Code
AKA Vincent B
Tackar.. Yes tyckte det blev riktigt bra jag med.. Varför gillar du inte tritium? Hur coolt som helst ju..Oväntat bra kombo! Gillar
Och jag gillar inte tritiumtuber så mkt men börjar så smått mogna att ge det en chans igen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar.. Yes tyckte det blev riktigt bra jag med.. Varför gillar du inte tritium? Hur coolt som helst ju..Oväntat bra kombo! Gillar
Och jag gillar inte tritiumtuber så mkt men börjar så smått mogna att ge det en chans igen!
Tackar.. Yes tyckte det blev riktigt bra jag med.. Varför gillar du inte tritium? Hur coolt som helst ju..![]()
Hur är kvalitén? Länken på den där?Någon med en grå eller svart version av klockan nedan som vill byta?
![]()
Samma här. Köpte för en vecka sen som inte kommit pga hög arbetsbelastning...
Hur är kvalitén? Länken på den där?
Traser commander p6506 på Borealis gummi...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aha, för en gångs skull var det inte jag som var förvirrad, wohoo!Jag hade blandat ihop den med v2...
https://www.indiegogo.com/projects/kraken-h2-premium-titanium-watches#/
.
Tack..Mycket coolt!
Snygg..vad är det för färg på tavlan?
Yema Rallygraf
![]()
Han borde göra, det där ser ju för jäkligt utNu ska jag se the last dance, en dokumentär om Michael Jordan och Chicago BullsKör han affordable mikro tror ni?!
![]()
![]()
Ser riktigt trevlig ut. Grattis till köpetTack! Den ska vara svart men den har en en lätt fume effekt. Även en lätt struktur, jag vet inte vad den korrekta benämningen är men det är som sunburst fast det löper vertikalt över tavlan. Så den skiftar från kolsvart till grå och lite brunt nästan beroende på ljus.
Ett par bilder från eftermiddagens provkörning i det vilda:
![]()
![]()
Vänligen ha överseende med att jag kan noll och ingenting om fotografering.![]()
Lite liknande taveltextur som på @Equilibrium drömklocka.Nu ska jag se the last dance, en dokumentär om Michael Jordan och Chicago BullsKör han affordable mikro tror ni?!
![]()
![]()
Ser riktigt trevlig ut. Grattis till köpet.
Jag köpte ett själv och är ruskigt nöjd för de löjliga 200kr som bandet kostar. Rekommenderas varmt! Minns dock inte vem det var som hade just en Squale Pepsi på ett sånt band men han eller hon kanske träder fram här så småningom.Nix inte testat det. Snabbsökte fram en bild här och det såg fint ut. Tack för tipset![]()
Haha, nä förvirringen (eller rättare sagt det usla minnet) brukar det vara jag som står för!Aha, för en gångs skull var det inte jag som var förvirrad, wohoo!![]()
Alltså, det är synd om den... Erkänn
Fantastisk kombo, nästan så man önskade att maträtten hette Judas Stroganoff![]()
![]()
Lagar Korv Stroganoff och lyssnar på Judas Priest![]()
Riktigt cool..Tack! Den ska vara svart men den har en en lätt fume effekt. Även en lätt struktur, jag vet inte vad den korrekta benämningen är men det är som sunburst fast det löper vertikalt över tavlan. Så den skiftar från kolsvart till grå och lite brunt nästan beroende på ljus.
Ett par bilder från eftermiddagens provkörning i det vilda:
![]()
![]()
Vänligen ha överseende med att jag kan noll och ingenting om fotografering.![]()
Jasså?! Corona eller?Om den kommer... Köpte ett band för två veckor sedan som jag inte sett röken av. Skulle nog hålla mig borta just nu.
Nej, CNS har alltid varit usla på att besvara mail och tagit extremt lång tid på sig att leverera även om vissa ibland har haft tur. Dock verkar det vara värre än någonsin just nu och det är många som har väntat i flera veckor eller till och med ännu längre och fortfarande inte har fått sina varor.Jasså?! Corona eller?
Instämmer, alltid varit segt men inte så här segt. Kanske är mycket beställningar som kommit in nu iom "70% Sale" ? Eller så är det ett sjunkande skepp och de har helt enkelt sluta bry sig.Nej, CNS har alltid varit usla på att besvara mail och tagit extremt lång tid på sig att leverera även om vissa ibland har haft tur. Dock verkar det vara värre än någonsin just nu och det är många som har väntat i flera veckor eller till och med ännu längre och fortfarande inte har fått sina varor.![]()
Vad står CNS för ?Instämmer, alltid varit segt men inte så här segt. Kanske är mycket beställningar som kommit in nu iom "70% Sale" ? Eller så är det ett sjunkande skepp och de har helt enkelt sluta bry sig.
Cheapestnatostraps, en svensk butik som säljer väldigt billiga band av varierande kvalitet.Vad står CNS för ?
OkCheapestnatostraps, en svensk butik som säljer väldigt billiga band.
Vad står CNS för ?
Yes...Jasså?! Corona eller?