Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är riktigt cool alltså, för 3150 får man sjukt mycket klocka för pengarnaBjussar på ett bildpotpurri av min
Spinnaker Dumas. Kommer på det grymmaste mesh (shark-megalodon-mesh) som värden har skådat. Dock annan länk här på bilderna.
![]()
Det finns ju ett annat märke från Invicta gruppen som jag är riktigt sugen på att plocka in, finns det många Glycine fan här på KS?vart köpte du den? Tycker den är fin![]()
Absolut, och mer vikt för pengarna är också svårt att fåDen är riktigt cool alltså, för 3150 får man sjukt mycket klocka för pengarna![]()
Det finns ju ett annat märke från Invicta gruppen som jag är riktigt sugen på att plocka in, finns det många Glycine fan här på KS?
Djävulskt trevlig samling du har.Har en Sinn på passaround denna veckan. Mycket trevlig klocka.
Kul att matcha den mot diverse mikros och annat.
Bara en grundläggande analys av känslan i vridringen kommer ta hela kvällen...
![]()
Du vet var jag finnsAbsolut, och mer vikt för pengarna är också svårt att få. Dock mycket välbalanserad på sitt mesh eller på annan grov länk. Sitter grymt bra pga avsaknaden av lugs. Mycket nöjd med min och är inte oäven till att skaffa en till kanske
.
Jäkligt najs!![]()
Den här är ju sjukt fin tex
Tror det bara är wr 50m på den. Känner att jag måste göra mig av med min fobi för det. Den är grymt snygg.![]()
Den här är ju sjukt fin tex
Mycket trevlig samling, Matic Ljusblå är ju en riktigt favoritHar en Sinn på passaround denna veckan. Mycket trevlig klocka.
![]()
Gillar även Combat Sub, typ denna för 12000.- i bronsDet finns ju ett annat märke från Invicta gruppen som jag är riktigt sugen på att plocka in, finns det många Glycine fan här på KS?
Årets högoddsare måste ju vara denna nya modell från Invicta(!). Stilren, lagom i storlek och billig. Dessutom med NH35 under huven. Grym!
![]()
Djävulskt trevlig samling du har.
Mycket trevlig samling, Matic Ljusblå är ju en riktigt favorit![]()
Jyst samling men vad gör bratten där?Har en Sinn på passaround denna veckan. Mycket trevlig klocka.
![]()
Du har ju @kjesul som given Glycine konnässörDet finns ju ett annat märke från Invicta gruppen som jag är riktigt sugen på att plocka in, finns det många Glycine fan här på KS?
Nån kanske fast mest airman...Gillar även Combat Sub, typ denna för 12000.- i brons![]()
Jyst samling men vad gör bratten där?Skojar bara, riktig många fina klockor.
Ja, tjena, den såg ju väldigt trevlig ut.... var är världen påväg?Årets högoddsare måste ju vara denna nya modell från Invicta(!). Stilren, lagom i storlek och billig. Dessutom med NH35 under huven. Grym!
![]()
Det är trevligt med lite blandning. Min enda kvarvarande kronometer (tror jag i alla fall) är en omega connie från -67 och den håller spec, antagligen tack vare en helrevonvering hos Omega för nåt år sen eller två.Måste väl ha en katt bland....?
Allvarligt:
Den dök upp lite på impuls.
Helt ok, men det har hänt en del med tanke på effektiv och kvalitativ produktion sen den konstruerades.
CW och Squale är på många sätt bättre, fast kronometer är aldrig fel.
Då har vi lanserat Spinnaker på Zackrissonsur.se
Här är en personlig favorit Croft, pris 2512.- med all25 rabattkoden: https://zackrissonsur.se/produkt/croft-9/![]()
Nej, finns väl inget speciellt att tänka på mig veterligenÄr det något speciellt man bör tänka på med en bronsklocka? Har aldrig haft någon men börjar bli sugen på att testa och det finns ju en uppsjö med microbronsare som ser trevliga ut. Tacksam för tips!
Ja med patineringen... ska man bara låta den... vara? Eller tvättar man den på något vis för att ”återställa” ursprungskulören? Visst färgar de av sig lite också? Såna prylarNej, finns väl inget speciellt att tänka på mig veterligenTänker du på nåt särskilt?
Köp den du![]()
Tänker verkligen ingen köpa denna unika klocka ?
"Det är inte personen i filmen som skrivit brevet"...Hej Bullen, jag har ett problem !
Jag huserar dagligen i ett entusiastfora på nätet, närmare bestämt i en klocktråd om 'Micromärken och affordables". Jag tar god tid på mig... funderar och dividerar. Köper gör jag först efter mången & lången tankevälta, säljer gör jag typ aldrig.
Alla andra härinne typ köper och säljer varenda dag så jag blir alldeles snurrig i huvudet och det gör mig konfys...
Hjälp... Vad ska jag göra ?
Ja med patineringen... ska man bara låta den... vara? Eller tvättar man den på något vis för att ”återställa” ursprungskulören? Visst färgar de av sig lite också? Såna prylar![]()