Acos
Guld
Nu säger jag definitivt inte att den där är dålig, men den displayen och ett grått case hade varit dunderDagens affordable![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu säger jag definitivt inte att den där är dålig, men den displayen och ett grått case hade varit dunderDagens affordable![]()
Möjligheterna är oändligaNu säger jag definitivt inte att den där är dålig, men den displayen och ett grått case hade varit dunder
"The new 20 ATMOS Ferrovia has just gotten a modern upgrade with vintage-inspired "rail" dial configuration seen on dive watches taken out of Squale's history books." enligt Gnomon.Ferro-via? Är det järn-väg? Alltså en järnvägsdykarklocka? Låter som en ganska smal kundgrupp de fokuserar på d.v.s. dykintresserade lokförare och konduktörer som bor i ett relativt varmt klimat och har helt plötsligt lite extra fritid att dyka på p.g.a. corona![]()
Visst blev det? Blev tvungen att testa och det satt ju som en smäck! Den är ju så brutalt läcker också så man får försöka tygla sig så inte frun känner sig bortvald.Åhhh ögongodis
Blev snyggt med Mesh.
Kunde inte hålla med mer, det är det bästa jag vetGjorde jag igår...lagade stroganoff alltså. Inte Ozzy, inte för att det är fel men jag har ofta ingen musik igång. Gillar tystnad. Stroganoff är kanoon. Funderar på raggmunk och fläsk till helgen.
Wotd
![]()
Nya affordable-klockan, perfekt storlek!
![]()
![]()
![]()
Grattis! Trevlig och grymt cleanNya affordable-klockan, perfekt storlek!
![]()
![]()
![]()
Dom är ganska stora va? Typ 43mm-ish? För dom är väl inte 40mm case?Tre Pagani och en Vostok.
![]()
Tre Pagani och en Vostok.
![]()
Köp till Baltic Aquaschaphe så har du en partner med länk också.![]()
Sommar, sol och bad...Smällkaramellen på idag, allt för att höja humöret en smula
![]()
Tack ska du ha, den är rätt mysig faktiskt. Tänkte denna skulle få patineras på naturlig väg men det kliar lite i fingrarnaSommar, sol och bad...
Jäklar vad bra den där är!
Den är rejält bra alltså.Smällkaramellen på idag, allt för att höja humöret en smula
![]()
Jag hade nog också kört på den naturliga vägen.Tack ska du ha, den är rätt mysig faktiskt. Tänkte denna skulle få patineras på naturlig väg men det kliar lite i fingrarna![]()
Jag skulle kunna prova det på turtlenNågon i gruppen som behöver ett 22mm
Zuludiver gummi?
Endast testat men jag gillar det inte.
![]()
Tackar, blir nog en bra strandkompis framöverDen är rejält bra alltså.
Varit inne på en helson SD till sommaren (i mässing) som ”sista” komplement men efter lite instagramtittande vet i tusan om inte denna är vassareSmällkaramellen på idag, allt för att höja humöret en smula
![]()
Råkade bara ha en Helson SD mässing (40mm) förra året. Gillar denna bättre, sitter skönare på armen och roligare att titta påVarit inne på en helson SD till sommaren (i mässing) som ”sista” komplement men efter lite instagramtittande vet i tusan om inte denna är vassare![]()
Råkade bara ha en Helson SD mässing (40mm) förra året. Gillar denna bättre, sitter skönare på armen och roligare att titta på![]()
Japp, 43mm ungefär. Ändå hanterbara på armen tycker jag. En plump i protokollet är att det är 21mm mellan bandhornen vilket är lite bökigt men länken funkar bra så det är inget stort problem.Dom är ganska stora va? Typ 43mm-ish? För dom är väl inte 40mm case?
Något snäpp under Tisell är det kvalitetsmässigt men kostar också en femtedel om man räknar momsat och klart.Hur är kvalitén jämfört med tisell?![]()
Och jag gjorde "tåglabben" på en Sparc med ett "nyutvecklat" simuleringssystem ungefär när ditt armbandsur försvann i Indonesien. Så PDP-10:an var väck då.
Helt enig, det är ju två helt olika boetter men gillar nog turtleformen bättre överlag. Kvalitetsmässigt är det väldigt likvärdigt, tror de byggs på samma ställe som Helson och kom med exakt samma klockrulle/tillbehör o Cudabandkänns lite lättare med band med, SD har ju så enormt feta luggar att mkt ser lite vekt ut på den (tyckte jag iaf på 42mm varianten) samtidigt som den är grym med!