• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Gick och beställde in lite Nethuns Lava klockor till försäljning. Har aldrig sett dessa i verkligheten men gillar dem skarpt så vi får se. Pris under 500 €.
DadDVnD.jpg

DuDgvw6.jpg
Wow riktigt nice!!

Tack för påminnelsen om att jag ska checka Dan Henry, visar sig att de släppt en 40mm-variant med skruvkrona. Blev en självklar beställning :):):)
Alltså bara $250, helt otroligt. Denna variant blev det.
IMG_1879.PNG
Ha begäret tog överhand även för mig. Det blev därför en beställning här med, en 40 mm med orange vridring. Detta efter visst velande mellan 44 mm och 40 mm men även mellan orange och grå.

Fan, era jävla enablers! ;) Jag har sneglat på Dan Henry sen dom gjorde ett reportage om honom och hans klockor hos Hodinkee.
Och nu kan jag inte välja mellan 1963 och 1970!

Senast ändrad:
Japp, bra köp säger jag till er då.
Har tittat lite tidigare och då på 44mm modellen och tvekat.
Nu när 40mm släpptes då kändes den som given.

Vratislavias ny batch är klar. Ett halvår sedan första betalningen. Klackan landade i veckan. Första känslan är att de verkligen håller stilen. Gediget bygge och mycket bang för pengarna även nu är första känslan.
IMG_3840.jpg
Första batchen hade en massa buggar i utförandet, men jag kan se att de är borta med den här... vad är de uppe i ... batch 5?

Tillbaka
Topp