Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt! Vill du att jag lägger till dig i pm? Beställningen görs under morgondagen om du vill fundera liteNu blev jag sugen på en san martin steel diver bara för det
Någon som har erfarenhet av denna?
Inga klagomål, mycket skön länk!Oxå sugen på att höra ett utlåtande om den länken!
Gärna har 10usd voucher men förmodar att man inte kan använda båda.Härligt! Vill du att jag lägger till dig i pm? Beställningen görs under morgondagen om du vill fundera lite
Ser ut att va en fin vagn! Vad är det för någon ?Nu är allt klart för säsongen så gött men vilken tid det tar
Tror fasen en flytt går fortare än att fixa iordning husvagnen inför säsong.
En Hobby 650 KFUSer ut att va en fin vagn! Vad är det för någon ?
Dåligt tryck i byteshandeln.Har vi några lördagsbyten eller affärer? Någon med ett kul alternativ för min Scurfa Bell One?
Skönt att ha en hobby utöver klockintressetEn Hobby 650 KFU
Den är bra snygg.Fullset, grymt trevlig länk & vaniljdoftande gummi samt 500M WR. Något kul förslag?
Något ska man ju fördriva denna kvällen med i lugnan ro
Ja precisSkönt att ha en hobby utöver klockintresset
Okey! Lite skillnad mot för vår nittiotals Hobby 530 Hämtade den för nån vecka sen för 4500pix så det var en jävligt bra dealEn Hobby 650 KFU
Mycket vagn för klockpengar !Okey! Lite skillnad mot för vår nittiotals Hobby 530 Hämtade den för nån vecka sen för 4500pix så det var en jävligt bra deal
Blir en perfekt fiske och byggvagn.
Oj det va sjukt bra pris juOkey! Lite skillnad mot för vår nittiotals Hobby 530 Hämtade den för nån vecka sen för 4500pix så det var en jävligt bra deal
Blir en perfekt fiske och byggvagn.
Kul och kul men jag har en seiko Arnie som jag ska göra mig av medHar vi några lördagsbyten eller affärer? Någon med ett kul alternativ för min Scurfa Bell One?
Har en på väg in men fast någonstans i världen pga Corona tyvärr.Nu blev jag sugen på en san martin steel diver bara för det
Det var det verkligen.Oj det va sjukt bra pris ju
Så länge det är tätt så funkar det mesta.
Ha haft många äldre vagnar tidigare.
Ja gör ett trycktest ihop med besiktningen,ett fukttest är aldrig fel heller.Det var det verkligen.
Har inte mycket kunskap om husvagnar men fick då hem den iaf Alla lysen fungerar och har fått igång elen inne i vagnen också.
Gasen har jag inte vågat mig på ännu, antar att det ska trycktestas innan man börjar experimentera med det. Fick med två p11 iaf.
Sen ska den såklart besiktigas också.
Tack för tipsen ska definitivt kolla upp det.Ja gör ett trycktest ihop med besiktningen,ett fukttest är aldrig fel heller.
Har vi några lördagsbyten eller affärer? Någon med ett kul alternativ för min Scurfa Bell One?
Grymt snygg! Även om den med endast nummer lockade mig mest. Koll på vad priset med tull mm ligger på?Nu blev jag sugen på en san martin steel diver bara för det
Fan den där timexen är jag sugen på! Jag har en automatisk sub-homage från tidsskriften Pennan och svärdet som kanske intresserar? Eller en datejust citizen på jubilée!Vad är det för dag idag?
Jo, det är ju byteslördag!
Frestar tråden med dessa idag! (Igen)
Casio-2100 och Timex M79.
Eller gör som @inzomniac gjorde förra lördagen och släng upp en spontan annons!
Tror han sålde 5 klockor.
Denna blir dock kvar hos mig!
Fasen, försöker dra mig bort från dykarna och testa en chrono men dom är bra feta!Kul och kul men jag har en seiko Arnie som jag ska göra mig av med
Kostar 140usd så borde landa strax under 2ksek med tull och moms.Grymt snygg! Även om den med endast nummer lockade mig mest. Koll på vad priset med tull mm ligger på?
Ja jag är riktigt överraskad! Hade första versionen av Omega PO och bortsett från urverk så gillar jag denna mer med spec faktiskt!Mycket rörelse i tråden nu, kul
Verkar som en bra dykare när man kollar watchreport och andras recensioner. Med både välgjort gummi som länk!
Farligt vettigtKostar 140usd så borde landa strax under 2ksek med tull och moms.