Sjukt imponerande. Jag visste inte ens att det tillverkades nya såna.![]()
Denna glada engelsman träffade jag häromåret i byn. Han berättade att han cyklade runt hela Island på denna
Edit: Om jag minns rätt så var det 2018
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna glada engelsman träffade jag häromåret i byn. Han berättade att han cyklade runt hela Island på denna
Det gör det, och det i SverigeSjukt imponerande. Jag visste inte ens att det tillverkades nya såna.![]()
Haha, garanterat!Han med cykeln säger säkert samma sak om mekaniska Klockor...
Där ser man, det är ju nästan mina gamla hoods!Det gör det, och det i Sverige
https://www.osterlenmagasinet.se/article/invigning-forsta-hoghjulingsbutiken-pa-125-ar/
Ja minsannHaha, garanterat!
Där ser man, det är ju nästan mina gamla hoods!Kanske skulle skaffa en. Hade varit coolt att pendla till jobbet med den...
![]()
Försökte också att googla men kammade noll. Gick kanske inte så bra?Ja minsann
Fast jag hittar tyvärr inget mer om vare sig butiken eller cykeln![]()
Finns en härlig lirare här i stan som cyklar på en gammal med tidsenlig klädsel![]()
Jag gillar den men blir inte klok på det där med svart bezel på blå och vise versa...Rea om någon är sugen.
![]()
Kirrar du rökarpris på nya Tesei Titanium som postade här ovanför?Då har vi lanserat Spinnaker på Zackrissonsur.se
Här är en personlig favorit Croft, pris 2512.- med all25 rabattkoden: https://zackrissonsur.se/produkt/croft-9/![]()
Rea även härRea om någon är sugen.
![]()
Vi har tyvärr inte lagt upp denna, är det en utgående modell? Den fanns inte på sidan förra veckan och väljer alla klockor dyker den inte upp utan måste välja Tesei som modell för att få fram den.Kirrar du rökarpris på nya Tesei Titanium som postade här ovanför?
En blå med blå vridring tack![]()
![]()
Helt ny väl, fick mail från Spinnaker om den för 1,5 timme sedan typ...Vi har tyvärr inte lagt upp denna, är det en utgående modell? Den fanns inte på sidan förra veckan och väljer alla klockor dyker den inte upp utan måste välja Tesei som modell för att få fram den.
Snyggt jobbat. Riktigt bra grejer för en vettig peng.Då har vi lanserat Spinnaker på Zackrissonsur.se
Här är en personlig favorit Croft, pris 2512.- med all25 rabattkoden: https://zackrissonsur.se/produkt/croft-9/![]()
Har haft både Bradner och Hull, riktigt trevliga för liten pengSnyggt jobbat. Riktigt bra grejer för en vettig peng.
hur kan de lägga ut en helt ny på rea? Jag fixar bytet men går tyvärr back om jag säljer för 40% fixar med 30% En annan sak är märklig det är att det är massa kommenterar från 2018 och 2019 om klockan? Kan de ha haft tidigare och den har kommit tillbaka?Helt ny väl, fick mail från Spinnaker om den för 1,5 timme sedan typ...
Håller med, vissa modeller är riktigt prisvärda framförallt med rabatt.Snyggt jobbat. Riktigt bra grejer för en vettig peng.
Ja känns som riktigt prisvärt, gillar att de börja göra med Schweiziska verk, slog själv till på Piccard, inte allas favorit kanske men tyckte den var roligHar haft både Bradner och Hull, riktigt trevliga för liten peng![]()
Jag har faktiskt inte en aning, såg bara mejlet förut.hur kan de lägga ut en helt ny på rea? Jag fixar bytet men går tyvärr back om jag säljer för 40% fixar med 30% En annan sak är märklig det är att det är massa kommenterar från 2018 och 2019 om klockan? Kan de ha haft tidigare och den har kommit tillbaka?
Vi har tyvärr inte lagt upp denna, är det en utgående modell? Den fanns inte på sidan förra veckan och väljer alla klockor dyker den inte upp utan måste välja Tesei som modell för att få fram den.
Årets högoddsare måste ju vara denna nya modell från Invicta(!). Stilren, lagom i storlek och billig. Dessutom med NH35 under huven. Grym!
![]()
Blev Jomashop faktiskt. Tror inte den säljs i Europa än?vart köpte du den? Tycker den är fin![]()
Kikat lite på den vita, nått du har hemma som man kan få IRL bilder?Vad tycker ni om Fleuss? Vattentät automat med safirglas för 2200.- Fattar inte hur det är möjligt
https://zackrissonsur.se/produkt/fleuss-5/
Har inte fått första leveransen ännu, förhoppningsvis nästa vecka, Corona ställer till det väldigt med leveranserna. Sedan har vi bara köpt lite prover i första omgången, sedan jobbar vi som med andra märken så som Squale att vi får märket lagerlistor och så har vi produkterna inom 3-5 dagar. Squale något längre tyvärrKikat lite på den vita, nått du har hemma som man kan få IRL bilder?
Titanaren är tydligen en äldre modell...
Hittade du någon hull med röd tavla på lagerlistan, den som jag frågade om tidigare?Har inte fått första leveransen ännu, förhoppningsvis nästa vecka, Corona ställer till det väldigt med leveranserna. Sedan har vi bara köpt lite prover i första omgången, sedan jobbar vi som med andra märken så som Squale att vi får märket lagerlistor och så har vi produkterna inom 3-5 dagar. Squale något längre tyvärr
Håller med gillade den speciellt, den och Dumas är nog mina favoriter om räknar bort Piccard som jag då har beställtäldre modell eller något år gammal, läst en del sådär om den med så kanske inte värt ta in ändå. Tyckte croft var cool när den ägdes, lite annorlunda!
Nej tyvärr, jag har gjort en förfrågan om jag kan köpa tavlan men har inte fått svar och glömt att följa upp, skall ta tag i det imorgonHittade du någon hull med röd tavla på lagerlistan, den som jag frågade om tidigare?![]()