• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Old Aged IP modden förtjänar mer handledstid.
Är någon sugen är det bara att hojta till :) (Original delarna finns ju självklart kvar)
IMG_20200408_193657.jpg
 
Senast ändrad:
Haha just fasen! Vad är det ifrån? Jag kände igen meningen men har nog inte hört klippet på 15 år
En klassiker! :D
Tänkte införskaffa en affordable till min kära mor på födelsedagen. Tänker mig något mindre ur utan vridring samt övrigt lull lull.
Maximalt en datumkomplikation.
Något förslag ?
Quartz och affordable antar jag? Tråkigt svar kanske men jag hade nog valt någon enklare Certina eller Tissot.
 
Kul! Jag är sjukt nära på att lägga beställning. Aldrig handlat via Ali innan. Beställde du från Kina? Har du räknat på totalen? Ca 1300 med moms o tull eller?
Har köpt väldigt mycket därifrån och sakerna brukar alltid komma fram men lite mer osäkert med leveranstiden och ännu mer i dessa tider förstås. Lite olika hur mycket tull och moms det blir men räkna med 25-30% påslag så är du beredd.
 
Den där var riktigt fin :)
Tänker runt 30-36mm.
Brukar läsa tråden men bidrar aldrig då jag är såld på vintage normalt. Men är det någon som testat den där och kan säga något om den? Hade jag haft obegränsat med tillgångar hade jag köpt en BB36 för längesen men det ser inte ut att hända så letar alltid efter något billigt substitut.

Edit: Kan uppenbarligen inte ens citera korrekt, var map Charlie Paris Concordia
 
Tillbaka
Topp