• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Tjusigt! Den där tänkte jag köpa nån gång när den var ute! Det föll på mineralglas om jag inte missminner, tänkte ha som beater. Kan det stämma att det var mineral?
Stämmer att den har mineral, MEN (finns ett men), den är jätte TJOCK..Om man inte vet att den har mineral skulle man kunna tro det är safir.. Hela klockan är RIKTIGT robust.. Sjuk länk, riktigt bra lås, eco-drive, gmt OCH 200m vattentät. Kvalite känns mkt bättre än tex Seiko skx/turtle..

Den är riktigt bra!
9E0E13B6-6A11-4D39-AAC8-77F69320DDFD.jpeg
Väldigt snygg. Ganska stor eller, 43 om jag inte uppfattat fel?
Sitter som ett smäck på dig!

Det vill jag inte påstå, hon är ett jävla monster just nu... Förhoppningsvis är det bara en fas som snart går över för annars åker hon ut i skogen till vargarna. :meh: Kan tänka mig att det är så, man hänger ju inte riktigt med i utvecklingen. :confused:
Det är lugnt hon är i den där jobbiga åldern som tjejer brukar hamna i. Den brukar hålla i sig mellan 3år fram till 80 år... :D

Tillbaka
Topp