Du får gärna Pma vart du köpte
Eller ännu bättre, posta det här i tråden .
Självklart mina herrar. Här är eBaysäljaren: https://www.ebay.com/itm/PAGANI-DES...var=584994210928&_trksid=p2057872.m2749.l2649Delad glädje är dubbel glädje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får gärna Pma vart du köpte
Eller ännu bättre, posta det här i tråden .
Självklart mina herrar. Här är eBaysäljaren: https://www.ebay.com/itm/PAGANI-DES...var=584994210928&_trksid=p2057872.m2749.l2649Delad glädje är dubbel glädje
Bra att denna snart är såld. Så att inte jag köpte den och sabbade mina planer för en MK3 dykare från CW.Tänkte försöka rensa lite i klocklådan. Så jag undrar om någon i tråden är intresserad av en Christopher Ward C65 trident vintage mk I och vill ha första tjing innan jag lägger ut den på K&S?
Dra mig baklänges, vilken PJÄS! Den där skojar man inte bort, har du haft den länge? Pros/cons? Har fått upp ögonen lite för HelmHelm idag
Fanns ju mycket skoj där, aldrig provat en Chinese special och man blir ju lite sugen
Fanns ju mycket skoj där, aldrig provat en Chinese special och man blir ju lite sugen
Gillade denna för en femhunka. Var har dem fått ”inspirationen” till den från tro?
Jag är ingen Joe-fan men 260kr för en automatisk Sub är ju inte jättedyrt
Ja det är helt sjukt, jag får abstinens innan jag ens hunnit få leverans på det jag köpt än mindre hunnit roteraFredagsfeeling med Méraud runt armen! Hur kan man ha abstinens efter att köpa en ny klocka när jag inte ens har tid att rotera dom jag har?
Barney Stinson är ett geni och så sant citat!Jag säger som den vise Barney Stinson en gång sade i "How I met your mother": New is always better
Håller tummarna för dig kompis!Fredagsnöjet blir som vanligt att följa bästa tråden. Har idag också sökt ett "drömjobb" som jag ändå tror att jag har hyfsade chanser att få, så känner mig lite hoppfull i vad som i övrigt har varit en riktig skitvår, både för mig och för många andra i världen. Mitt backupjobb gick också åt pipan häromdagen då de fått stänga hela avdelningen pga covid bland personal och patienter. Håller tummarna
Fick bli ödlan idag igen, snart finns två i tråden, @Stup !
Haha ja verkligen, vi kan tacka gudarna för att Kina uppfyller våra behov med affordables i dessa prövande tiderDå håller jag och med största sannolikhet alla andra i tråden tummarna för att du landar drömjobbet!
Edit: Bilder är ju kul, så här är dagens klocka. I sann ultra-afforadable anda. It's very good enough!
Haft den sen årskiftet, riktigt cool. Är en lite knubbig historia, 40mm diameter och runt 15mm tror jag i höjd. Ser inga direkta nackdelar med den, skulle väl vara att den är rätt svår att bära till skjorta pga tjockleken då. Bra pris för vad du får, rekommenderar köp, tror Helm ska släppa fler snart.Dra mig baklänges, vilken PJÄS! Den där skojar man inte bort, har du haft den länge? Pros/cons? Har fått upp ögonen lite för Helm
*Edit, fler färger
Skulle gärna vara med om det blev en passaround på någon av era klockor framöverSäger också glad fredag med en wristshot (och en helt shameless plug av vår Oceantimer)!
Säger också glad fredag med en wristshot (och en helt shameless plug av vår Oceantimer)!
Skulle gärna vara med om det blev en passaround på någon av era klockor framöver
Vi har som plan att ordna en passaround när klockorna kommit och vi tagit hand om de som beställt via Kickstarter och pre-orders. Sen tänkte jag försöka mig på att ordna en passaround i detta sub-forum. Jag kommer troligen att kontakta någon av er som är "gamla rävar" för att få hjälp hur det skall göras osv.Skulle gärna vara med om det blev en passaround på någon av era klockor framöver
Vad kul! Det ser jag fram emot Hjälper gärna till om så önskasVi har som plan att ordna en passaround när klockorna kommit och vi tagit hand om de som beställt via Kickstarter och pre-orders. Sen tänkte jag försöka mig på att ordna en passaround i detta sub-forum. Jag kommer troligen att kontakta någon av er som är "gamla rävar" för att få hjälp hur det skall göras osv.
Topp! Bra att veta!Vad kul! Det ser jag fram emot Hjälper gärna till om så önskas
Otur-deluxe. Hoppas det löser sig ändå under dagen. Skillnaden mellan fredag och måndag är ju monumental .Typiskt att det är helg också. En dag blir tre.
Det är ju surt att det var fel färg på visaren hade norpat den direkt annars.Någon som är sugen på en Sumiteer, finns en sprillans ny vit på K & S för 3000kr
https://klocksnack.se/threads/traska-summiteer.131966/#post-3329560
Någon som är sugen på en Sumiteer, finns en sprillans ny vit på K & S för 3000kr
https://klocksnack.se/threads/traska-summiteer.131966/#post-3329560
Jag tror den går snabbt! Väldigt fin är den.Det är ju surt att det var fel färg på visaren hade norpat den direkt annars.
Ställde ju frågan om top hat på min Sharkmaster igår. Sedan dess har jag beslutat att, ja, den behöver en top hat.
Idag påbörjades projektet.
Har börjat mäta lite och även slipat till en hyfsat rund plexibit att testa lite med.
Ser ut som ett rymdskepp. Blir hur bra som helst!
Kommer antagligen sluta med att två glas limmas ihop för att uppnå rätt effekt och höjd med bibehållen vattentäthet.
haha älskar välvda glas och inte minst top hats, vettefåglarna hur du ska få till det både funktionellt och snyggt men följer med spänningStällde ju frågan om top hat på min Sharkmaster igår. Sedan dess har jag beslutat att, ja, den behöver en top hat.
Idag påbörjades projektet.
Har börjat mäta lite och även slipat till en hyfsat rund plexibit att testa lite med.
Ser ut som ett rymdskepp. Blir hur bra som helst!
Kommer antagligen sluta med att två glas limmas ihop för att uppnå rätt effekt och höjd med bibehållen vattentäthet.
Planen är att beställa hem ett originalglas från helson och ett top hatglas med höjden som saknas och helt plan undersida.haha älskar välvda glas och inte minst top hats, vettefåglarna hur du ska få till det både funktionellt och snyggt men följer med spänning
Väldigt fin! Ser bättre ut än på produktbilderna! Trevligt.
Ja den är riktigt finVäldigt fin! Ser bättre ut än på produktbilderna! Trevligt.
Mums filibabba !