Collins Sonar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker det funkar bra på denna, men blev av någon anledning förvirrad när jag såg Helson visarna..Tycker jag inte.. är en variant på klassiska ploprof visare.
![]()
Ja min första svenska. Whitefoxen är också supertrevlig, kommer väl i juni-juli?Kul med lite svenskt.Deras kommande Whitefox är riktigt frän med DLC och kolfiber:
![]()
Ingen aning, jag har för mig att det stod maj på hemsidan när jag kikade förut men det kanske är försenat p.g.a. Corona? Jag vet inte om det bara var en prototyp men jag minns att @Fliegerchronograph postade en bild på en variant med lumeförsedd Whitefoxlogga vilket var riktigt fräckt.Ja min första svenska. Whitefoxen är också supertrevlig, kommer väl i juni-juli?
Gissar på MalmGult kort för teasing...ut med språket
Bildbevis lite högre upp på sidanGissar på Malm![]()
Såg det nu när jag gick igenom flödet.Bildbevis lite högre upp på sidan.
Grattis. Blev tvåa på denna pucken åxå. Missade Pablo och nu MalmStarkt jobbat gubbs. Helt rätt
(lånad bild på den aktuella klockan)![]()
. En tuff Påsk för mig. Tycker den är grym i Brons. Men det kommer fler klockor Helt rätt.Såg det nu när jag gick igenom flödet.
Men när du skrev bronsare tänkte direkt Malm och ev Vincents![]()
Ja denna gången hade jag lite flytGrattis. Blev tvåa på denna pucken åxå. Missade Pablo och nu Malm. En tuff Påsk för mig. Tycker den är grym i Brons. Men det kommer fler klockor
![]()
NiceStarkt jobbat gubbs. Helt rätt
Snyggt och välkommen till klubben!Starkt jobbat gubbs. Helt rätt
Tackar för detSnyggt och välkommen till klubben!
Du kommer bli mycket nöjd!![]()
Ref?Några stycken på väg in så detta mästerverk får lämna. Grymt bra pjäs och bra pris utlovas om någon är sugen.
![]()
Ref. SP-5081-33
Ja, den där är grym. Dock så måste jag nog säga att @gdae 's Halios vinner första pris i gula klockor när vi nu pratar gula klockor![]()

Inget första pris utan bild..![]()

Apropå gula klockor finns det nog ingen som klår Halios Bahama Yellow. Har för mig att det är @Hjelm som har en sån?
![]()
Närå, det där är den gula. Signal Orange är jätteorange.Jag har en Seaforth men i Abyss blue... Är väl @gdae som sitter på den gula?och bilden är på signal orange tror jag
![]()
Vi får köra en side-by-side
Närå, det där är den gula. Signal Orange är jätteorange.
Har haft min Gulios sen 2018-02-22. Kameran behövde visst laddas så det får bli arkivbilder.
![]()
![]()
![]()
![]()

Köper gärna länken om du släpper den separatNågra stycken på väg in så detta mästerverk får lämna. Grymt bra pjäs och bra pris utlovas om någon är sugen.
![]()
Tjenare. Vart finns spinnakern till salu? Och vart fanns Catalinan till salu @Nilas? Hänger inte med i svängarnaOm någon som missade chansen, på denna stabila pjäs från Tactico, ännu är sugen, hojta till då jag gärna skulle vilja försöka mig på att köpa @Nilas Spinnaker så vida den ännu är kvar!
Skickar med ett vaniljdoftande Bonetto i orange gummi också.
![]()
![]()
Spinnakern gjorde jag en heads up på i tråden mycket nyligen och Catalinan är inte på detta forumet.Tjenare. Vart finns spinnakern till salu? Och vart fanns Catalinan till salu @Nilas? Hänger inte med i svängarna![]()