Det är ett STP1-11 med 26 juveler (!)Är det Miyota eller NH som tuggar i den?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ett STP1-11 med 26 juveler (!)Är det Miyota eller NH som tuggar i den?![]()
Stämmer att den har mineral, MEN (finns ett men), den är jätte TJOCK..Om man inte vet att den har mineral skulle man kunna tro det är safir.. Hela klockan är RIKTIGT robust.. Sjuk länk, riktigt bra lås, eco-drive, gmt OCH 200m vattentät. Kvalite känns mkt bättre än tex Seiko skx/turtle..Tjusigt! Den där tänkte jag köpa nån gång när den var ute! Det föll på mineralglas om jag inte missminner, tänkte ha som beater. Kan det stämma att det var mineral?
Väldigt snygg. Ganska stor eller, 43 om jag inte uppfattat fel?Den är riktigt bra!
![]()
Det gör jag också. Jag hade ju en teal med, men var svårt att motivera två. Gillade denna mer. Speciellt de gula inslagen som jag gillar mer än de röda på v2.Snyggt gillar helt klartfärgkombinationerna på just dessa 2.
Just den här är 40mm faktiskt men deras vanliga subkloner är 43mm. Tack!Väldigt snygg. Ganska stor eller, 43 om jag inte uppfattat fel?
Sitter som ett smäck på dig!
Ja jäklar. Det här måste kollasFanns ett helt gäng klockor med galet bra priser.
![]()
![]()
![]()
Grymt ju! Zodiac kör ju STP i sina klockor t.ex.Det är ett STP1-11 med 26 juveler (!)
PrecisGrymt ju! Zodiac kör ju STP i sina klockor t.ex.![]()
Bara det är anledning nogÄr också sugen, men vet inte om jag kan motivera det. Dottern är bara fem o har redan en klocka som hon inte använder.
Jag köpte en till min son! Försöker med alla medel att få in honom i detta fördärv.Bara det är anledning nog
600 SEK är ju ett rövarpris dessutom.
'Gotta catch 'em all' !Jag köpte en till min son! Försöker med alla medel att få in honom i detta fördärv.![]()
Det är lugnt hon är i den där jobbiga åldern som tjejer brukar hamna i. Den brukar hålla i sig mellan 3år fram till 80 år...Det vill jag inte påstå, hon är ett jävla monster just nu... Förhoppningsvis är det bara en fas som snart går över för annars åker hon ut i skogen till vargarna.Kan tänka mig att det är så, man hänger ju inte riktigt med i utvecklingen.
![]()
Skönt att höra...Det är lugnt hon är i den där jobbiga åldern som tjejer brukar hamna i. Den brukar hålla i sig mellan 3år fram till 80 år...![]()
Det blev ett köp! Halva priset på Klockia nu, perfekt till dottern.![]()
![]()
Lite rolig är den allt![]()
Det blev ett köp! Halva priset på Klockia nu, perfekt till dottern.![]()
Jag köpte en till min son! Försöker med alla medel att få in honom i detta fördärv.![]()
@Equilibrium, du borde få kickback på detta!Beställde en till grabben också![]()
Haha ja kanske det@Equilibrium, du borde få kickback på detta!![]()
Haha håller med, jag kunde inte heller hålla mig. Blev en till dottern@Equilibrium, du borde få kickback på detta!![]()
Pókemonklockan blir till en 'positiv epidemi' i dessa svåra tiderHaha håller med, jag kunde inte heller hålla mig. Blev en till dottern
Haha håller med, jag kunde inte heller hålla mig. Blev en till dottern
Klockia kommer ju att undra vad det är som pågår...Pókemonklockan blir till en 'positiv epidemi' i dessa svåra tider![]()
Haha verkligenKlockia kommer ju att undra vad det är som pågår...![]()
Ja det verkar såPókemonklockan blir till en 'positiv epidemi' i dessa svåra tider![]()
Perfekt med manuell kronograf med plexi till en treåring. Får bli årets julklapp!Ni behöver bara köpa en Baltic/Seagull chrono
![]()
Att ha en 3-4 åring med manuell chronograf är årets hipster-grej, definitivt!Perfekt med manuell kronograf med plexi till en treåring. Får bli årets julklapp!![]()