• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Verkar ju störtskön men varför ingen länk :mad: @Birchgrove du förstår mig.
DC34B527-D8DA-459C-9274-BDADA5D2C8BD.jpeg
Ja, den skulle varit såååå bra på länk :rolleyes:

Jag glodde på Urban Gentrys senaste video. Där han bland annat unbox:ar CW C65 GMT. Och fan så köpsugen jag är, vilket inte alls är bra då jag måste hålla hårt i alla pengar.
Ja, den var alternativet till marc&sons, himla läcker och kanonstorlek för mej (38 mm varianten). Lite dyr men inte omöjligt att den blir nästa på listan. Behöver sälja av lite mer först...

Undrar också på vad men den senaste länken på bild var "min" marc&sons och om så så vet jag inte. På bilden ovan ser det så ut men på denna bilden ser det inte ut så, allt ser borstat ut. Däremot har den microjustering (borde inte alla mikro märken ha det :arghh: så dåligt) vilket jag tycker är bra.
Schliesse.jpg
Ooohh, dykarförlängning på spännet! På tok för få som har! Enda jag har haft med det var min san martin.

Edit: nu är jag lat som frågar istället för att googla, men vad kostar den?

Ooohh, dykarförlängning på spännet! På tok för få som har! Enda jag har haft med det var min san martin.

Edit: nu är jag lat som frågar istället för att googla, men vad kostar den?
pre-order fram till siste oktober 6500 kr (590 euro + 15 euro i frakt), sen går den upp med 180 euro eller så.
Har microjustering på en mesh från steinhart, kanoon, borde fler ha, tycker jag.

Tillbaka
Topp