Man kan också låtsas att ramla med helgfrukostäggen och bara råka doppa armen i eländet, inte fusk bara hemsk oturPastavattensånga är ju ett väl beprövat trick![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man kan också låtsas att ramla med helgfrukostäggen och bara råka doppa armen i eländet, inte fusk bara hemsk oturPastavattensånga är ju ett väl beprövat trick![]()
Haha gjorde detsamma idag, skönt att bli av med skit!Eftersom man inte åker och flänger runt i dessa virustider så får man ju sjukt mycket gjort hemma. Idag rensning deluxe av saker man borde ha slängt för flera år sen...![]()
Det enda problemet är att så fort man tömt en del av huset så hittar man lika mycket skit till i en annan del..Haha gjorde detsamma idag, skönt att bli av med skit!
Citizen promaster? Finns lite bilder ett par sidor bakåt i tråden från @Nilas som jag tror köpte den av @Vincentb så jag taggar in båda två.Sugen på en affordable i 40-44mm helstål likt nedanstående. Hamiltonklockan är lagom prisnivå men svår att hitta.
Några tips? Chrono/GMT ej krav bara slump att exempel har detta.
![]()
![]()
Passar riktigt bra. Nu blev jag sugen på att sätt på det jag har på någon dykarna. Jag har mest haft länkar i vinter.Blev sugen på svart gummi på Maticen idag så det fick bli ett Zuludiver som jag tycker gör sig kanon på den.
![]()
Härlig dag, härlig klocka
![]()
Jo men tack! Vi har alla dig att tacka för den sköna logganDen blev så lyckad den där! Mysigt med lite grönt och orange.
Sitter som en smäck på dig.![]()
Sugen på en affordable i 40-44mm helstål likt nedanstående. Hamiltonklockan är lagom prisnivå men svår att hitta.
Några tips? Chrono/GMT ej krav bara slump att exempel har detta.
![]()
![]()
Jo men tack! Vi har alla dig att tacka för den sköna loggan![]()
Nähä då minns jag fel, då var det någon annan som kläckte den ursprungliga idén till den briljanta mikrologgan...nån som kommer ihåg vem?Tror inte jag har varit inblandad i utformningen av något på det projektet.![]()
Håller medB.B och Albert King är helt rätt. Finns inget bättre en riktig blues.
Det var jag en kväll i JuliNähä då minns jag fel, då var det någon annan som kläckte den ursprungliga idén till den briljanta mikrologgan...nån som kommer ihåg vem?
Ahaa! Ja ni har ju ganska lika avatarer och såDet var jag en kväll i Juli
![]()
Den är allt annat än lätt att fånga på bild i galet solsken men det där gjorde du bra![]()
En bild på underverket är på sin plats![]()
Håller med, riktigt grym klocka...sålde min för att jag var uttråkad..Promastern är kanon, sålde dock pga annat inflöde.
Älskar anledningenHåller med, riktigt grym klocka...sålde min för att jag var uttråkad..![]()
Vad är det för nåt? Riktigt trevligt med ren tavlaKör vidare på den här idag.
![]()
Den där rackarn kan ju käka upp alla band som finns verkar det som, tjusigt!Kör vidare på den här idag.
![]()