Go go...Jag tackar så mycket för dina fina ord
Planen är att fortsätta!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Go go...Jag tackar så mycket för dina fina ord
Planen är att fortsätta!![]()
Född -75 så är uppväxt med skitetHaha ja fansiken då fyller jag ju ändå nån sorts funktion härinne förutom allt mitt klocksvammel
Men hallå... erkänn att 80 tals hådrokk är skitet.
Alla älskar SKITET !!!!
Ryggmärken är skitetFödd -75 så är uppväxt med skitet
Antingen va man synthare eller hårdrockare
Jag va den med nitarmband jeansväst med ryggmärke
Och givetvis en Gul-klocka med kardborreband som jämt fastnade i tröjan.
Född -75 så är uppväxt med skitet
Antingen va man synthare eller hårdrockare
Jag va den med nitarmband jeansväst med ryggmärke
Och givetvis en Gul-klocka med kardborreband som jämt fastnade i tröjan.
For those about to rock och den mäktiga kanonen på ryggen härRyggmärken är skitet
Jag hade Van Halen loggan !
The twentyone Gun salute yeah...For those about to rock och den mäktiga kanonen på ryggen här. Badges, pins och tygmärken lite överallt.
Bästa 80:tals-soundtrackÄlskar åttiotals hårdrock, håret skall vara högre än häcken framför huset
Inga som är igång ikväll ?
Riding the storm, Running Wild.
Samtliga gitarrister använder guran som en förlängning av kuken.
Besvikelsen när jag insåg att den går för $900 med ett NH35 urverk, hur sjutton motiverar dom den prislappenÄr det någon i tråden som har haft/testat en Boldr Odyssey? Den här i brons ser ju riktigt bra ut. Lånad bild dessvärre.
![]()
Är det någon i tråden som har haft/testat en Boldr Odyssey? Den här i brons ser ju riktigt bra ut. Lånad bild dessvärre.
![]()
GrymFor those about to rock och den mäktiga kanonen på ryggen här. Badges, pins och tygmärken lite överallt.
Bilden är från en recension där personen som skrivit den även nämnde att han va sist ut i ledet, så den har nog cirkulerat ett bra tagNej, men jag gillar patineringen på den. Någon som vågar ge sina two cents om den är naturlig eller påtvingad? Jag jobbar med en Yema Superman Bronze som bara tycks vilja patineras i skarven mellan boett/bezel.
Kör man den naturliga vägen så tar det sin tid.Nej, men jag gillar patineringen på den. Någon som vågar ge sina two cents om den är naturlig eller påtvingad? Jag jobbar med en Yema Superman Bronze som bara tycks vilja patineras i skarven mellan boett/bezel.
Hallå där, inget fuskKör man den naturliga vägen så tar det sin tid.
Finns bra sätt om man vill göra det lite snabbare men även det kräver noggrannhet för ett bra resultat.
Nejdå, men det går att påskynda lite även vid vanligt användande. Dock inte över några timmar men ändå. Man kan t.ex fingra en del på klockan men då helst lika mycket över hela eller hålla armen i ångan av salt pastavatten i några sekunder lite då och då, ja knepen kan vara många för att få lite snabbare brukspatina.Hallå där, inget fusk![]()
Ångan av salt pastavattnen, haha ett rejält bondknep! FantastisktNejdå, men det går att påskynda lite även vid vanligt användande. Dock inte över några timmar men ändå. Man kan t.ex fingra en del på klockan men då helst lika mycket över hela eller hålla armen i ångan av salt pastavatten i några sekunder lite då och då, ja knepen kan vara många för att få lite snabbare brukspatina.
Pastavattensånga är ju ett väl beprövat trickNejdå, men det går att påskynda lite även vid vanligt användande. Dock inte över några timmar men ändå. Man kan t.ex fingra en del på klockan men då helst lika mycket över hela eller hålla armen i ångan av salt pastavatten i några sekunder lite då och då, ja knepen kan vara många för att få lite snabbare brukspatina.
Funderar på att återställa min klocka nu bara för att få testa detta haha!Pastavattensånga är ju ett väl beprövat trick![]()
Ha, ha. Samma här, det var irriterande men vad gjorde man inte för att vara inne.Och givetvis en Gul-klocka med kardborreband som jämt fastnade i tröjan.
Med all rätt, den är ju så bra. Den tavlan är verkligen livfull!Barracudan får mycket handledstid nu
![]()
Eller hur! Väldigt kul nu när solen kikar framMed all rätt, den är ju så bra. Den tavlan är verkligen livfull!
Snyggt och må välÖlen är på kylning och solen skiner. Bra dag!
![]()
Do it.... do itFunderar på att återställa min klocka nu bara för att få testa detta haha!
Hårdrock är inte min grej. Men jag är igång ikväll med blues som vanligt
Trevlig kväll och helg!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Får ta fram en mikro-aktig och en affordabld klocka så det inte blir Off topic!
![]()