• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Har köpt väldigt mycket därifrån och sakerna brukar alltid komma fram men lite mer osäkert med leveranstiden och ännu mer i dessa tider förstås. Lite olika hur mycket tull och moms det blir men räkna med 25-30% påslag så är du beredd.
Okej. Men den skickas från Kina då o inte Tjeckien, alternativet gick inte att välja..
 
Fundering, vart är bästa stället att köpa Orient numera? Har en kompis som är sugen och då blev jag sugen också... :)
 
Fundering, vart är bästa stället att köpa Orient numera? Har en kompis som är sugen och då blev jag sugen också... :)
Av mig;)

15896258209184106013827030985515.jpg
 
Jag slänger ut frågan. Om det skulle vara något intresse för nån eller flera av dessa. Allt kan vara intressant:)
G shock dw-5600eg-9vs
Orient Mako 2 pepsi
Seiko Arnie (vattendelare hemma. Jag tycker den är cool men arga blickar från sambon;)
)
IMG_20200516_125008.jpg
 
Fundering, vart är bästa stället att köpa Orient numera? Har en kompis som är sugen och då blev jag sugen också... :)
Det beror lite på vad du är ute efter men om det är någon av de vanligare modellerna så är Zackrissons ur billigast. Med rabattkoden "all25“ (?) får man 25% på ordinarie pris och skulle det visa att någon annan ändå är billigare så har de i alla fall tidigare erbjudit sig att prismatcha, även mot utländska handlare. :happyhappy:

@Zackrissonsur.se
 
Det beror lite på vad du är ute efter men om det är någon av de vanligare modellerna så är Zackrissons ur billigast. Med rabattkoden "all25“ (?) får man 25% på ordinarie pris och skulle det visa att någon annan ändå är billigare så har de i alla fall tidigare erbjudit sig att prismatcha, även mot utländska handlare. :happyhappy:

@Zackrissonsur.se

Tack! Där fanns det ju en hel del kul! Inte bara Orient... :)
 
Hatar IBS,hatar den så mkt så ibland vill jag bara skjuta mig i huvudet för att bli av med den :hungover:
Inte fått gjort ett skit eller skit har jag gjort av med iof :D
Ingen klocka på har inte haft ork,känns som det börjar släppa iaf.
Nu har jag gråtit klart :dead:

DDCC90AA-5D1E-400C-A2C7-5B7379BB515F.jpeg
 
Jag är glad att ha och läsa just idag haha :)
Så mkt klockor som kommer upp till försäljning och byte så man blir helt yr :D
Pga dålig sömn eller?

Edit: Missade ditt inlägg om IBS, var så mkt här och skulle skicka PM och greja :confused: Drygt! Har med problem med magen och har haft sedan ca 18år tillbaka i omgångar. Läkarna hittar inga fel så har väl typ lärt mig att hantera det själv. När det går...
 
Hatar IBS,hatar den så mkt så ibland vill jag bara skjuta mig i huvudet för att bli av med den :hungover:
Inte fått gjort ett skit eller skit har jag gjort av med iof :D
Ingen klocka på har inte haft ork,känns som det börjar släppa iaf.
Nu har jag gråtit klart :dead:

DDCC90AA-5D1E-400C-A2C7-5B7379BB515F.jpeg
Trist som tusan. Har själv haft problem i många år men är nu mycket mycket bättre. Trodde inte det var möjligt.
Har plockat bort socker (godis, läsk, chips, kex, kakor och annat skit). Har även minimerat intaget av laktos trots att jag tål det enligt läkare.
Inget massa småätande hela tiden, helt förkastligt. Skräpmat går bort.
Akuta skithusbesök är väldigt sällsynt numera gentemot nästan dagligen tidigare.
Tränar varje dag ovanpå det så jag har tappat över 15kg sedan i januari. Mår som en prins konditionsmässigt och mitt maghandikapp är borta till 95 procent, inte 100 för skita måste ju alla :D Testa detta i två månader och fuska inte så är jag helt säker på att du är mycket bättre i bugen :)
 
Tillbaka
Topp