro-via? Är det järn-väg? Alltså en järnvägsdykarklocka? Låter som en ganska smal kundgrupp de fokuserar på d.v.s. dykintresserade lokförare och konduktörer som bor i ett relativt varmt klimat och har helt plötsligt lite extra fritid att dyka på p.g.a. coronaNytt från Squale/GNOMON. Måste fått inspo från microklockan. Squale 20 Atmos Ferrovia
![]()
Löjligt bra. Alla håller tiden inom 10 sekunder per dygn eller bättre. Så brukar iofs NH35 funka för mig även om jag vet att det är bättre än spec.Du som har en trippel måste ju ha lite koll på hur dom går?
Fel tråd för såna extravaganser.Det roliga med bilden är att vid en snabbtitt ser den ut att innehålla 4-500000 SEK![]()
I en sjö utanför hemtrakterna nära Fagersta ligger det faktiskt ett sjunket urspårat tågFerro-via? Är det järn-väg? Alltså en järnvägsdykarklocka? Låter som en ganska smal kundgrupp de fokuserar på d.v.s. dykintresserade lokförare och konduktörer som bor i ett relativt varmt klimat och har helt plötsligt lite extra fritid att dyka på p.g.a. corona![]()
Tack! Jo har själv bara bra erfarenhet av NH35 men tänkte att nån hake måste det ju vara pga prisetLöjligt bra. Alla håller tiden inom 10 sekunder per dygn eller bättre. Så brukar iofs NH35 funka för mig även om jag vet att det är bättre än spec.
Har inte hittat någon hake än faktiskt. Tror det drar igång en rea på AliExpress imorgon så då kanske de går för 60 dollar igen vilket är extremt prisvärt.Tack! Jo har själv bara bra erfarenhet av NH35 men tänkte att nån hake måste det ju vara pga priset![]()
Det riktigt intressanta finns ju redan här men kommer dom ner under 10' så kanskeFel tråd för såna extravaganser.Men med prisutvecklingen på sexsiffriga Rolex just nu kanske det bara är en tidsfråga innan man kan ha riktiga subbar i denna tråd?