• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Byte?
Min Zodiac Grand Rally mot din MM300
Den bruna helst.
D51D426A-49D5-445B-B9E7-B48E3B408503.jpeg
BFC5D191-55D9-495F-AC6E-666BBAA53EB8.jpeg
BCD07AF0-9C10-42DF-BE99-CC9CE2534B43.jpeg
 
Senast ändrad:
Fasen, försöker dra mig bort från dykarna och testa en chrono men dom är bra feta!

Sugen testa Arnie med samt ser på rovdjuret nu så då ökar det ännu mer :D
Ja jag är riktigt överraskad! Hade första versionen av Omega PO och bortsett från urverk så gillar jag denna mer med spec faktiskt!

Lite lagom med färg med, gillar scurfan! Har inget direkt byta bort tyvärr i dagsläget. Känns som min CB, Inox och Ventus stannar. Nethuns är en glad överraskning som ska utvärderas lite mer när ett mesh anländer, bra pang för pengen :)
 
Inget hos mig. Var väldigt sugen göra/börja på en sleeve för ~10år sedan men klockintresset kom ivägen rent ekonomiskt (lade helt enkelt hellre pengar på det). Men skulle annars gärna haft, kanske blir av senare...

Bättre senare än förr. Hade jag haft mera vett då än nu skulle jag nog inte ha gått till den där fulla finnen och fått bläck vid 16 års ålder.....

Men men, hade mer tveksam bekantskapskrets på den tiden samt tyckte om spriten lite för mkt. Nu är klockor mitt beroende och helnykterist så nått positivt bidde det tillslut ;)
 
Är jag den enda i tråden som inte är gaddad ?
Nix, vi är åtminstone två, -jag har inte minsta lilla prick av bläck under huden...
Har tänkt på att göra det ibland men jag har aldrig känt mig riktigt motiverad så det har aldrig blivit av. Och det är jag rätt glad för idag. Passerade 40års-strecket förra sommaren och man märker att ju äldre man blir desto färre är det som lyckas bära upp sina gamla tatueringar. Så alla ni i tråden som är gaddade; -ut och träna förf-n ni har mycket att leva upp till!

Edit: En lite intressant sak är att i mitt gamla kompisgäng på 7-8 helt vanliga killar från en medelstor stad i mellersta Sverige så var det ingen av oss som hade en enda tatuering. Det måste nog f-n nästan vara Sverige-unikt!
 
Tillbaka
Topp