• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Fan UV för att ladda lume också ju!
Eller hur!:cool:
2420445D-FEB5-4CB1-AE4E-2C81A6716626.jpeg
454259E5-9F43-4AD6-AB28-9D214A0CEFF3.jpeg
 
Oj det va sjukt bra pris ju :)
Så länge det är tätt så funkar det mesta.
Ha haft många äldre vagnar tidigare.
Det var det verkligen.
Har inte mycket kunskap om husvagnar men fick då hem den iaf;) Alla lysen fungerar och har fått igång elen inne i vagnen också.
Gasen har jag inte vågat mig på ännu, antar att det ska trycktestas innan man börjar experimentera med det. Fick med två p11 iaf. :)
Sen ska den såklart besiktigas också.
 
Det var det verkligen.
Har inte mycket kunskap om husvagnar men fick då hem den iaf;) Alla lysen fungerar och har fått igång elen inne i vagnen också.
Gasen har jag inte vågat mig på ännu, antar att det ska trycktestas innan man börjar experimentera med det. Fick med två p11 iaf. :)
Sen ska den såklart besiktigas också.
Ja gör ett trycktest ihop med besiktningen,ett fukttest är aldrig fel heller.
 
Vad är det för dag idag?
Jo, det är ju byteslördag!:)
Frestar tråden med dessa idag! (Igen:D)
Casio-2100 och Timex M79.
900721F8-9674-406E-AE2B-27F0BAD6F43C.jpeg

Eller gör som @inzomniac gjorde förra lördagen och släng upp en spontan annons!
Tror han sålde 5 klockor.;)
Denna blir dock kvar hos mig!:D
EF2963FD-5EE7-4555-A1B6-04B5768EF1FD.jpeg
Fan den där timexen är jag sugen på! Jag har en automatisk sub-homage från tidsskriften Pennan och svärdet som kanske intresserar? Eller en datejust citizen på jubilée!
Kanske borde posta bild på suben här, men är ny användare så känner inte till kutymen här än
 
Tillbaka
Topp