Ja, den skulle varit såååå bra på länk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, den skulle varit såååå bra på länk
På vad?Är mittbitarna polerade ?
KanskeÄr mittbitarna polerade ?
Undrar också på vad men den senaste länken på bild var "min" marc&sons och om så så vet jag inte. På bilden ovan ser det så ut men på denna bilden ser det inte ut så, allt ser borstat ut. Däremot har den microjustering (borde inte alla mikro märken ha det så dåligt) vilket jag tycker är bra.Är mittbitarna polerade ?
Ja, den var alternativet till marc&sons, himla läcker och kanonstorlek för mej (38 mm varianten). Lite dyr men inte omöjligt att den blir nästa på listan. Behöver sälja av lite mer först...Jag glodde på Urban Gentrys senaste video. Där han bland annat unbox:ar CW C65 GMT. Och fan så köpsugen jag är, vilket inte alls är bra då jag måste hålla hårt i alla pengar.
Ooohh, dykarförlängning på spännet! På tok för få som har! Enda jag har haft med det var min san martin.Undrar också på vad men den senaste länken på bild var "min" marc&sons och om så så vet jag inte. På bilden ovan ser det så ut men på denna bilden ser det inte ut så, allt ser borstat ut. Däremot har den microjustering (borde inte alla mikro märken ha det så dåligt) vilket jag tycker är bra.
Mig veterligen så finns bara den där i 41mm.Ja, den var alternativet till marc&sons, himla läcker och kanonstorlek för mej (38 mm varianten). Lite dyr men inte omöjligt att den blir nästa på listan. Behöver sälja av lite mer först...
pre-order fram till siste oktober 6500 kr (590 euro + 15 euro i frakt), sen går den upp med 180 euro eller så.Ooohh, dykarförlängning på spännet! På tok för få som har! Enda jag har haft med det var min san martin.
Edit: nu är jag lat som frågar istället för att googla, men vad kostar den?
Du har rätt, det är bara c60 som finns i 38..Mig veterligen så finns bara den där i 41mm.
Ana-digi rules .Qvartz kan va rätt nice ibland
AmenAna-digi rules .
Ramlade över ett för mig nytt mikromärke idag: Meccaniche Veneziana. Såg fina ut tyckte jag.
Det har diskuterats i tråden, men jag tror inte det är någon som haft/har en. Iaf inte GMT'n för den var väl på kickstarter-kampanjen alldeles nyss.Är det någon som testat en Meccaniche Veneziana? Jag gillar designen och deras nya GMT ser rätt trevlig ut..
Ä den suverän eller ä den suverän. Sitter det en skruv i vridringen eller är det en optisk villa?Bling-bling Azzuro Onda
Snygg och mycket behaglig att titta på.Bling-bling Azzuro Onda
Grym den där.Bling-bling Azzuro Onda
Såg nu att du sitter på en Certina multi 8, mycket bra, härlig klocka.Ana-digi rules .
Ja, jag är fortfarande efter snart en veckas användande mycket imponerad av multi-8:an. Superbra kvalitet samt finish och glaset med dubbel AR är det ju helt utan tvekan världsklass på. Känns ju fruktansvärt underskattad.Såg nu att du sitter på en Certina multi 8, mycket bra, härlig klocka.
Mycket trevliga och prisvärda. Gillar nog stålmodellen mest . Slutsåld tyvärr.Tala om ana-digi, denna har kittlat mig ett tag.
https://www.smithbradleyltd.com/products/copy-of-hooligan
Verkar som de bara har 1st stål, råkade lägga en i köpkorgen. Nu finns det till salu igenMycket trevliga och prisvärda. Gillar nog stålmodellen mest . Slutsåld tyvärr.
Haha! Kollade precisVerkar som de bara har 1st stål, råkade lägga en i köpkorgen. Nu finns det till salu igen
Hehe, är inne och bokar upp lite klockor överalltHaha! Kollade precis
Slutsåld. Men det var du alltså.
Kollade själv efter nu, slutsåld. @Nilas är det du?Haha! Kollade precis
Slutsåld. Men det var du alltså.