Läcker tavla. Mycket som händer där.Bling-bling Azzuro Onda
Snyggt fångat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läcker tavla. Mycket som händer där.Bling-bling Azzuro Onda
Det sitter 4 skruvar, som man måste lossa på för att få loss vridringen om man nu skulle vilja detÄ den suverän eller ä den suverän. Sitter det en skruv i vridringen eller är det en optisk villa?
Nej, ska umgås lite till med multi-8:an innan nästa köp.Kollade själv efter nu, slutsåld. @Nilas är det du?
Tycker jag du gör rätt i, en grym klocka.Nej, ska umgås lite till med multi-8:an innan nästa köp.
Ok, Om det var skruvar gissade jag på inserten men så är det alltså inte. Lårt sig nåt igen. Vore trevligt med en "skruvad" insert som går lätt att byta utan att ta av vridringen. Kanske finns.Det sitter 4 skruvar, som man måste lossa på för att få loss vridringen om man nu skulle vilja det
Mycket trevlig modell. Ångrar nästan jag sålde min, men hur ofta gör man inte det
Älskar att det förtydligas att det finns katt i huset.
Klockan är också braTänkte bekanta mig med denna idag
Spännet är mycket bra.
Nja, kostar väl drygt 3k ny? Tror nånstans kring 3300:- ink fraktSer trelvig ut! Men kostar knappt 3000 ny? Har svårt att se att det ska komma in några bud med det utgångspriset (eller missar jag något?)...
Om den är någorlunda ny samt i bra skick och frakt ingår så är det ett rätt så normalt pris skulle jag säga. Kanske går att hyvla av någon hundring till möjligen.Ser trelvig ut! Men kostar knappt 3000 ny? Har svårt att se att det ska komma in några bud med det utgångspriset (eller missar jag något?)...
Oooh! Måste kolla. Känns som att den kanske är rätt stor? Väldigt mysig.Från Borealis instagram. Ser mycket mysigt ut!
Sumo:ish case, president-länk, gilt dial, mönstrad tavla, datum kl 6 samt chapterring i vitt. I like it alot!
Nja, den där var inte så lyckad tycker jag. Ser mest ut som ett hopkok av en massa olika saker. Det blir ingen bokning från mig.Från Borealis instagram. Ser mycket mysigt ut!
Sumo:ish case, president-länk, gilt dial, mönstrad tavla, datum kl 6 samt chapterring i vitt. I like it alot!
Den skulle jag kunna tänka mig.Från Borealis instagram. Ser mycket mysigt ut!
Den skall helt klart kikas vidare på. Det är alltid intressant med Borealis.Från Borealis instagram. Ser mycket mysigt ut!
Någon här som väntar på en Mint? Verkar riktigt bra.
Kul koncept, tror det kan bli bra.Aldrig sett, spännande!
Måste nog vara en av dom snyggaste klockorna jag sett, om inte den snyggaste..Bling-bling Azzuro Onda
Skönt koncept, all-in-one.Någon här som väntar på en Mint? Verkar riktigt bra.
De verkar ha släppt lite nya bilder idag på insta också med lite förändringar, tunnare bland annat så "bara" 300m wr. Diggar den!Från Borealis instagram. Ser mycket mysigt ut!
Ser riktigt trevlig ut med clean bezel.Aldrig sett, spännande!
Fick också mail imorse om pre order på deras nya eagle ray. IntressantDenna såg intressant ut. Eller?
Tycker dock att den är lik Zelos Hammerhead?