PCB
Guld
Nja, näMissar jag något uppenbart eller bara fult? Själv gillar jag det
Är nog en lokal grej, i min del av landet kallas,
Det månatliga stadie kvinnor går igenom för Monta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nja, näMissar jag något uppenbart eller bara fult? Själv gillar jag det
Kul, jag är så sugen på en vittavlad kronograf. Dunka gärna upp mer bilder och åsikter!Dagens leverans!
Helgray Silverstone "Panda tavla" Har inte hunnit kapa till länken ännu...
Har ingen erfarenhet av den modellen, men just nu har Borealis Laborday rea. 15% tror jag det var.Helt plötsligt dyker en för mig okänd Borealis modell upp på deras hemsida, Oceanaut. Finns i några olika utföranden. Någon som testat just denna modellen och har nåt utlåtande??
Hej. Har ju bara haft klockan i knappt ett dygn, men första intrycket är mycket bang for the buck. Den svaga länken är länken Här kommer lite telefonbilder...Kul, jag är så sugen på en vittavlad kronograf. Dunka gärna upp mer bilder och åsikter!
Snygg. Hade en sådan fast grön en kort period. Gillade den men hade svårt för färgen, tyckte det var konstig nyans på det gröna. Den vita som du har är mycket snyggare. Känns som en prisvärd klocka.Hej. Har ju bara haft klockan i knappt ett dygn, men första intrycket är mycket bang for the buck. Den svaga länken är länken Här kommer lite telefonbilder...
Fick 47.5 mm som svar efter mailkonakt.Hittar dock ingen info om lug2lug. Men verkar vara ganska långa...
Blå tavla och länk
Yeah! Tack. Det funkar. Mina handleder är taniga och Jag är känslig för lug2lug måttet.Fick 47.5 mm som svar efter mailkonakt.
Helt plötsligt dyker en för mig okänd Borealis modell upp på deras hemsida, Oceanaut. Finns i några olika utföranden. Någon som testat just denna modellen och har nåt utlåtande??
Nja, nä
Är nog en lokal grej, i min del av landet kallas,
Det månatliga stadie kvinnor går igenom för Monta.
Blev tvungen att googla och kollaKul, tills man inser de snott hela boettdesignen från anonimo nautilus...
(Tycker jag iaf)
Jo absolut, men som sagt ,,,,perfekt ju, kan du visa att du stödjer henne i detta genom att bära montan dessa dagar
Har ni sett Magrettes nya Moana Pacific Kara? Jag har redan lagt min deposition. En av de bästa klockorna i samlingen får en grymt värdig uppgradering.
695 EURSnygg! Vad går en sån rackare på?
Vaddå "outar sig"?Baksidan är ju värd att visa igen även om man outar sig en aning.
Haha precis. Jag har två intressen det är klockor o att måla graffiti.Vaddå "outar sig"?
Som klottrare eller..?
Hemma hos dig själv eller i studio då hoppas jag! Klotter och graffiti på allmän plats är bland det värsta jag vet..Haha precis. Jag har två intressen det är klockor o att måla graffiti.
HandgjordaVarför är Kaventsmann så dyra? mtp ETA/sellita-verken som sitter i känns +25K hutlöst...
StrapCode har feta länkar till alltFick hem min Undone efter en reparation på kronhalsen som hade gått sönder.
Lite seg postgång o tullen skulle såklart ta sitt fast jag redan betalat tull för den en gång när jag köpte den.
Eller de bytte ut hela klockan mot en ny men min urtavla o glasbaksida kvar.
Nån som har tips på nån fet pvd länk att slänga på den?
Tack. Var inne o kollade lite där.StrapCode har feta länkar till allt
Skit i det om du gillar märket! Det finns såklart dom som skriker högt så fort något märke nämns som inte är "premium", eller som ägnat sig åt någon form av design inspiration/stöld av något som påminner för mycket om just deras "premium" märkes design. Det märkliga är att dessa kränkta premium ambassadörer dyker upp även i "budget" trådar. Med detta sagt, det finns märken som uppskattas av ett flertal och andra av ett fåtal, vilken kategori du vill tillhöra väljer du själv. Kolla om det finns en tråd rörande märket eller starta en egen. Huvudsaken är att du tycker det är roligt och är tillfreds med ditt klockintresse. PeaseHur ställer sig folk här till Invicta nuförtiden?