Nas ne dogonyat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes, sitter ett Seiko mecaquartz i (VK63)En dum fråga,pagani daytonan ni alla har är det en Quartz klocka ?
I mikrotråden finns det inga dumma frågor broderEn dum fråga,pagani daytonan ni alla har är det en Quartz klocka ?
Skrev upp mig på denna godbit idag.
”Det är då vi desperat beställer från kina”Den där känslan när man vill ha en ny klocka
NU och inte sen men hittar ingen som duger.
För typ 24e gången i ditt fall!Den där känslan när man vill ha en ny klocka
Och väntar...”Det är då vi desperat beställer från kina”
Haha har själv 2 på gOch väntar...
@CptSlow vilken app godsaker du med? Jag väntar på två.Och väntar...
En teknisk okunnig,vad är det för app alla använder för att se beställningarOch väntar...
Löjligt bra byggen. Är inte den ångerfulla typen men har insett att min Näckenflipp var aningens ogenomtänkt. Som vanligt störde jag mig på någon obetydlig detalj (i detta fall att jag inte ville ha datum), dumstrut på
@CptSlow vilken app godsaker du med? Jag väntar på två.
Jag skulle tro att det är 17track som samlar alla möjliga speditörer i samma app. Den brukar vara bra på att snappa upp utländska postpaket som inte går/är krångliga att spåra på annat håll.En teknisk okunnig,vad är det för app alla använder för att se beställningar
Ser inte ut som det.Jag skulle tro att det är 17track som samlar alla möjliga speditörer i samma app. Den brukar vara bra på att snappa upp utländska postpaket som inte går/är krångliga att spåra på annat håll.
Jag kanske har fel men tycker att det ser likadant ut som på den här framgooglade bilden? Bara att Cptslow använder ett mörkt tema.Ser inte ut som det.
@CptSlow vilken app godsaker du med? Jag väntar på två.
En teknisk okunnig,vad är det för app alla använder för att se beställningar
Jag skulle tro att det är 17track som samlar alla möjliga speditörer i samma app. Den brukar vara bra på att snappa upp utländska postpaket som inte går/är krångliga att spåra på annat håll.
Ser inte ut som det.
Jag kanske har fel men tycker att det ser likadant ut som på den här framgooglade bilden? Bara att Cptslow använder ett mörkt tema.
Det va mina tankar som skrevFör typ 24e gången i ditt fall!
Du har ju haft massor av coola klockor, ingen du saknar och kan jaga rätt på igen?
Alltså hugg denna någon kolla priset
https://klocksnack.se/threads/evant-decodiver-”fume-sky-blue”.132270/
Den där känslan när man vill ha en ny klocka
Min gamla men kanske är din gamla medGrymt snygg klocka och bra kvalitét.
Sålde min endast på grund av mitt datumberoende.
Kanske min gamla?
Riktigt cool jag har haft den helsvarta
Jag har lösningen. Det är en gul casioak du vill ha
Nä, bara din. När jag kollar ser jag att min försvann til Watchie i ett byte.Min gamla men kanske är din gamla med
Paran får enormt med handledstid nu. Just nu i stadiet att jag glömmer att den är på och går och lägger mig, vaknar och tänker ”f*n ingen idé att byta klocka nu ju”
Den är stenhård!