• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

IMG_4452.JPG

Denna glada engelsman träffade jag häromåret i byn. Han berättade att han cyklade runt hela Island på denna :)
Edit: Om jag minns rätt så var det 2018
Sjukt imponerande. Jag visste inte ens att det tillverkades nya såna. :confused:

hur kan de lägga ut en helt ny på rea? Jag fixar bytet men går tyvärr back om jag säljer för 40% fixar med 30% En annan sak är märklig det är att det är massa kommenterar från 2018 och 2019 om klockan? Kan de ha haft tidigare och den har kommit tillbaka?
Jag har faktiskt inte en aning, såg bara mejlet förut.

Vi har tyvärr inte lagt upp denna, är det en utgående modell? Den fanns inte på sidan förra veckan och väljer alla klockor dyker den inte upp utan måste välja Tesei som modell för att få fram den.

äldre modell eller något år gammal, läst en del sådär om den med så kanske inte värt ta in ändå. Tyckte croft var cool när den ägdes, lite annorlunda!

Kikat lite på den vita, nått du har hemma som man kan få IRL bilder?

Titanaren är tydligen en äldre modell...
Har inte fått första leveransen ännu, förhoppningsvis nästa vecka, Corona ställer till det väldigt med leveranserna. Sedan har vi bara köpt lite prover i första omgången, sedan jobbar vi som med andra märken så som Squale att vi får märket lagerlistor och så har vi produkterna inom 3-5 dagar. Squale något längre tyvärr

Har inte fått första leveransen ännu, förhoppningsvis nästa vecka, Corona ställer till det väldigt med leveranserna. Sedan har vi bara köpt lite prover i första omgången, sedan jobbar vi som med andra märken så som Squale att vi får märket lagerlistor och så har vi produkterna inom 3-5 dagar. Squale något längre tyvärr
Hittade du någon hull med röd tavla på lagerlistan, den som jag frågade om tidigare? :)

Tillbaka
Topp