• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Får väl ta och göra lite reklam för följande klockor. Är nog lika ’isländska’ som DW är svenska misstänker jag.

B2C99CE9-D3F4-4D06-915D-CDA6879B2AFE.png

Som sagt www.arc-tic.com

Såg dem av en tillfällighet idag först.
Edit: För dyra anser jag.
Gillar ju klatschiga färger men det där var inte allt för sexigt kanske :eek:
Hur ligger klockor till prismässigt rent allmänt om man jämför med Svedala?
 
Ungefär Norge nivå ja, fast vi slipper ju också importerat skit kött och andra tveksamma matvaror från EU’s mindre nogräknade länder. Så det tycker jag är bra.
Ja det låter definitivt som en fördel som jag också gärna betalat lite extra för. Korkad fråga kanske, men vad är det ni MÅSTE importera om vi bara pratar livsmedel...spannmål?
 
Botemedlet mot köphets är helt klart att ha handlat klart, för nu. Känner mig lugn för tillfället, helt övertygad att det enda jag vill ha är @MaBr's Fortis :)
Låter väldigt övertygande min vän, är du säker hehe?
Lite samma här faktiskt, känner mig väldigt nöjd med rotationen och inget jag egentligen vill ha just nu, kommer inte ihåg när det hände senast :)
 
Ja det låter definitivt som en fördel som jag också gärna betalat lite extra för. Korkad fråga kanske, men vad är det ni MÅSTE importera om vi bara pratar livsmedel...spannmål?
Jag är inte rätt man att ge ett bra svar på det så jag fuskar lite :rolleyes:
http://bibblansvarar.se/sv/svar/vad-importerar-och-exporterar-island

Typ frukter och bär också vad jag kan komma på för egen maskin. :)
Absolut ingen korkad fråga.
Edit: Äh, ser nu att den länken knappast gör någon klokare.
 
Haha, jag har 3 på ingång :angel:
Sjukt gäng som hänger här...
Fick min Tisell idag, sen har jag 2 till på ingång den här veckan :nailbiting:
Och filar på idén vilken som ska bli sommarklockan. Hittills har jag 3 alternativ o_O
Lite avis blir man :) Bara en på g här och förhoppningsvis köper jag en till på torsdag :D Har sålt tio klockor så det förtjänar jag ;)
Två här med. Från Japan. Får se om det blir någon till. Behöver egentligen sälja något då.
3 med dagens! Det är verkligen inte läge för att handla okontrollerat just nu men fy fan vilken balsam det är för min själ :angel: Må hetsfesten fortsätta! :D

Disclaimer: Ovan uppmaning gäller endast mig själv, alla impulsiva själar böra scrolla vidare :bag:
Haha sköna ni är. Kanske missade någon som har saker i inkorgen. Väntar också på en samt att jag fick en igår då. Lär bli mer inom en snar framtid också.
 
Gaaaah! Inget på ingång här och blir nog inget på ett tag heller :banghead:

Köpt kåk, två nya bilar, massa nya möbler, staket,
Beställt pool och bergvärme :greedy:

Så jag får harva vidare med det jag har.
Idag blir det Zelos-tisdag.

15886554494374320446740676756244.jpg
Känner igen det där. Inte helt billigt som sagt. Förra året gick det mängder av pengar på nya möbler och stenläggning när vi precis köpt hus.
 
Gaaaah! Inget på ingång här och blir nog inget på ett tag heller :banghead:

Köpt kåk, två nya bilar, massa nya möbler, staket,
Beställt pool och bergvärme :greedy:

Så jag får harva vidare med det jag har.
Idag blir det Zelos-tisdag.

15886554494374320446740676756244.jpg
Samma här, flyttade in i nybyggt hus förra året. Man blöder pengar, stort som smått ska köpas.
Därför har jag inte svängt mig med några speciellt dyra klockor sedan dess. Men har ju funnit mycket glädje och kvalitet i billigare klockor istället :)
 
Tillbaka
Topp