Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar ju klatschiga färger men det där var inte allt för sexigt kanskeFår väl ta och göra lite reklam för följande klockor. Är nog lika ’isländska’ som DW är svenska misstänker jag.
Som sagt www.arc-tic.com
Såg dem av en tillfällighet idag först.
Edit: För dyra anser jag.
Dyrare här, har aldrig vart med om det motsatta tyvärr. Men det gäller inte bara klockor, allt är dyrare här än hemma. Man vänjer sig.Gillar ju klatschiga färger men det där var inte allt för sexigt kanske
Hur ligger klockor till prismässigt rent allmänt om man jämför med Svedala?
Kunde inte låta bli, en klassikerDyrare här, har aldrig vart med om det motsatta tyvärr. Men det gäller inte bara klockor, allt är dyrare här än hemma. Man vänjer sig.
Så snackar vi Norgenivå eller nånstans mittemellan? Genuint nyfiken baraDyrare här, har aldrig vart med om det motsatta tyvärr. Men det gäller inte bara klockor, allt är dyrare här än hemma. Man vänjer sig.
Kunde inte låta bli, en klassiker
Ungefär Norge nivå ja, fast vi slipper ju också importerat skit kött och andra tveksamma matvaror från EU’s mindre nogräknade länder. Så det tycker jag är bra.Så snackar vi Norgenivå eller nånstans mittemellan? Genuint nyfiken bara
Ja det låter definitivt som en fördel som jag också gärna betalat lite extra för. Korkad fråga kanske, men vad är det ni MÅSTE importera om vi bara pratar livsmedel...spannmål?Ungefär Norge nivå ja, fast vi slipper ju också importerat skit kött och andra tveksamma matvaror från EU’s mindre nogräknade länder. Så det tycker jag är bra.
Oj oj oj här råder det köphets, får nog logga ut igen. Störda ni är, hela bunten
Får hoppas det Förra årets har ju redan lämnatTror nog att du har valt färdigt redan, blir grym i sommar .
Låter väldigt övertygande min vän, är du säker hehe?Botemedlet mot köphets är helt klart att ha handlat klart, för nu. Känner mig lugn för tillfället, helt övertygad att det enda jag vill ha är @MaBr's Fortis
Jag är inte rätt man att ge ett bra svar på det så jag fuskar liteJa det låter definitivt som en fördel som jag också gärna betalat lite extra för. Korkad fråga kanske, men vad är det ni MÅSTE importera om vi bara pratar livsmedel...spannmål?
Ohälsosamt (för plånboken) trevlig !Har denna varit uppe i tråden? Finns ju en del Pagani Design här 40mm låter ju sjukt mycket trevligare än 43mm.
En lusentapp är väl okej för dem specsenOhälsosamt (för plånboken) trevlig !
Oh, ja det visste jag inte.En lusentapp är väl okej för dem specsen
Joho då, jag blev klokare. Alltid kul att lära sig något nytt, tack och godnatt tråden!Jag är inte rätt man att ge ett bra svar på det så jag fuskar lite
http://bibblansvarar.se/sv/svar/vad-importerar-och-exporterar-island
Typ frukter och bär också vad jag kan komma på för egen maskin.
Absolut ingen korkad fråga.
Edit: Äh, ser nu att den länken knappast gör någon klokare.
Låt mig återkomma i frågan imorgonHar denna varit uppe i tråden? Finns ju en del Pagani Design här 40mm låter ju sjukt mycket trevligare än 43mm.
Haha, jag har 3 på ingång
Sjukt gäng som hänger här...
Fick min Tisell idag, sen har jag 2 till på ingång den här veckan
Och filar på idén vilken som ska bli sommarklockan. Hittills har jag 3 alternativ
Två på väg här
Lite avis blir man Bara en på g här och förhoppningsvis köper jag en till på torsdag Har sålt tio klockor så det förtjänar jag
Två här med. Från Japan. Får se om det blir någon till. Behöver egentligen sälja något då.
Haha sköna ni är. Kanske missade någon som har saker i inkorgen. Väntar också på en samt att jag fick en igår då. Lär bli mer inom en snar framtid också.3 med dagens! Det är verkligen inte läge för att handla okontrollerat just nu men fy fan vilken balsam det är för min själ Må hetsfesten fortsätta!
Disclaimer: Ovan uppmaning gäller endast mig själv, alla impulsiva själar böra scrolla vidare
Sjukt sugen!Är du sugen?
Kan bara instämma ang. banden. Jag har ett gäng 24mm läder från gruppo gamma, bästa jag haft i läderväg (låter som man överdriver men det är ruggigt fin kvalitet), kul att du är nöjd! Får se hur länge man kan hålla sig borta från field-klockan...
Känner igen det där. Inte helt billigt som sagt. Förra året gick det mängder av pengar på nya möbler och stenläggning när vi precis köpt hus.Gaaaah! Inget på ingång här och blir nog inget på ett tag heller
Köpt kåk, två nya bilar, massa nya möbler, staket,
Beställt pool och bergvärme
Så jag får harva vidare med det jag har.
Idag blir det Zelos-tisdag.
Samma här, flyttade in i nybyggt hus förra året. Man blöder pengar, stort som smått ska köpas.Gaaaah! Inget på ingång här och blir nog inget på ett tag heller
Köpt kåk, två nya bilar, massa nya möbler, staket,
Beställt pool och bergvärme
Så jag får harva vidare med det jag har.
Idag blir det Zelos-tisdag.
Har haft en och flippat den till @Peter K. Riktigt trevlig! Slå till utan tvekan.Har denna varit uppe i tråden? Finns ju en del Pagani Design här 40mm låter ju sjukt mycket trevligare än 43mm.
Eller hur? Så ful och udda så den blir coolSicken Casio! Görfrän!
Blev inspirerad!2 påväg