Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns att köpa på deras hemsida, bara att handlaGrattis. Blev tvåa på denna pucken åxå. Missade Pablo och nu Malm. En tuff Påsk för mig. Tycker den är grym i Brons. Men det kommer fler klockor
![]()
Är det Facebook då kanske?Spinnakern gjorde jag en heads up på i tråden mycket nyligen och Catalinan är inte på detta forumet.
Jotack![]()
Min favorit gällande gula klockor !
Helt rätt där.Finns att köpa på deras hemsida, bara att handlaÄr med riktigt förtjust i Malm
Är det Facebook då kanske?
Och det har man ju inteHelt rätt där.
Har inte just den men en hull california, och om bärs riktigt bra även för mig med mindre handleder pga att dom e så kompaktÄr det någon i tråden som har en sån här, och kan ge mig lite inside info
Jag tittade på den när dom släpptes men avfärdade den pga jag trodde den var gigantisk. Det var det ju visst inte, utan behagliga 42mm. Så nu är jag sugen..
![]()
Gillar tavlan på denna gula. Riktigt kass med 21 mellan luggarna dock. Orka skaffa den bandstorleken med.
![]()
Ja, en av de bästa gula tavlorna. Fin struktur. Svår att hitta?Tycker den här turtle e riktigt fräsch alt 7002-7000
![]()
Då förstår jag, måste ha missat din heads upSpinnakern gjorde jag en heads up på i tråden mycket nyligen och Catalinan är inte på detta forumet.

Nej du har rätt, blandade ihop det med en annan klocka. Är 24.tror det är 24mm väll? Kolla seriouswatches spec samt ser ju bra bredare ut än 21mm
Eller har de släppt en mindre version?
Några stycken också. Vad har du nu köpt för något roligt?Några stycken på väg in så detta mästerverk får lämna. Grymt bra pjäs och bra pris utlovas om någon är sugen.
![]()
För min del så nästan uteslutande här men ögnar igenom lite FB-grupper emellanåt.Då förstår jag, måste ha missat din heads up
Vart hänger ni utöver klocksnack? FB-grupper?
Man kan inte konsumera nog med klockrelaterat![]()
Wait for it... wait for it...Några stycken också. Vad har du nu köpt för något roligt?
Tror det ba gjordes 999ex så lite svår bör den ju va att hitta, Riktigt bra strukturJa, en av de bästa gula tavlorna. Fin struktur. Svår att hitta?
Jag har detta band som faktiskt suttit på din klocka en gång i tiden när jag ägde den..Dubbelsidigt just nu...
![]()
![]()
Ska man köpa sailcloth på cocktail? Eller sitter någon på något kul blått alligatorgrain etc här att sälja![]()
Jag vet inte om det bara var en prototyp men jag minns att @Fliegerchronograph postade en bild på en variant med lumeförsedd Whitefoxlogga vilket var riktigt fräckt.
Trevlig quartsare med tritiumPå tal om gula tavlor så kom denna i orange ut på ks aldrig hört om märket men visst va den rätt go?
![]()
Det läggs ut några klockor varje dag. Inga Mail vad jag märkt. Däremot är det helg även i England och jag tror därför inte de kommer lägga ut några i dag.Någon som fattar hur cw's rea ska fungera? Det ska ju läggas upp några klockor varje dag istället för en fet juli-rea(?). Är det bara att gå in då och då och hoppas på det bästa eller skickas det mail ut när det finns?![]()
Har hänförts av bilder på din Certina ett tag och länge sneglat åt den! Känns som en riktigt "affordable" dykare, stämmer det? Nöjd med din? Är ju galet stilren och klassisk!Myser med Certinan fasen va helgen går fort.
![]()
Dom är helt fantastiska tycker jag och prisvärdaHar hänförts av bilder på din Certina ett tag och länge sneglat åt den! Känns som en riktigt "affordable" dykare, stämmer det? Nöjd med din? Är ju galet stilren och klassisk!![]()
Snyggt så man blir tårögdMikromåndag med Tisell.
![]()