• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Så där ja! Förutom att ändlänkarna inte är så roliga, så tycker jag att klockan i sig är trevlig! :D
CD1E493D-1699-459B-B7D7-D1DB471873E0.jpeg
 
Blev tvungen att googla märket...Cool!
Vad har hänt med glaset efter 21 sept?;)
6B3CF58B-4B18-4312-B075-B1D1C07C336E.jpeg
Tack!:)
Ja, det här med glaset var ju en riktigt tråkig historia om en korkad ägare som efter att ha öppnat baklocket hade problem med att få tillbaka det helt, och därför valde den mindre genomtänkta metoden att med glaset mot bordet med våld försöka trycka tillbaka baklocket.:oops::banghead:
 
Fick paket idag. Har egentligen en period av köpstopp, men svårt att inte bli inspirerad av alla nya klockbekantskaper som dyker upp här i tråden varje vecka. ;)

Så efter att ha gått och suktat efter denna dagligen under ett antal veckor, slog jag till. Känner mig orimligt nöjd över min nya ”CasiOak”. Dessutom min första G-Shock, vilket gör det extra roligt! :happyhappy:

Trevlig helg tråden, hoppas det är bra med alla!

upload_2020-5-8_17-10-26.jpeg


upload_2020-5-8_17-11-40.jpeg
 
Tack!:)
Ja, det här med glaset var ju en riktigt tråkig historia om en korkad ägare som efter att ha öppnat baklocket hade problem med att få tillbaka det helt, och därför valde den mindre genomtänkta metoden att med glaset mot bordet med våld försöka trycka tillbaka baklocket.:oops::banghead:
Oooh, lätt hänt gissar jag som brukar handla först och tänka sen...:smug:
Bjussar på en bild på dubbelmicro. :)
AA150B01-9FEE-49A4-96D6-74C472789F7D.jpeg
 
Oooh, lätt hänt gissar jag som brukar handla först och tänka sen...:smug:
Bjussar på en bild på dubbelmicro. :)
AA150B01-9FEE-49A4-96D6-74C472789F7D.jpeg
Snygga klockor!:) Den i bakgrunden är jag lite sugen på att införskaffa.
Hehe, jag är som dig! Men när det skiter sig önskar jag alltid att jag hade tålamodet att tänka till lite före...:rolleyes:
F.ö. hittade du någon intressant info om Americus, eller var det enda du hittade om märket mina poster här på Klocksnack?
 
Snygga klockor!:) Den i bakgrunden är jag lite sugen på att införskaffa.
Hehe, jag är som dig! Men när det skiter sig önskar jag alltid att jag hade tålamodet att tänka till lite före...:rolleyes:
F.ö. hittade du någon intressant info om Americus, eller var det enda du hittade om märket mina poster här på Klocksnack?
Tackar!
Obris Morgan Gulf är den klocka som jag fått mest uppmärksamhet för.:)
Ska jag vara ärlig så sökte jag bara på bilder och då dök den upp...;)
1FAD84FB-9E10-4825-AE95-E5C712A8D112.png
 
Snyggt med tank på indiansilver :woot:
Tack!:) Jag är väldigt nöjd med denna kombo!
Köpte länken/bandet (eller vad nu man ska kalla detta?) bara för att jag tyckte det var så satans snyggt. Jag vill minnas att jag redan vid köpet hade en tank i tanken som lämplig klocka? Men jag fick tipset om just denna klocka i den underbara Navajotråden.
is-jpg.1201980
 
Senast ändrad:
Tack!:) Jag är väldigt nöjd med denna kombo!
Köpte länken/bandet först bara för att jag tyckte den var snygg. Jag vill minnas att jag redan vid köpet hade en tank i tanken som lämplig klocka? Men jag fick tipset om just denna klocka i den underbara Navajotråden.
Den skall jag hålla koll på :) Sjukt sugen på ett band eller bara wingtips, hade nog varit tufft att kombinera med ett bund också på en lite nättare dykare... känner att jag snart har en plan på g :)
 
Tillbaka
Topp