Köpte den här på forumetSnygg, varifrån köpte den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpte den här på forumetSnygg, varifrån köpte den?
Jag hoppas dom ökar utbudet på 38mm varianterna, jag tror dom bärs fantastiskt!Exakt! Och lite mindre. 40 mm mot 41,5mm på automatarna. Finns väl 38 mm på några av modellerna tror jag.
Förstår precis vad du menar med stress och panikångest.
Tack. Det är få som kan bära en sån g-shock så att den ser snyggt ut, du är en av dom.![]()
Psykisk ohälsa är ett skit jag vet alltför mycket om, kämpa på gubbar !
Finns att köpa direkt hos Ventus från SingaporeSnygg, varifrån köpte den?
Sitter ju som en keps!Den här landade precis, snabb bild på parkeringen utanför ombudet
![]()
Tack för infon.Finns att köpa direkt hos Ventus från Singapore
https://ventuswatches.com/collections/ventus-watches-northstar
Eller inom EU
https://www.seriouswatches.com/collections/ventus
Grattis! Det där är en riktigt trevlig klocka! Helrätta proportioner och bärs bekvämt.Den här landade precis, snabb bild på parkeringen utanför ombudet
![]()
Grattis! Du får återkomma med dina intryck när du provkört liteDen här landade precis, snabb bild på parkeringen utanför ombudet
![]()
Mkt coolhur cool var inte denna?!
![]()
Eller hur? Lite svårt att höra tiden bara men en riktigt häftig komplikationMkt cool
Stenhårt vintagehäftig!hur cool var inte denna?!
![]()
Verkligen, en sån klenod skulle man fått tag iStenhårt vintagehäftig!
Snyggt! Den andra då? Vad tyckte du om den?Ett av nyförvärven. 46 mm puck.
super kvalle för inga pengar.
![]()
Blev bra med länken också!Ett av nyförvärven. 46 mm puck.
super kvalle för inga pengar.
![]()
Grym!! Tavlan inte dum på den där heller och kvalitet som ett kassaskåp.Jajodå som man säger, BOOMSHAKALAK.
Säger inte mer för tillfället utan bjussar på en bildfestival istället ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den gjorde sig ju riktigt bra på länkTestade lite nya kläder på Neumann. Helt okej båda alternativen tycker jag. (Tiden mellan bilderna visar hur lätt och snabbt Geckota-länken bara slank på)
![]()
![]()
Den är inte dum den heller. Primärt var jag ute efter pucken. Men jag tror att Paganin kommer att vara med och leka också.Snyggt! Den andra då? Vad tyckte du om den?
Känns som en pjäs för 20'Grym!! Tavlan inte dum på den där heller och kvalitet som ett kassaskåp.