• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Her er mine to affordables. En Orient Kano og en Deep blue diver.
Mange flotte klokker i denne tråden:)
IMG_20200514_145839.jpg
IMG_20200516_082133.jpg
Stiliga klockor! Välkommen till tråden :)
 
Trevlig orient! Den har jag helt missat !
Takk skal du ha. Jeg er enig med deg i at den er trivelig. Ser den ofte blir benevnt som Mako 3 rundt om. Urkassen er 44mm og av rustfritt stål. Glasset er mineral, og bezelen har en skikkelig kvalitetsfølelse. Eneste jeg ikke er fornøyd med, er at jeg synes krona er litt løs i ytterste posisjon. Er man forsiktig, så fungerer den bra. Jeg liker spesielt godt fargen på bezelen:)
 
Va, släppte de klockor? Fasen också, fick du tag på nåt? Nu var det då slut på allt :mad:

Nej sidan kraschade stup i kvarten o man kunde ej lägga till varan så 1:40 inatt tröttnade jag.
Nu på morgonens står det out of stock givetvis :(

Dom fick sålt en (1) klocka då sidan krashade direkt :). Fick detta:
HELM Komodo Sale - Website Issues

Hello, and thanks for trying to purchase a HELM Komodo!
Unfortunately, too many people had the same idea and our website came to a screeching halt after just one sale (we're not sure how that lucky individual managed to do it because we haven't been able to get the website to load at all on our side).
To prevent everyone from having to sit there and wait for the site to come back up, we'll postpone this sale for the time being and send another message with a new sale date and time as soon as we have things straightened out and the site is operational again.
We apologize for the trouble caused!
All the best,
HELM Watches
 
Tänkte införskaffa en affordable till min kära mor på födelsedagen. Tänker mig något mindre ur utan vridring samt övrigt lull lull.
Maximalt en datumkomplikation.
Något förslag ?
 
Takk skal du ha. Jeg er enig med deg i at den er trivelig. Ser den ofte blir benevnt som Mako 3 rundt om. Urkassen er 44mm og av rustfritt stål. Glasset er mineral, og bezelen har en skikkelig kvalitetsfølelse. Eneste jeg ikke er fornøyd med, er at jeg synes krona er litt løs i ytterste posisjon. Er man forsiktig, så fungerer den bra. Jeg liker spesielt godt fargen på bezelen:)
Samma här, fin färg!
 
Tillbaka
Topp