Folk vill köra safe antagligen. Jag trodde flest skulle välja svart.Lite otippat att det var så få gröna, det är ändå den färgen som sticker ut lite.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Folk vill köra safe antagligen. Jag trodde flest skulle välja svart.Lite otippat att det var så få gröna, det är ändå den färgen som sticker ut lite.
Tack!Blev tvungen att googla märket...Cool!
Vad har hänt med glaset efter 21 sept?
Grattis . Bara till att smäcka dit ett jubilee sen är du hemma. Sitter ruggigt skönt (och snyggt)Så där ja! Förutom att ändlänkarna inte är så roliga, så tycker jag att klockan i sig är trevlig!
Snyggt med tank på indiansilverDubbelpostar från fredagstråden. Kör mikromikromärke idag. Jag menar, finns det överhuvudtaget fler Americus på forumet?
Trevlig helg på er!
Snyggt, men inte min grej. Blir nato!Grattis . Bara till att smäcka dit ett jubilee sen är du hemma. Sitter ruggigt skönt (och snyggt)
Oooh, lätt hänt gissar jag som brukar handla först och tänka sen...Tack!
Ja, det här med glaset var ju en riktigt tråkig historia om en korkad ägare som efter att ha öppnat baklocket hade problem med att få tillbaka det helt, och därför valde den mindre genomtänkta metoden att med glaset mot bordet med våld försöka trycka tillbaka baklocket.
Snygga klockor! Den i bakgrunden är jag lite sugen på att införskaffa.Oooh, lätt hänt gissar jag som brukar handla först och tänka sen...
Bjussar på en bild på dubbelmicro.
Forumets bästa band! Sälja?Dubbelpostar från fredagstråden. Kör mikromikromärke idag. Jag menar, finns det överhuvudtaget fler Americus på forumet?
Trevlig helg på er!
Tackar!Snygga klockor! Den i bakgrunden är jag lite sugen på att införskaffa.
Hehe, jag är som dig! Men när det skiter sig önskar jag alltid att jag hade tålamodet att tänka till lite före...
F.ö. hittade du någon intressant info om Americus, eller var det enda du hittade om märket mina poster här på Klocksnack?
Fin den ärSäger också glad fredag med en wristshot (och en helt shameless plug av vår Oceantimer)!
inte ska du väl ha foppatofflor till den trevliga kostymen .Snyggt, men inte min grej. Blir nato!
Har du eller vet du nån som testat deras sub med jubilee?Grattis . Bara till att smäcka dit ett jubilee sen är du hemma. Sitter ruggigt skönt (och snyggt)
Tack! Jag är väldigt nöjd med denna kombo!Snyggt med tank på indiansilver
Har själv inte provat men det funkar säkert.Har du eller vet du nån som testat deras sub med jubilee?
Tackar! Nä, någon försäljning är naturligtvis inte aktuellt, det är så sjukt bra!. Jag har hört att vissa t.o.m. kallar det "forumets bästa band!" Inte vill man sälja en sån raritet!Forumets bästa band! Sälja?
Ja det är det.är det 22mm luggar på den där?
Japp, det är det!är det 22mm luggar på den där?
Den skall jag hålla koll på Sjukt sugen på ett band eller bara wingtips, hade nog varit tufft att kombinera med ett bund också på en lite nättare dykare... känner att jag snart har en plan på gTack! Jag är väldigt nöjd med denna kombo!
Köpte länken/bandet först bara för att jag tyckte den var snygg. Jag vill minnas att jag redan vid köpet hade en tank i tanken som lämplig klocka? Men jag fick tipset om just denna klocka i den underbara Navajotråden.
Haha, den ska få bekänna färg är tanken!inte ska du väl ha foppatofflor till den trevliga kostymen .
Vad är det för fel på Endlänkarna? Är länken/låset i överlag bra?Så där ja! Förutom att ändlänkarna inte är så roliga, så tycker jag att klockan i sig är trevlig!
Köper det. Det är ju trots allt en Explorer .Haha, den ska få bekänna färg är tanken!
Den är ju byggd att vara med både här & där
Ändlänkarna är något bulkiga i mittdelen (syns också på bilden). För övrigt så är länken riktigt ok eller bättre, solid, skruvad och glidelock i claspet som funkar bra.Vad är det för fel på Endlänkarna? Är länken/låset i överlag bra?