Väldigt vackert! Går det bra att hobbyfiska där på Island eller behöver man båt?![]()
Ute och knatar![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt vackert! Går det bra att hobbyfiska där på Island eller behöver man båt?![]()
Ute och knatar![]()
Går bra det, men såklart når man fler sorters firrar från en båtVäldigt vackert! Går det bra att hobbyfiska där på Island eller behöver man båt?![]()
Swordfish, tyvärr utsåld i just den färgen men de brukar dyka upp titt som tätt på begagnatmarknaden och det finns även ett par andra färgkombinationer kvar att köpa direkt från Zelos: https://zeloswatches.com/collections/swordfish-diverFin klocka fin bil, helt rätt. Men vad är det för modell på klockan? Ser att det är en Zelos(?) men nyfiken på modell. Potentiell sommarklocka tänker jag![]()
Båt är alltid bästGår bra det, men såklart når man fler sorters firrar från en båt![]()
Ja, den där är grym. Dock så måste jag nog säga att @gdae 's Halios vinner första pris i gula klockor när vi nu pratar gula klockorApropå gula tavlor så är ju denna rätt läcker..![]()
Inget första pris utan bild..Ja, den där är grym. Dock så måste jag nog säga att @gdae 's Halios vinner första pris i gula klockor när vi nu pratar gula klockor![]()
Har själv letat länge men ännu inte hittat den perfekta. Tycker Helson har ett bra alternativ. Dessutom 15% rabatt nu.Min personliga favorit bland påsk klockor är denna men den är väl sjukt svår att hitta idag.Fan inser att jag måste ha en med gul tavla nu.. Tack gubbar..![]()
![]()
Jäklar va fräsch, var skickas de där ifrån?
Gult kort för teasing...ut med språketJaha, så kan det gå. Bronsare på ingång och det var inte igår jag hade en sån om man säger så.
Mycket spännande.
Ser inte visarna väldigt obalanserad ut?Har själv letat länge men ännu inte hittat den perfekta. Tycker Helson har ett bra alternativ. Dessutom 15% rabatt nu.
![]()
En hint, någon knäcker det säkertGult kort för teasing...ut med språket
UK om man beställer från deras egna hemsida.Jäklar va fräsch, var skickas de där ifrån?
England tror jag.Jäklar va fräsch, var skickas de där ifrån?
Malm Catalina?En hint, någon knäcker det säkert![]()
Malm Catalina?En hint, någon knäcker det säkert![]()
Apropå gula tavlor så är ju denna rätt läcker..![]()
HahaFan vad det ekar här inne...![]()
Tycker jag inte.. är en variant på klassiska ploprof visare.Ser inte visarna väldigt obalanserad ut?
Malm Catalina?
Starkt jobbat gubbsMalm Catalina?
Den är så bra.. GrattisStarkt jobbat gubbs. Helt rätt
(lånad bild på den aktuella klockan)![]()
Tackar på förhand så att sägaDen är så bra.. Grattis![]()
Kul med lite svenskt.Starkt jobbat gubbs. Helt rätt
(lånad bild på den aktuella klockan)![]()