• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Watcharound

Panerai
2-Faktor
Hmm och jag som precis fått ner blodtrycket sen sist det diskuterades. Undrar om total tystnad skall tolkas som ett ja. Så måste det vara, annars är det smått pinsamt att ej bemöda sig med ett svar ens. Får nog gå och lägga mig nu :banghead:.

Lite referens bilder på San Martin sbdx för att lätta upp stämningen lite :D.
G85EKfn.jpg
Du som är superflippare! Ja, det är ett ord. Har du inget att slänga upp på ”byteslördag”?
Och ta det lugnt med blodtrycket. ;)
 

v0n

Patek
2-Faktor
Det var något slags grönt te med smak av vindruvor som var fantastiskt god, ungefär som Fanta grape fast utan kolsyra. Jag trodde att barnen skulle älska det men det var inte alls populärt så nu fick jag alla för mig själv. :D
Jaha det lät najs, känner igen det där med att köpa "goda" saker till barnen som förkastas innan man ens hinner förklara vad det är. Allt okänt är tydligen livsfarligt.
Jag går under kodnamnet Slaskhinken här hemma, no complaints :D
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Du som är superflippare! Ja, det är ett ord. Har du inget att slänga upp på ”byteslördag”?
Och ta det lugnt med blodtrycket. ;)
Är för tillfället nöjd som aldrig förr med klockorna i lådan så tyvärr :). Har inget jag ens vill tänka på att sälja eller göra av med.
Känns lite ovant och konstigt men som sagt väldigt rofyllt att bara ha keepers :D.
 

Acos

Audemars
Skulle nog kunna tänka mig att byta bort min gst-w110 som levt ett liv som en gshock bör, har både orginallänk och gummi till den
C3F5AE82-99B0-4905-AB05-F6D2319CC491.jpeg

Även denna ifall det är dyker upp nåt man inte provat den kommer med orginal bandet,ett nato samt ett läder/gummi från spinnaker
2AF10E5E-80A8-47AA-B14A-09F59590A78E.jpeg

kanske bryter mot reglerna nu isf får jag korrigera inlägget men kan både ge och ta en peng emellan
 
Senast ändrad:

M26

Rolex
2-Faktor


KICKSTARTER NOW LIVE
The TC-9 Bronze Navy Diver is back! And is better than before. A new improved solid bronze, screw down crown. New dial options. Enhanced Horween Leather Straps. Solid Bronze Buckle.

And we have loyalty gifts for for returning customers... Have you bought a TC-9 watch before? If you have then we have loads of free gifts that we will be giving away with this watch - up to 3 free extra Horween leather straps.

https://www.kickstarter.com/projects/tc-9watches/tc-9-bronze-navy-diver-watch?ref=project_build

Check out our new Bronze masterpiece here and be quick to grab a starting price os £189.
 
Topp