• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Tack för affären, kul att du vart nöjd!



Curved end gummi i blått eller svart kanske?

Köpte på mig några billiga från cousinsuk i 22mm till en Skx jag nu sålt. Är universal fit så kan passa din Orient. Var inte dyra så vill du ha ett och prova kan jag skicka det din väg om och när de dyker upp.

Köpte orange, svart och mörkblå. Två olika modeller.
Screenshot_20200518_133432_com.android.chrome.jpg
Screenshot_20200518_133437_com.android.chrome.jpg
Jag anmäler intresse att köpa ett mörkblått, gärna den övre modellen, till min SKX om du har för avsikt att sälja dvs. :)
 
Det lät bara så orimligt, men sen hade du en länk...
Jag hann faktiskt googla innan du kom med ditt mer utförliga svar, men tack för att du tog dig tiden!
Jag är mäkta imponerad av att klockindustrin hittar så innovativa material att arbeta med.:eek:
Just användningen av mer annorlunda material gör att jag dras en hel del till Zelos. In princip varje modell har nån variant med fräckt material, även om jag vanligtvis gillat de vanligare varianterna mer. Funderar lite på Swordfish 42mm i Timascus, juli-release, men det kan vara för färgrikt för mig.
Meteoriten skimmrar snyggt med mönstret den har.
20200518_135716.jpg

20200518_135800.jpg
 
Just användningen av mer annorlunda material gör att jag dras en hel del till Zelos. In princip varje modell har nån variant med fräckt material, även om jag vanligtvis gillat de vanligare varianterna mer. Funderar lite på Swordfish 42mm i Timascus, juli-release, men det kan vara för färgrikt för mig.
Meteoriten skimmrar snyggt med mönstret den har.
20200518_135716.jpg

20200518_135800.jpg
Jag har den här liggande i en varukorg i förebyggande syfte...:rolleyes:
maxresdefault.jpg
 
Jag anmäler intresse att köpa ett mörkblått, gärna den övre modellen, till min SKX om du har för avsikt att sälja dvs. :)
Absolut, kan inte lova att de passar men tanken var att ha de till en SKX. CousinsUK är dock långsamma på att leverera, hoppas paketet hittar fram. I höstas beställde jag några band som försvann i posten. Sen dök de plötsligt upp efter 2 månader eller nåt.
 
Absolut, kan inte lova att de passar men tanken var att ha de till en SKX. CousinsUK är dock långsamma på att leverera, hoppas paketet hittar fram. I höstas beställde jag några band som försvann i posten. Sen dök de plötsligt upp efter 2 månader eller nåt.
Ja, det är nackdelen. Pris och kvalitet brukar dock vara riktigt bra!
 
Tillbaka
Topp