• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

BC2CF2E9-EB6E-40C3-A660-750ABA10B342.jpeg

Nas ne dogonyat :)
 
Löjligt bra byggen. Är inte den ångerfulla typen men har insett att min Näckenflipp var aningens ogenomtänkt. Som vanligt störde jag mig på någon obetydlig detalj (i detta fall att jag inte ville ha datum), dumstrut på :sorry:

FÖRLÅT MIG! Jag kanske tjatade lite för mycket om den. Men det var en fin dag att hämta upp den hos dig och jag och dottern fick vinterns enda pulkadag på den stenhårda snön bakom herrgården i Floda. Du skulle köpt tillbaka den, tror jag frågade i alla fall.
 
@CptSlow vilken app godsaker du med? Jag väntar på två.

En teknisk okunnig,vad är det för app alla använder för att se beställningar

Jag skulle tro att det är 17track som samlar alla möjliga speditörer i samma app. :happyhappy: Den brukar vara bra på att snappa upp utländska postpaket som inte går/är krångliga att spåra på annat håll.

Ser inte ut som det.

Jag kanske har fel men tycker att det ser likadant ut som på den här framgooglade bilden? Bara att Cptslow använder ett mörkt tema.
Screenshot_20200514-142311_Firefox.jpg

Yes, det är 17track på iPhone med mörkt tema. Sen lägger jag förstås in grejerna i Postnordappen också för att kunna tvångsmässigt uppdatera på två ställen. :D
 
All brons i tråden göra att jag känner att jag snart måste slå till på ngt. Får även skylla på @M26 iom att hans nya brons san martin skapat ett alldeles för stort "ha-begär" :banghead: Då den modellen ser ut att vara utsåld så har jag börjat snegla på sn081 (42mm) alt SN041 (40mm). Frågan är sedan vart man ska inhandla dessa till det bästa priset?
sn081.jpg

sn041 1.jpg

sn081 all.jpg

sn041.jpg
 
När man handlar från Ali Express får man spårningsnummer som slutar med NL (Nederländerna) trots att paketet ska komma från China.
Någon som vet varför?
 
Tillbaka
Topp