Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har som regel att jag inte får byta klocka under dagen för att mitt klockintresse inte ska gå överstyr. Ungefär som med kläder. Det byter man ju inte heller flera ggr per dag. Tycker det fungerar ganska bra så får man leva med det beslutet man tar över vilken klocka som ska få vara med under dagen. Gäller ju såklart att tänka igenom dagens aktiviteter.Fikapaus och klockbyte går hand i hand när man sitter hemma och jobbar mindre än en meter ifrån klocksamlingen.
![]()
Det skulle jag aldrig klara, jag har redan bytt klocka två gånger sen det inlägget...Jag har som regel att jag inte får byta klocka under dagen för att mitt klockintresse inte ska gå överstyr. Ungefär som med kläder. Det byter man ju inte heller flera ggr per dag. Tycker det fungerar ganska bra så får man leva med det beslutet man tar över vilken klocka som ska få vara med under dagen. Gäller ju såklart att tänka igenom dagens aktiviteter.
Du har så mycket shyssta ur!Det skulle jag aldrig klara, jag har redan bytt klocka två gånger sen det inlägget...
![]()
Är det därför jag byter så ofta menar du..?Du har så mycket shyssta ur!
PrecisÄr det därför jag byter så ofta menar du..?![]()
Ojdå. På en onsdag. Grattis!Dags att ta helg då..![]()
Jag trodde att det var för att jag är sjuk i huvudet men jag gillar din förklaring bättre..!
Är ju deltids permitterad så jobbar bara 2 dagar i veckan. Då får man göra det bästa av situationenOjdå. På en onsdag. Grattis!
Hadley-Roma canvas(?) är mycket bra för övrigt.
Aha..Är ju deltids permitterad så jobbar bara 2 dagar i veckan. Då får man göra det bästa av situationen. Hadley-roma stämmer bra. Mycket trevligt canvas..
Tack, det ska jag.Aha..inte lika kul såklart. Hoppas den här jävlan röran klarnar snart och att vi kan få återgå till vardag. Njut av grillen, ölen och dinkan!
Riktigt trist.Är ju deltids permitterad så jobbar bara 2 dagar i veckan. Då får man göra det bästa av situationen. Hadley-roma stämmer bra. Mycket trevligt canvas..
Det kommer nog bli ganska mycket av det framöver. Men om bolagen överlever så kommer ju jobben finnas kvar så det är ju positivt iallafall.Riktigt trist.Vi fick precis reda på att 70% av vår personal ska permitteras och det känns väl inget vidare men bättre än uppsägningar.
Ja, man får hoppas att marknaden studsar tillbaka när allt det här är över.Det kommer nog bli ganska mycket av det framöver. Men om bolagen överlever så kommer ju jobben finnas kvar så det är ju positivt iallafall.
Vi har hela norden och intäkterna från Norge, Danmark och Finland är väl sådär just nu..Tur att Sverige fortfarande inte är helt nedstängt.Ja, man får hoppas att marknaden studsar tillbaka när allt det här är över.Är inte så orolig för vårt företag, vi har över 90% av marknaden i Sverige...
![]()
Ja, svenska marknaden är helt klart den som rullar bäst. Vi har också i Norge och lite i Danmark men det står typ stilla nu.Vi har hela norden och intäkterna från Norge, Danmark och Finland är väl sådär just nu..Tur att Sverige fortfarande inte är helt nedstängt.![]()
Inte sjuk i huvudet man, excentrisk... excentrisk !Jag trodde att det var för att jag är sjuk i huvudet men jag gillar din förklaring bättre..!![]()
Lite kanske.Inte sjuk i huvudet man, excentrisk... excentrisk !
Kallas också nörderi och det gillasLite kanske.Har en tendens att snöa in på mina intressen...
![]()
Japp, jag älskar nörderi. Är ju ändå ganska oskyldigt.Kallas också nörderi och det gillas![]()
Kan ju vara en blandning hahaJag trodde att det var för att jag är sjuk i huvudet men jag gillar din förklaring bättre..!![]()
Bara måste fråga, har du provat en höghjuling någon gång ?Japp, jag älskar nörderi. Är ju ändå ganska oskyldigt.Mina nörderier är klockor och gamla cyklar. Det senare tar så mycket plats bara så där har frun bromsat lite...
![]()
Nej, tyvärr inte men det ser ju fullständigt livsfarligt ut...Bara måste fråga, har du provat en höghjuling någon gång ?
Nej, tyvärr inte men det ser ju fullständigt livsfarligt ut...Hade varit riktigt kul att få prova på!
Galet!![]()
Denna glada engelsman träffade jag häromåret i byn. Han berättade att han cyklade runt hela Island på denna
Edit: Om jag minns rätt så var det 2018