Outta Tåppik:
Vad är mera metal än detta
Vad är mera metal än detta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Outta Tåppik:
![]()
Vad är mera metal än detta![]()
One direction ?
Hårdrock är inte min grej. Men jag är igång ikväll med blues som vanligtÄlskar åttiotals hårdrock, håret skall vara högre än häcken framför huset
Inga som är igång ikväll ?
Riding the storm, Running Wild.
Du är ett unikum, du är (gissningsvis) nästan trettio år yngre än jag men lyssnar på musik en och en halv generation före jag ens var föddHårdrock är inte min grej. Men jag är igång ikväll med blues som vanligt
Trevlig kväll och helg!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Får ta fram en mikro-aktig och en affordabld klocka så det inte blir Off topic!
![]()
Det har blivit så av någon anledning...Du är ett unikum, du är (gissningsvis) nästan trettio år yngre än jag men lyssnar på musik en och en halv generation före Jag ens var född![]()
Inte mycket. Uppfann ju Heavy MetalOutta Tåppik:
![]()
Vad är mera metal än detta![]()
Inget fel alls med ditt musikval. Bluesens hårdare falang utvecklade sig alltsom tiden gick via bland andra (R.I.P) den fantastiske Gary Moore till musiken jag älskarDet har blivit så av någon anledning...![]()
Precis! Den har haft inflytande på i princip varje typ av modern musik.Inget fel alls med ditt musikval. Bluesens hårdare falang utvecklade sig alltsom tiden gick via bland andra (R.I.P) den fantastiske Gary Moore till musiken jag älskar![]()
Helt enig: Läste nån gång att Judas Priest var just det band som slipade det sista av ’bluesen’ och därigenom födde Heavy Metal.Inte mycket. Uppfann ju Heavy Metal![]()
Blir riktigt sugen på att plocka fram de gamla plattorna med Son House och R.L Burnside. Men mest sugen på att sova en vecka. Jäklars vad trött man kan bli efter fem dagar.Hårdrock är inte min grej. Men jag är igång ikväll med blues som vanligt
Trevlig kväll och helg!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Får ta fram en mikro-aktig och en affordabld klocka så det inte blir Off topic!
![]()
Räknar du Led Zeppelin och Black SabbathPrecis! Den har haft inflytande på i princip varje typ av modern musik.
Man måste inte älska blues för det men det är bra fakta att känna till
Klassisk rock gillar jag dock. Så det är inte bara Blues som gäller![]()
Mmm blues är jag också väldigt svag förHelt enig: Läste nån gång att Judas Priest var just det band som slipade det sista av ’bluesen’ och därigenom födde Heavy Metal.
Led Zeppelin gillar jag. Inte allt men lite. Black Sabbath har jag fortfarande inte upptäckt riktigt. Får göra det!Räknar du Led Zeppelin och Black Sabbath
Därärom gillar vi olikaMmm blues är jag också väldigt svag för.
Vi är alla olikaDärigenom äro vi olika
Jag behöver verkligen grunden i hårdrock för att få fyr på det inre ståndet. Loj blues har jag lyssnat på och... vad skall jag säga, sanningen ? Jag satt och nickade...
För mig är det heavy metal forever.
Men du får ett like bara för att det är du![]()
Ursäkta egentligen !Led Zeppelin gillar jag. Inte allt men lite. Black Sabbath har jag fortfarande inte upptäckt riktigt. Får göra det!
Du är bäst man får många goa garv av dina inläggÄlskar åttiotals hårdrock, håret skall vara högre än häcken framför huset
Inga som är igång ikväll ?
Riding the storm, Running Wild.
Samtliga gitarrister använder guran som en förlängning av kuken.
Haha ja fansiken då fyller jag ju ändå nån sorts funktion härinne förutom allt mitt klocksvammelDu är bäst man får många goa garv av dina inlägg![]()
Nä jag gillar att upptäcka! Vad vore man om man vägrade testa nya saker. Jag uppskattar all musik som görs med instrument och av duktiga musiker.Ursäkta egentligen !
Jag tycker att du ska vara som du är![]()
Själv har jag knappt tagit något nytt till mig efter att Grunge kom och tog över. Det var spiken i kistan för min del.Nä jag gillar att upptäcka! Vad vore man om man vägrade testa nya saker. Jag uppskattar all musik som görs med instrument och av duktiga musiker.![]()
Nej jag hittar sällan något nytt jag fastnar för rejält och fortsätter lyssna på. Men ibland blir det mycket av samma och då gillar jag att testa nytt. Så kör jag det ett tag men sen hittar jag alltid tillbaka till det jag verkligen brinner förSjälv har jag knappt tagit något nytt till mig efter
men, hur går det med ditt företag när du är i lumpen ?Nej jag hittar sällan något nytt jag fastnar för rejält och fortsätter lyssna på. Men ibland blir det mycket av samma och då gillar jag att testa nytt. Så kör jag det ett tag men sen hittar jag alltid tillbaka till det jag verkligen brinner förSå är det för mig iallafall.
Det var en annan fråga haha!men, hur går det med ditt företag när du är i lumpen ?
Alltså, jag har följt dig här på klocksnack. Har nog också påpekat i PM till dig att jag är imponerad av din inneboende drivkraft !Det var en annan fråga haha!
Jag börjar lumpen i September så lite innan ska jag köra utförsäljning på lagret och pausa verksamheten![]()
Jag tackar så mycket för dina fina ordAlltså, jag har följt dig här på klocksnack. Har nog också påpekat i PM till dig att jag är imponerad av din inneboende drivkraft !
Hoppas du fortsätter köra ditt race efter lumpen !