Dc1986
Basic
Någon här som väntar på en Mint? Verkar riktigt bra.
Ja , jag inväntar ju min
Bilagor
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon här som väntar på en Mint? Verkar riktigt bra.
Vart brukar du stoppa in dina klockor där de inte får plats?![]()
Där ser man. Missade jag helt.
"Fängelsegömman"Säkraste ”boxen” mot stöld + alltid med dig också! Och hur tror ni gruppon fick sin patina egentligen...![]()
![]()
Det är tur att jag bara sålt till dig och @thewordfox. Vet inte om jag är helt bekväm med att köpa av er efter det härSäkraste ”boxen” mot stöld + alltid med dig också! Och hur tror ni gruppon fick sin patina egentligen...![]()
![]()
"Fängelsegömman"
Det är tur att jag bara sålt till dig och @thewordfox. Vet inte om jag är helt bekväm med att köpa av er efter det här![]()
Haha.Det är tur att jag bara sålt till dig och @thewordfox. Vet inte om jag är helt bekväm med att köpa av er efter det här
Edit: helvete, hade inte du DH1970 före mig i passarounden?
En på armen och 10 i ... kan bli hjulbent för mindre...Säkraste ”boxen” mot stöld + alltid med dig också! Och hur tror ni gruppon fick sin patina egentligen...![]()
![]()
Nu blev inte bilden på näthinnan bättre...Helt ”naturlig” patina...
Medelhavet 2017Säkraste ”boxen” mot stöld + alltid med dig också! Och hur tror ni gruppon fick sin patina egentligen...![]()
![]()
Låter bättre än "Rövhålet, 14/2-18" även om det säkert är en bra alla hjärtans dag för somligaKanske ett bättre alternativ![]()
Kul val av urtavla, har själv beställt ett premium kit fast Divemastern.Ja , jag inväntar ju minKommer i slutet på Okt. Köpte ett premium kit med lite olika bezels, straps och annat. Ska bli riktigt spännande
Köpte Intelligencern! se bilder.
Låter bättre än "Rövhålet, 14/2-18" även om det säkert är en bra alla hjärtans dag för somliga
Ja, jäklar så snygg den var !Alltså, den Helberg i brons som @visenstam lagt up på k&s ..... lägg av vad snygg! Nu kliar det i fingrarna
Grymt! Då kan vi köra en recension varKul val av urtavla, har själv beställt ett premium kit fast Divemastern.
Sälj till migRomega idag. Ska man baka eller sälja....?
![]()
Tror jag hittat den efterfrågade microbrand klockan i storlek 36. Eller ja denna är 36,5 med eta 2824-2 och lätt kupat safirglas blev jag sugen på att beställa, men redan beställt en denna veckan.
![]()
Trevlig utan tvekan. Synd bara att deras logga är så dominerande i tavlan. Borde byta eller förfina den.Tror jag hittat den efterfrågade microbrand klockan i storlek 36. Eller ja denna är 36,5 med eta 2824-2 och lätt kupat safirglas blev jag sugen på att beställa, men redan beställt en denna veckan.
![]()
Jag har en sådan här som aldrig använts.Tittar in här då och då men ställer frågan rakt ut till er experter.
Finns det någon trevlig 36 mm automatare på länk och svart tavla man bör titta på? Åt Bb36/Expy-hållet.
Nu finns alla specs kring Baltics dykare som går att förbeställa i slutet på november. 659 euro inklusive tropic rubber och BoR under förbeställningsperdioden.
https://baltic-watches.com/aquascaphes/aquascaphe
Den borde du använda, den är fin tycker jag!Jag har en sådan här som aldrig använts.
https://i.ebayimg.com/00/s/MTYwMFgxMTQx/z/A9IAAOSw-29ZSqqF/$_57.JPG
Håller med, Geckota låter verkligen som nåt billigt skit som säljs på stranden i Thailand. Det där kunde ha varit en perfekt vardagsklocka om inte loggan hade varit så stor och iögonfallande. Synd..Trevlig utan tvekan. Synd bara att deras logga är så dominerande i tavlan. Borde byta eller förfina den.
Dom verkar göra QC och en hel del i Frankrike.Jag antar att det ökar kostnaderna en del. Men håller med om att det är rätt dyrt. Men ta nya Nodus, med Miyota. Dom tar väl runt 500 usd exklusive vst för Contrail?Inget emot mioyta men för det priset borde det vara ETA/selita-verk kan tyckas. Iof deras krono för 5-6k har samma seagull som alpha för ~1.5k, boett, tavla etc gör mkt men ändå lite dyrt väll?![]()