• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Fikapaus och klockbyte går hand i hand när man sitter hemma och jobbar mindre än en meter ifrån klocksamlingen. :D
PSX_20200325_142601.jpg

Fikapaus och klockbyte går hand i hand när man sitter hemma och jobbar mindre än en meter ifrån klocksamlingen. :D
PSX_20200325_142601.jpg
Jag har som regel att jag inte får byta klocka under dagen för att mitt klockintresse inte ska gå överstyr. Ungefär som med kläder. Det byter man ju inte heller flera ggr per dag. Tycker det fungerar ganska bra så får man leva med det beslutet man tar över vilken klocka som ska få vara med under dagen. Gäller ju såklart att tänka igenom dagens aktiviteter.

Jag har som regel att jag inte får byta klocka under dagen för att mitt klockintresse inte ska gå överstyr. Ungefär som med kläder. Det byter man ju inte heller flera ggr per dag. Tycker det fungerar ganska bra så får man leva med det beslutet man tar över vilken klocka som ska få vara med under dagen. Gäller ju såklart att tänka igenom dagens aktiviteter.
Det skulle jag aldrig klara, jag har redan bytt klocka två gånger sen det inlägget... :bag:
PSX_20200325_164133.jpg

Tillbaka
Topp