Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas den är värd väntanCelebration!
Det har idag gått 1000 dagar sen jag lade ordern ännu ej dykt upp kanske till jul?
Nu får vi väl it hoppas på för mycket.Celebration!
Det har idag gått 1000 dagar sen jag lade ordern ännu ej dykt upp kanske till jul?
Du måste skämtaCelebration!
Den som väntar på nåt gott.... Har du fått nåt preliminärt leverans datum eller kan det bli om ytterligare nåt år? Den är grymt snygg btwCelebration!
Du måste skämta
Den som väntar på nåt gott.... Har du fått nåt preliminärt leverans datum eller kan det bli om ytterligare nåt år? Den är grymt snygg btw
Tycker den gör sig allra bäst på brunt läder, riktigt braBort med länken och på med ett brunt vintageinspirerat band! Så mycket bättre!
Kan tyvärr inte berätta mer men instämmer helt och hållet, den var riktigt fin att titta på!Någon här som har erfarenhet eller kan berätta mer om Bornova watches? Har fastnat för deras Ephesos Cronograph med Valjoux 7751. Tycker den är väldigt vacker och till rätt pris. Kan kan inte bestämma mig för rose eller silver dock... https://bornova-watches.com/products/bornova-ephesos-chronograph-7751
Valjoux 7751 är ett automatiskt kronografurverk.Kan tyvärr inte berätta mer men instämmer helt och hållet, den var riktigt fin att titta på!
Är det automat eller Quartz?
Okej, tack för tydligt svar till en som är mindre lärd än många andra härValjoux 7751 är ett automatiskt kronografurverk.
Känner mig inte ett dugg träffad av parentesenDagens affordable. (Ej till salu! )
Du kanske ska blocka mig så du slipper lida?Känner mig inte ett dugg träffad av parentesen
Haha jag lider inte ett dugg Grymt fin klocka och jag har full förståelse för att du inte vill sälja denDu kanske ska blocka mig så du slipper lida?
Dagens affordable. (Ej till salu! )
Nodus ContrailJag behöver er hjälp, har glömt vilket märke jag tittade på....och nu hittar jag inte det....ett micro brand som skulle släppa en 39mm klocka med flera olika tavlor där en ljus beige och den svarta tavlan var lite som sand i strukturen..... Klockan har länk. Ej dykare utan mer vanlig sportklocka typ Rolex Explorer men ej hommage.
Är det någon som vet?
Finns det nån bra lista på tillverkare som ni använder?
Tack!
Fan världsklass så snabbt! Tackar !Nodus Contrail
Ja, @Petrik har beställt en om jag inte missminner migFan världsklass så snabbt! Tackar !
Är det någon här som köpt? Kommentar isf?
Grym färg! Sjukt snyggt!Det gick eventuellt lite överstyr med dagens experiment, men kul var det!
Fränt, men en touch för mycket patina för min del haha. Ser nästan ut som den är Cyanfärgad. kanske är bilden som ljuger dock.Det gick eventuellt lite överstyr med dagens experiment, men kul var det!
Det var bara ett experiment för skojs skull, den ser ut såhär nuFränt, men en touch för mycket patina för min del haha. Ser nästan ut som den är Cyanfärgad. kanske är bilden som ljuger dock.
Ska du ha kvar den så eller ska du ta bort det?
Aha ok !Det var bara ett experiment för skojs skull, den ser ut såhär nu
Ps. Bilden ljög inte, den var verkligen i den färgen haha
Skickar från Holland så inget extra påslag för tull och svensk moms.Tja! Hur ligger det till med sidan watchunique? Är det säkert och hur är det med tull, moms och dylikt?
Sjukt snyggt!Det gick eventuellt lite överstyr med dagens experiment, men kul var det!
Vad gjorde du med den? Och framförallt varför ändrade du tillbaka? VAAAAAAARFÖÖÖÖR?Det var bara ett experiment för skojs skull, den ser ut såhär nu Ps. Bilden ljög inte, den var verkligen i den färgen haha