Såg på FB att många hade samma problem. Trist.Nej sidan kraschade stup i kvarten o man kunde ej lägga till varan så 1:40 inatt tröttnade jag.
Nu på morgonens står det out of stock givetvis![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg på FB att många hade samma problem. Trist.Nej sidan kraschade stup i kvarten o man kunde ej lägga till varan så 1:40 inatt tröttnade jag.
Det är från Hassan!Haha just fasen! Vad är det ifrån? Jag kände igen meningen men har nog inte hört klippet på 15 år
Stiliga klockor! Välkommen till trådenHer er mine to affordables. En Orient Kano og en Deep blue diver.
Mange flotte klokker i denne tråden
![]()
![]()
Ja nu känner man sig bakfull med knappt någon sömn hahaSåg på FB att många hade samma problem. Trist.
Trevlig orient! Den har jag helt missat !Her er mine to affordables. En Orient Kano og en Deep blue diver.
Mange flotte klokker i denne tråden
![]()
![]()
Takk skal du ha. Jeg er enig med deg i at den er trivelig. Ser den ofte blir benevnt som Mako 3 rundt om. Urkassen er 44mm og av rustfritt stål. Glasset er mineral, og bezelen har en skikkelig kvalitetsfølelse. Eneste jeg ikke er fornøyd med, er at jeg synes krona er litt løs i ytterste posisjon. Er man forsiktig, så fungerer den bra. Jeg liker spesielt godt fargen på bezelenTrevlig orient! Den har jag helt missat !
Funderar på avyttra denna,men du har en väl?Bytesförslag iof men jag tar tillfället i akt för köpes. Något mellan några hundra upp till 2.5k. Dykare. Helst på länk men inget krav. Hit me![]()
Kul!! Samma härMin Pagani GMT är i alla fall ”skickad” nu. Vi får se hur lång tid detta tar men har jag den innan semestern ska jag nog vara nöjd.
Tusen takkStiliga klockor! Välkommen till tråden![]()
Va, släppte de klockor? Fasen också, fick du tag på nåt? Nu var det då slut på allt![]()
Nej sidan kraschade stup i kvarten o man kunde ej lägga till varan så 1:40 inatt tröttnade jag.
Orient Mako II pepsi på länk. Nyligen köpt här. Använt men ändå helt okej skick. Länken blev ultraljudstvätta igårBytesförslag iof men jag tar tillfället i akt för köpes. Något mellan några hundra upp till 2.5k. Dykare. Helst på länk men inget krav. Hit me![]()
Bytesförslag iof men jag tar tillfället i akt för köpes. Något mellan några hundra upp till 2.5k. Dykare. Helst på länk men inget krav. Hit me![]()
Inga fler riktmärken?Tänkte införskaffa en affordable till min kära mor på födelsedagen. Tänker mig något mindre ur utan vridring samt övrigt lull lull.
Maximalt en datumkomplikation.
Något förslag ?
Hur liten är mindre?Tänkte införskaffa en affordable till min kära mor på födelsedagen. Tänker mig något mindre ur utan vridring samt övrigt lull lull.
Maximalt en datumkomplikation.
Något förslag ?
Snygg!Hur liten är mindre?Lämnar Charlie Paris Concordia som första förslag iaf. 38mm
![]()
Kul! Jag är sjukt nära på att lägga beställning. Aldrig handlat via Ali innan. Beställde du från Kina? Har du räknat på totalen? Ca 1300 med moms o tull eller?Min Pagani GMT är i alla fall ”skickad” nu. Vi får se hur lång tid detta tar men har jag den innan semestern ska jag nog vara nöjd.
Samma här, fin färg!Takk skal du ha. Jeg er enig med deg i at den er trivelig. Ser den ofte blir benevnt som Mako 3 rundt om. Urkassen er 44mm og av rustfritt stål. Glasset er mineral, og bezelen har en skikkelig kvalitetsfølelse. Eneste jeg ikke er fornøyd med, er at jeg synes krona er litt løs i ytterste posisjon. Er man forsiktig, så fungerer den bra. Jeg liker spesielt godt fargen på bezelen![]()
40mm? I så fall intressant.Jag tänkte skicka vidare min Pagani Yachtmaster.
Nån som är sugen på Ultra-affordable?
![]()
Den är på 40mm40mm? I så fall intressant.
Vad har en sådan för mått?BytesLördag!!
Har någon en dykare och kanske vill byta?
![]()
![]()
41mm och 48LL samt i Titan så äckligt bekvämVad har en sådan för mått?