• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Coming soon on Steinhart Website.... ❤️Stay tuned & Follow us.... #justafewpieces #steinhart_france
FB_IMG_1588619907173.jpg
 
Gillar när det syns att grejerna har använts. Dock hinner jag sällan dit + att man (jag iallafall) gärna tänker på att inte sabba andrahandsvärdet... Gissar att denna kanske redan hade några flygtimmar när du kom över den?!
Japp, är ny i min ägo sedan några månader tillbaka så jag står tyvärr inte för patinan. :( Jag tänker aldrig på andrahandsvärdet och det syns på mina klockor. :p
 
Är du sugen?
Inte haft gruppo gamma innan, men typ alla andra micro märken känns det som. Köpte denna på ventutos hemsida. Kollade också på field watch #1 ett tag, men slog aldrig till. Är förövrigt galet nöjd med lädret jag fick med. Ett av de bättre lädren jag fått med en klocka om inte det bästa. Funderar seriöst på att köpa ett till likadant läder fast i annan färg.
Kan bara instämma ang. banden. Jag har ett gäng 24mm läder från gruppo gamma, bästa jag haft i läderväg (låter som man överdriver men det är ruggigt fin kvalitet), kul att du är nöjd! Får se hur länge man kan hålla sig borta från field-klockan... :rolleyes:
 
Haha, jag har 3 på ingång :angel:
Sjukt gäng som hänger här...

Fick min Tisell idag, sen har jag 2 till på ingång den här veckan :nailbiting:
Och filar på idén vilken som ska bli sommarklockan. Hittills har jag 3 alternativ o_O


Lite avis blir man :) Bara en på g här och förhoppningsvis köper jag en till på torsdag :D Har sålt tio klockor så det förtjänar jag ;)

Två här med. Från Japan. Får se om det blir någon till. Behöver egentligen sälja något då.
3 med dagens! Det är verkligen inte läge för att handla okontrollerat just nu men fy fan vilken balsam det är för min själ :angel: Må hetsfesten fortsätta! :D

Disclaimer: Ovan uppmaning gäller endast mig själv, alla impulsiva själar böra scrolla vidare :bag:
 
3 med dagens! Det är verkligen inte läge för att handla okontrollerat just nu men fy fan vilken balsam det är för min själ :angel: Må hetsfesten fortsätta! :D

Disclaimer: Ovan uppmaning gäller endast mig själv, alla impulsiva själar böra scrolla vidare :bag:
Håller med, fantastiskt välgörande. Inte mycket som slår plinget i mobilen när en pjäs är framme och går att hämta på utlämningsstället :).
Spänd förväntan-deluxe.
 
Tillbaka
Topp