Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nya Big Mac-index?Tänker själv bara i Pagani och inte i pengar.
Tyvärr så går Full Lumi från Schweiz medans bandet går från Italien då det var slut i Schweiz, dock har de lovat att bandet går äntligen på fredag så stämmer allt skickar jag det till dig på måndagKlassiskt hehe, alla har ju grymt bra sommarpotential så hade ju blivit bra vilket som.
Hoppas det kom band som jag väntar på i samma leverans men antagligen inte![]()
Det tycker jag nog. Ägde en Nite Hawk en kort stund, men den var så in i bängen stor så den blev flippad ganska omgående.Bra kvalite på dom?
Kul med en till Örebroare som fått upp ögonen för affordables och mikros. Snart dags för en mikro-gtg i gnällbältet tycker jagParnis idag, blev en Pagani igår som ska bli kul att testa! Nu har man en trippel till sommarens bravader, mycket tack vare denna tråd. Kan vara Ks trevligaste?!![]()
![]()
Det finns en gul nezumi på k&sMorsning. Ingen i tråden som har en klocka med orange tavla som de vill avyttra? Max 40 mm. Hit me up!
Bild för att hålla topic
![]()
Tack, är riktigt nöjd med den!
Det skulle vara trevligt! =)Kul med en till Örebroare som fått upp ögonen för affordables och mikros. Snart dags för en mikro-gtg i gnällbältet tycker jag![]()
Det är en av mina favoritklockor, perfekt storlek och trevlig att vila ögonen påDet finns en gul nezumi på k&s
Berätta mer om din Nezumi! Jag är sugen på enGillar du den?
Tack för svar, vi håller tummarna. Puss o kramTyvärr så går Full Lumi från Schweiz medans bandet går från Italien då det var slut i Schweiz, dock har de lovat att bandet går äntligen på fredag så stämmer allt skickar jag det till dig på måndag
Har kollat på den många gånger. Men 39mmIdag kör vi san martin. Grymt trevlig på alla sätt. Att ingen har slagit till på brons varianten på ks än...Snart bli jag tvungen att lämna ett skambud
![]()
För små klockor finns väl inte? Det trodde jag var allmänt känt. Kör!Har kollat på den många gånger. Men 39mmÄr för litet för mig
![]()
Köp! Skulle du inte gillar den så köper jag den av dig. .. För ett reducerat prisHar kollat på den många gånger. Men 39mmÄr för litet för mig
![]()
Har du testat ett marinblått gummi på Squale subben i 18k? Hade nog sett riktigt bra ut. Bra stekigt att komma till poolen/stranden med en helgulds-SQUALLEEEDiver, GMT, Field! Behöver man egentligen något mer![]()
Ja varför inte bara en till Sub
![]()
Och en "Paul Newman" Chrono
![]()
Och något gult kanske
![]()
Detta evinnerliga - Bara en sista!![]()
För jäkla fina klockor. Kul med både Malm och Nezumi som kör på väldesignade, välgenomtänkta ur!![]()
Idag får min Malm Dalton lite armledstid, och nu på originallänken istället för det bruna lädret.
Vad mysigt! Haha jag längtar tills den dagen!Nej, har en 4 åring (snart 5) oxå, så det är fullt upp
Han önskar sig en klocka i 5 årspresent![]()
NTH gör fina klockor. Önskade bara att dom var lite tjockare, men har uppfattat det som att folk i gemen (eller eventuellt var dom från Jemen) uppskattar dom tunna boetterna...Sjukt att en klocka jag försökte småflippa ett tag nu får mest handledstid. Märkligt hur fort det svänger...
![]()