• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

gsar.png

Min Marathon GSAR borde platsa in denna tråd. Får inte så mycket handledstid men varje gång jag använder den undrar jag varför - gillar den verkligen.

Vänligen,
Martin
Håller med, den är otroligt nice!

Testar Richard LeGrand på länk i dag och den är klockans största och kanske enda riktiga svaghet. Klockan gör sig bättre på nästan alla sorters band än på den här länken. Tunna länkbitar och ett halvkass spänne plus att finishen från början inte matchar klockan. Det får bli ett annat band när jag kommer hem :)
0096F729-9C78-4AAB-9EAE-BAD9E8ED10D2.jpeg

Testar Richard LeGrand på länk i dag och den är klockans största och kanske enda riktiga svaghet. Klockan gör sig bättre på nästan alla sorters band än på den här länken. Tunna länkbitar och ett halvkass spänne plus att finishen från början inte matchar klockan. Det får bli ett annat band när jag kommer hem :)

Tycker iof det ser rätt bra ut, är iof en softy för länk :D

Finishen är nog delvis mitt fel ;)
De ska dock ha bättrat länken markant till mk2

Finishen är nog delvis mitt fel ;)
De ska dock ha bättrat länken markant till mk2
Haha. Jag har försökt fixa till finishen sedan vi sågs och tycker helt ärligt att jag fått till det rätt bra. I stället för tokglansiga ytterlänkbitar så ser länken nu ut att vara i två olika borstningar. Helt OK. Men ändlänkbitarna är inte vackra, rent designmässigt... :p

Överväger att släppa iväg min Tisell vintage diver då jag blivit sugen på en Hulk-Tisell (folk vill ju inte sälja sina Ginaults...).
Så om någon är sugen på att köpa min Tisell så skicka pm :) Alternativt om du har en grön att byta med så vore det ju ännu bättre såklart

Tillbaka
Topp