• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Collins Sonar
83494717_598192291004489_5431825284218773829_n.jpg

Ja min första svenska. Whitefoxen är också supertrevlig, kommer väl i juni-juli?
Ingen aning, jag har för mig att det stod maj på hemsidan när jag kikade förut men det kanske är försenat p.g.a. Corona? Jag vet inte om det bara var en prototyp men jag minns att @Fliegerchronograph postade en bild på en variant med lumeförsedd Whitefoxlogga vilket var riktigt fräckt.

Jag gillar också att de är riktigt precisa med 328ft/100m, lite som på min Oceanking där det står 1000ft/304m. Vissa hatar det men jag tycker bara att det är en charmig detalj. :)

Alltid lika trevligt att kolla in denna tråd.
Man blir aldrig besviken, alltid fina klockor här.
Någon som har tips på något i färgen gult, grönt eller orange? Ska dock ha dagkomplikation.

Ja, den där är grym. Dock så måste jag nog säga att @gdae 's Halios vinner första pris i gula klockor när vi nu pratar gula klockor :)
:heart:
Inget första pris utan bild.. :)
:snaphappy:
Apropå gula klockor finns det nog ingen som klår Halios Bahama Yellow. Har för mig att det är @Hjelm som har en sån?

12rbayj9gaq11.jpg

Jag har en Seaforth men i Abyss blue... Är väl @gdae som sitter på den gula? :) och bilden är på signal orange tror jag :D
Närå, det där är den gula. Signal Orange är jätteorange.

Har haft min Gulios sen 2018-02-22 :cool:. Kameran behövde visst laddas så det får bli arkivbilder.

IMG_20190202_154710_367.jpg
1020499-01.jpeg
1010637-01.jpeg
1030763-01.jpeg

Om någon som missade chansen, på denna stabila pjäs från Tactico, ännu är sugen, hojta till då jag gärna skulle vilja försöka mig på att köpa @Nilas Spinnaker så vida den ännu är kvar!
Skickar med ett vaniljdoftande Bonetto i orange gummi också.
bJbyZZM.jpg

oot1hZf.jpg
Tjenare. Vart finns spinnakern till salu? Och vart fanns Catalinan till salu @Nilas? Hänger inte med i svängarna ;)

Ställde en fråga om AR i Hamilton tråden men har inte fått svar än, så jag ställer den här också. Hoppas att det är ok.
Frågan lyder. Är det dyrt med AR eller är det bara besvärligt att få till det på klockor?

Tillbaka
Topp