Blev lite smått nyfiken på denna. Har du kvar den?Några stycken på väg in så detta mästerverk får lämna. Grymt bra pjäs och bra pris utlovas om någon är sugen.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev lite smått nyfiken på denna. Har du kvar den?Några stycken på väg in så detta mästerverk får lämna. Grymt bra pjäs och bra pris utlovas om någon är sugen.
![]()
Vilket intryck har du av klockan?Mikromåndag med Tisell.
![]()
Är man ute efter en Explorerklon så tycker jag att Tisell står i en klass för sig när det gäller pang för pengen. Grym kvalitet verkligen. Enda minuset är ändlänkarna på länken men det får man leva med.Vilket intryck har du av klockan?
Som jag förstår det blir det en julirea också. Men de behöver släppa iväg lite klockor innan det ocksåNågon som fattar hur cw's rea ska fungera? Det ska ju läggas upp några klockor varje dag istället för en fet juli-rea(?). Är det bara att gå in då och då och hoppas på det bästa eller skickas det mail ut när det finns?![]()
Snygg! Om de bara gjorde en utan faux patina så kanske jag hade köpt en...
Blir det aktuellt så har du första tjingKöper gärna länken om du släpper den separat![]()
Haha verkligen.. kunde inte tro att det var måndag så fick fråga google assistent vad det var för veckodagRätt lugnt i tråden idag, inte bara jag som har ångest över hur fort helgen gick trots 2 extra dagar?
![]()

Tragiskt så fort det gick.. Tur det är kortvecka iafRätt lugnt i tråden idag, inte bara jag som har ångest över hur fort helgen gick trots 2 extra dagar?
![]()
Ajajaj, krya på digSjälv slog jag huvudet i ett berg i torsdags vid lunch med hjärnskakning som följd. Cyklade en kul runda i skogen. Har vilat från både telefon, dator och annan input. Har dock haft 2-3 klockor med mig att glo påMår bättre nu.
Den Supermannen växer och blir mer och mer OWG-material för varje dag som går, hjälp!
![]()
Vilket intryck har du av klockan?
Jag är helnöjd med min. Förutom sagda ändlänkar så är det väldigt bra med "bang for the bucks".Är man ute efter en Explorerklon så tycker jag att Tisell står i en klass för sig när det gäller pang för pengen. Grym kvalitet verkligen. Enda minuset är ändlänkarna på länken men det får man leva med.

Tack!Ajajaj, krya på dig![]()
Beklagar skakningen! Men väldigt fina Yema. Klockor med djup brukar man inte tröttna på lika lätt.Själv slog jag huvudet i ett berg i torsdags vid lunch med hjärnskakning som följd. Cyklade en kul runda i skogen. Har vilat från både telefon, dator och annan input. Har dock haft 2-3 klockor med mig att glo påMår bättre nu.
Den Supermannen växer och blir mer och mer OWG-material för varje dag som går, hjälp!
![]()
Haha ja trodde det var söndag idag.. så fort gick detHaha verkligen.. kunde inte tro att det var måndag så fick fråga google assistent vad det var för veckodag![]()
Minst en dag blir det väl iaf? Får hoppas de går lika fort dit som påsken gickTragiskt så fort det gick.. Tur det är kortvecka iaf
Är väl nå röda dagar kring första maj också ? Längtar redan![]()
Blev tusan en beställning av denna! Ska bli grymt spännande!Dom är helt fantastiska tycker jag och prisvärda![]()
Den är riktigt schysstBlev tusan en beställning av denna! Ska bli grymt spännande!
![]()
Vilken ref har denna? Såg sjukt trevlig ut. Blev sugen jag medBlev tusan en beställning av denna! Ska bli grymt spännande!
![]()
Stämmer!Vilken ref har denna? Såg sjukt trevlig ut. Blev sugen jag med
C0324071105102 ?
Fy för tusan. Krya på digSjälv slog jag huvudet i ett berg i torsdags vid lunch med hjärnskakning som följd. Cyklade en kul runda i skogen. Har vilat från både telefon, dator och annan input. Har dock haft 2-3 klockor med mig att glo påMår bättre nu.
![]()
1/5 (fredag) och sen kristi himmelsfärd torsdag den 21/5.Tragiskt så fort det gick.. Tur det är kortvecka iaf
Är väl nå röda dagar kring första maj också ? Längtar redan![]()
Den är riktigt snygg. Tror den är lite för stor för mig. Annars hade jag varit riktigt sugen jag också.Blev tusan en beställning av denna! Ska bli grymt spännande!
![]()
Sjukt fina till priset. Är på jakt efter en svart dykare och denna känns som en trevlig kandidat, diggar den gröna sekundvisaren.Stämmer!![]()
Hur är kvaliteten på den där? Länken? Har sett Pagani med en liknande historia, antagligen samma klocka med annat namn.Avslutade dagen, och påsken, med Parnis...
![]()
Hur är kvaliteten på den där? Länken? Har sett Pagani med en liknande historia, antagligen samma klocka med annat namn.