Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Magiskt bra!Pogar loss till Night Crawler med Judas Priest Livet är gör härligt emellanåt !
Blackwater eller paradive?Dagen till ära (trots datum fail)
Försöker igen men i rätt tråd, betalt till 14 så gäller att ligga i nu så kan man säga att man fått betalt en måndag för att dricka Bernard och käka prinsesstårta
ParadiveBlackwater eller paradive?
Vad är nu detta? En ny pepsi-ring tro?Coming soon on Steinhart Website.... Stay tuned & Follow us.... #justafewpieces #steinhart_france
Min blackwater säger hej!Paradive
Japp, är ny i min ägo sedan några månader tillbaka så jag står tyvärr inte för patinan. Jag tänker aldrig på andrahandsvärdet och det syns på mina klockor.Gillar när det syns att grejerna har använts. Dock hinner jag sällan dit + att man (jag iallafall) gärna tänker på att inte sabba andrahandsvärdet... Gissar att denna kanske redan hade några flygtimmar när du kom över den?!
Ja, jag har två straps därifrån. Fantastiskt bra!Nej jag tror det är deras billiga Toscano. Hade ju vart galet om man fick det dyra när man köpte denna hyffsat billiga klockan. Det hade varit roligt att testa dock.
Verkar som det och i keramik dessutom, ska man döma efter den bilden så tycker jag Steinhart har fått till färgen bra. Spännande!Vad är nu detta? En ny pepsi-ring tro?
Toscano?Ja, jag har två straps därifrån. Fantastiskt bra!
Är du sugen?Intressant! Pris?
Kan bara instämma ang. banden. Jag har ett gäng 24mm läder från gruppo gamma, bästa jag haft i läderväg (låter som man överdriver men det är ruggigt fin kvalitet), kul att du är nöjd! Får se hur länge man kan hålla sig borta från field-klockan...Inte haft gruppo gamma innan, men typ alla andra micro märken känns det som. Köpte denna på ventutos hemsida. Kollade också på field watch #1 ett tag, men slog aldrig till. Är förövrigt galet nöjd med lädret jag fick med. Ett av de bättre lädren jag fått med en klocka om inte det bästa. Funderar seriöst på att köpa ett till likadant läder fast i annan färg.
Haha, jag har 3 på ingångImon imon...
Man ska aldrig erkänna sådant, excentriska...Haha, jag har 3 på ingång
Sjukt gäng som hänger här...
Enig. Utöver den överlägset bästa spelaren så var han även en fantastisk sportsman, och allmänt kompetent som ledare i laget. Få förunnat! (Nu ska jag måla vidare efter KS-rasten)Nu: The Last Dance med min husgud, MJ! Det kommer aldrig finnas en så dominant idrottare igen.
Fick min Tisell idag, sen har jag 2 till på ingång den här veckanHaha, jag har 3 på ingång
Nej från Di Stefano, otydligt av migToscano?
Två på väg härHaha, jag har 3 på ingång
Lite avis blir man Bara en på g här och förhoppningsvis köper jag en till på torsdag Har sålt tio klockor så det förtjänar jagHaha, jag har 3 på ingång
Två här med. Från Japan. Får se om det blir någon till. Behöver egentligen sälja något då.Två på väg här
Gött, sommarklockan på ingång förstår jag .Lite avis blir man Bara en på g här och förhoppningsvis köper jag en till på torsdag Har sålt tio klockor så det förtjänar jag
Haha, jag har 3 på ingång
Fick min Tisell idag, sen har jag 2 till på ingång den här veckan
Och filar på idén vilken som ska bli sommarklockan. Hittills har jag 3 alternativ
Två på väg här
Lite avis blir man Bara en på g här och förhoppningsvis köper jag en till på torsdag Har sålt tio klockor så det förtjänar jag
3 med dagens! Det är verkligen inte läge för att handla okontrollerat just nu men fy fan vilken balsam det är för min själ Må hetsfesten fortsätta!Två här med. Från Japan. Får se om det blir någon till. Behöver egentligen sälja något då.
Håller med, fantastiskt välgörande. Inte mycket som slår plinget i mobilen när en pjäs är framme och går att hämta på utlämningsstället .3 med dagens! Det är verkligen inte läge för att handla okontrollerat just nu men fy fan vilken balsam det är för min själ Må hetsfesten fortsätta!
Disclaimer: Ovan uppmaning gäller endast mig själv, alla impulsiva själar böra scrolla vidare
Hoppas det, fast att spika årets sommarklocka i förväg brukar sluta med att det spårar utGött, sommarklockan på ingång förstår jag .
Har 6 på ingång... Men de flesta verkar vilse i världen pga Corona.3 med dagens! Det är verkligen inte läge för att handla okontrollerat just nu men fy fan vilken balsam det är för min själ Må hetsfesten fortsätta!
Disclaimer: Ovan uppmaning gäller endast mig själv, alla impulsiva själar böra scrolla vidare
Tror nog att du har valt färdigt redan, blir grym i sommar .Hoppas det, fast att spika årets sommarklocka i förväg brukar sluta med att det spårar ut