Tack för detKörde den vanliga som jag sålde till vencentb
Tyckte den va riktigt go. I min lilla klockkärriär så håller jag san martin väldigt högt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för detKörde den vanliga som jag sålde till vencentb
Tyckte den va riktigt go. I min lilla klockkärriär så håller jag san martin väldigt högt![]()
Jag tillhör som från JemenNTH gör fina klockor. Önskade bara att dom var lite tjockare, men har uppfattat det som att folk i gemen (eller eventuellt var dom från Jemen) uppskattar dom tunna boetterna...![]()
Löjligt bra byggen. Är inte den ångerfulla typen men har insett att min Näckenflipp var aningens ogenomtänkt. Som vanligt störde jag mig på någon obetydlig detalj (i detta fall att jag inte ville ha datum), dumstrut påSjukt att en klocka jag försökte småflippa ett tag nu får mest handledstid. Märkligt hur fort det svänger...
![]()
Stiligt, hur upplever du maxicaset mot din förra sub?
NTH här med, och det finns inga planer på att sälja denSjukt att en klocka jag försökte småflippa ett tag nu får mest handledstid. Märkligt hur fort det svänger...
![]()
Tror majoritet i den här tråden kan skriva under på att flippar har skett under tilfällig sinnesförvirringLöjligt bra byggen. Är inte den ångerfulla typen men har insett att min Näckenflipp var aningens ogenomtänkt. Som vanligt störde jag mig på någon obetydlig detalj (i detta fall att jag inte ville ha datum), dumstrut på![]()
Ja, definitivt skönare att vara sinnesförvirrad i gruppTror majoritet i den här tråden kan skriva under på att flippar har skett under tilfällig sinnesförvirring![]()
Uj uj, en Malm Dalton står högt på villhöver-listan!![]()
Idag får min Malm Dalton lite armledstid, och nu på originallänken istället för det bruna lädret.
Vad menar du? Blir väl rea snartÄr det något som blivit galet i prissättningen på Urets hemsida här?
![]()
Nej varför tror du det?Är det något som blivit galet i prissättningen på Urets hemsida här?
![]()
Suben jag hade var en 14060. Den upplevdes mindre än Heimdallrn.Stiligt, hur upplever du maxicaset mot din förra sub?
Tyvärr gäller inte det för mig, tröttnar alldeles för fort på små klockor. 42mm bör det helst varaFör små klockor finns väl inte? Det trodde jag var allmänt känt. Kör!![]()
Klok som en bok duKöp! Skulle du inte gillar den så köper jag den av dig. .. För ett reducerat pris![]()
Måste vara årets klipp, bara att slå tillVad menar du? Blir väl rea snart![]()
Nice!Min första bronsklocka. Limiterad dessutom. Mycket nöjd!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nops. Det har märkligt nog visat sig mycket lättare att köpa klockor än att säljaNice!
Har du sålt din Turtle förresten?![]()
Ja det är tyvärr såNops. Det har märkligt nog visat sig mycket lättare att köpa klockor än att sälja![]()
Väntar på den stora reanMåste vara årets klipp, bara att slå till![]()
Jag kan köpa det av digJag norpade som sagt @Feskarn sista 20mm gummi, tänkt till den svarta Pagani Daytonan. Sålde dock vidare den direkt och kommer ej använda gummit just nu.
Erbjuder det därför till någon i tråden som inte orkar vänta på leverans från cousinsuk.
![]()
Mitt gamla hood juTelefonen går i ett om jobb,just nu kör vi fräsmassor på väg 158!!
![]()
JassåMitt gamla hood ju![]()
HovåsJassåvar på sträckan?
Ofasen,där har byggts mycket senaste åren.
Tror knappt att jag skulle känna igen migOfasen,där har byggts mycket senaste åren.
NäTror knappt att jag skulle känna igen migJag flyttade ju därifrån -96
Fel sida golfbanan, det vet ju allaNäbyggts som fasen senaste åren,kallas även nya Hovås.
@Vincentb har haft ett parÄr lite sugen på en San Martin "62MAS" i brons med grön eller grå tavla eller en stålis med grå tavla men skulle gärna vilja ha lite info från er som har en.
Vad jag läst här sä är SM riktigt bra för pengen? Någon som har länken till denna och vet hur den är?
![]()