• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

v0n

Patek
2-Faktor
Har inte så många micros kvar i lådan men den här sitter säkert i båten. Trädgårdsarbete, svett och tårar men snart klar :happyhappy:
mFFG893.jpg
 

Jungelbobo

Cartier
Crosspostar, bara för att!
Denna kom igår. Omedelbara kommentarer från frun om hur snygg den är (hon kommenterar aldrig klockor annars). Till och med länken passar min handled efter att en bit tagits bort. Jag hatar länkar. Men jag gillar denna. Kanske. Lite.
IMG_3100-2.jpg


IMG_3111.jpg


IMG_3114.jpg


IMG_3117-2.jpg


IMG_3121.jpg
Haha det var faktiskt första kommentaren från frugan när jag fick hem den där också! Händer aldrig! ;)
Å jäklar vilka bilder! Den där tavlan är lite svårfotad men grymt jobbat! :)
 

dr.fox

Cartier
Haha det var faktiskt första kommentaren från frugan när jag fick hem den där också! Händer aldrig! ;)
Å jäklar vilka bilder! Den där tavlan är lite svårfotad men grymt jobbat! :)
Tack! Betyder otroligt mycket när foton uppskattas.

Jag vet! Den är supersvår! Men jag lyckades lite grann med att få fram sunbursten. Helt otroligt snygg klocka.
 

HSK

Patek
2-Faktor
Nudlar förenar. Får också ta en sväng till asiaten, vad är det för något med den glada katten på? (om du lever och kan svara då förstås)
Det var något slags grönt te med smak av vindruvor som var fantastiskt god, ungefär som Fanta grape fast utan kolsyra. Jag trodde att barnen skulle älska det men det var inte alls populärt så nu fick jag alla för mig själv. :D
Haha, det gick bra. Jag har ju som bekant världens sämsta minne och trodde att det var den där som diskuterades tidigare men det är väl säkert blaskig mellanmjölk i jämförelse! :p Dock jäkligt stark för min smak även om den var god.
 

HSK

Patek
2-Faktor
Kanske behövs en egen tråd, typ ”Lilla-byta-affordable-tråden” eller nått :) Skoj idé tycker jag.
Lite svårt att få till kanske men det hade varit en kul idé med någon slags passaround där man kan behålla det man får skickat till sig om man verkligen gillar det och istället lägger i någon annan kul klocka i liknande prisklass innan den vandrar vidare. Då blir det lite som en byteskedja och om inte annat så får man testa på en hemlig modell som man annars aldrig hade köpt. :)
 

Acos

Audemars
Det var något slags grönt te med smak av vindruvor som var fantastiskt god, ungefär som Fanta grape fast utan kolsyra. Jag trodde att barnen skulle älska det men det var inte alls populärt så nu fick jag alla för mig själv. :D
Haha, det gick bra. Jag har ju som bekant världens sämsta minne och trodde att det var den där som diskuterades tidigare men det är väl säkert blaskig mellanmjölk i jämförelse! :p Dock jäkligt stark för min smak även om den var god.
Allright, det var den här jag provade och den vare tryck i ifall man tog hela påsen med sås:D
A17D2CD3-5950-4B2B-9AA2-168B3F455167.jpeg
 

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
Kanske behövs en egen tråd, typ ”Lilla-byta-affordable-tråden” eller nått :) Skoj idé tycker jag.

Tänkte lite så från början men vet ju hur länge ni försökt få till ett subforum för micros, så jag la det här istället. :)
Edit: Den dagen en egen avdelning finns är det ju givet!

Lite svårt att få till kanske men det hade varit en kul idé med någon slags passaround där man kan behålla det man får skickat till sig om man verkligen gillar det och istället lägger i någon annan kul klocka i liknande prisklass innan den vandrar vidare. Då blir det lite som en byteskedja och om inte annat så får man testa på en hemlig modell som man annars aldrig hade köpt. :)
Tänk så lätt allt det där hade varit med ett eget subforum.
 
Topp