Björn Boett
Guld
Ha en fin fredag kamrater!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller huur! Riktigt tacksam klocka att klämma och fingra på för att bygga på patinanBra jäkla patina du fått på den!![]()
Bra klocka iallafallGod morgon tråden.
Idag blev det Nodus, det var länge sedan den satt på handleden.![]()
Är så j...a trött på att gå hemma och ha ont. Har varit sjukskriven sedan december. Opererade axeln i januari och nu har jag fått frozen shulder. Samtidigt som jag har en nerv i kläm i armbågen och förslitningsskador på ländryggen. Nu ska jag sluta gnälla, behövde bara skriva av mig lite.
Riktigt tråkigt att behöva ha ont hela tiden.God morgon tråden.
Är så j...a trött på att gå hemma och ha ont. Har varit sjukskriven sedan december. Opererade axeln i januari och nu har jag fått frozen shulder. Samtidigt som jag har en nerv i kläm i armbågen och förslitningsskador på ländryggen. Nu ska jag sluta gnälla, behövde bara skriva av mig lite.
Tack. Har haft lite svårt för klockan förut , hade önskat att det var 22mm lug, men är glad att jag inte har sålt den.Bra klocka iallafallkrya på dig!
Ajdå. Hoppas att du kryar på dig. Här kan du skriva vad du vill, vi läser alltGod morgon tråden.
Ja det är ingen höjdare. Är hantverkare och har både villa och sommarstuga som man är van att fixa lite här och där. Nu blir det inget gjort.Riktigt tråkigt att behöva ha ont hela tiden.Krya på dig!
God morgon tråden.
Snällt skrivet. Smyger runt på tråden hela dagarna, dags att börja skriva lite också.Ajdå. Hoppas att du kryar på dig. Här kan du skriva vad du vill, vi läser allt![]()
Var förut inne på att byta visarna men tycker dom är lite udda på ett ok sätt. Älskar färgerna.Beklagar! Lite tröst med en så tjusig klocka iallafall. Visarna är extra roliga på dom där. Mysiga färger oxå.![]()
Ajdå, ingen vidare. Så jäkla frustrerande att inte kunna göra det man vill.Ja det är ingen höjdare. Är hantverkare och har både villa och sommarstuga som man är van att fixa lite här och där. Nu blir det inget gjort.
Usch då, problem med axlarna är inte roligt. Det kan ta tid det där.God morgon tråden.
Opererade axeln för impingement. Skulle operera andra axeln också men det har jag ingen lust att göra nu. Hoppas det löser sig med din axel. Tur att man har både fru, barn och hund, livet blir lite lättare då.Usch då, problem med axlarna är inte roligt. Det kan ta tid det där.
Har opererat båda mina med några års mellanrum. En är nu kass igen och den andra helt ok.
Håll ut och krya på dig.
Jag kollade lite videos, och den bärs stooooort. Annars hade jag nog köpt den!Ligger en D1 Milano med Automatiskt urverk för 3000 på köp och sälj. Jäkligt billig om nån är sugen.
Den är redan såld.Ligger en D1 Milano med Automatiskt urverk för 3000 på köp och sälj. Jäkligt billig om nån är sugen.
Får lägga upp lite bilder. Jag är inte van att skriva så här mycket. Gillar inte att skriva sms m.m
Samma anledning här med plus en klavikel resektion i vänstran också där man fräser väck en cm för att minska på trycket i den leden med.Opererade axeln för impingement. Skulle operera andra axeln också men det har jag ingen lust att göra nu. Hoppas det löser sig med din axel. Tur att man har både fru, barn och hund, livet blir lite lättare då.
Såg den igår. Hade slagit till på den om det var en sån här. Quartz dock.Ligger en D1 Milano med Automatiskt urverk för 3000 på köp och sälj. Jäkligt billig om nån är sugen.
Jag kollade lite videos, och den bärs stooooort. Annars hade jag nog köpt den!
Såg den igår. Hade slagit till på den om det var en sån här. Quartz dock.
![]()
Samma anledning här med plus en klavikel resektion i vänstran också där man fräser väck en cm för att minska på trycket i den leden med.
Var hemma nästan fyra månader efter det.
Som du säger så tur att man har lite runt omkring sig som gör allt lite lättare. Fick dock problem med stress och panikångest i samband med min inaktivitet pga den långa återhämtningen
(hur konstigt det än låter) och det dras jag med emellanåt fortfarande, tyvärr. Inte bra det där med inaktivitet och en massa värk.
Förstår precis vad du menar med stress och panikångest.Samma anledning här med plus en klavikel resektion i vänstran också där man fräser väck en cm för att minska på trycket i den leden med.
Var hemma nästan fyra månader efter det.
Som du säger så tur att man har lite runt omkring sig som gör allt lite lättare. Fick dock problem med stress och panikångest i samband med min inaktivitet pga den långa återhämtningen
(hur konstigt det än låter) och det dras jag med emellanåt fortfarande, tyvärr. Inte bra det där med inaktivitet och en massa värk.
Exakt! Och lite mindre. 40 mm mot 41,5mm på automatarna. Finns väl 38 mm på några av modellerna tror jag.Den känns mer intressant med Quartz som du säger. Blir mycket tunnare klocka!
Snygg, varifrån köpte den?Den här landade precis, snabb bild på parkeringen utanför ombudet
![]()