Olsson
Silver
Börjar veckan med en glädjespridare..![]()
Den är verkligen helt magisk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Börjar veckan med en glädjespridare..![]()
Du sportar väl lämplig klocka till åket, typ en Mudman eller Kavensmann?Haller 100 med, dvs innan jag flyttade till Filippinerna, hemma ar det ju bonnigt, men har, nastan maste, jag kor en del i bergen, olandig terrang, har 2 schafrar, sedan behover men man iofs ej pimpa, men va fn, lever bara en gang![]()
E de som ar greijen, fn gor ju ej det, pinsamt faktiskt, maste fixa ngn affordable harding, ska suga efter nasta, planen var ngt annat, gillar Brattes Emergency dinkor, Omegas ploproof eller hur det nu stavas, far suga pa det som affordable inspiration, men G Schock funkar ju alltid saklartDu sportar väl lämplig klocka till åket, typ en Mudman eller Kavensmann?![]()
Damn, den är riktigt bra.
Den är verkligen helt magisk!![]()
Tack boys.OHYGGLIGT snygg!
Man måste få lov att roa sig lite, känner samma behov. Jag kör också ett 4x4 Offroad-monster... jag vill ha en snorkel, lite extraljus och större däck, blir nog årets önskelista till tomtenHe he, har maxar man typ 60, risiga vagar, trangt, mkt trafik, lite bilrasism oxa - storst gar forst, men vid flodbaddar , kass terrang, o i bergen, ar den nice, har aldrig eg vart intresserad, men nu hanger jag ofta med min bilpimp meck o planerar nasta sak, nastan lika kul som surfa efter nasta dinka, kan vara en gubbsjuk greij oxa, vet ej, tanten har ej fatt spelet an, haller pa “ sa lange jag far “....
Tur för myrorna att den nästan aldrig skiner på mig denna vår. .Man vill inte vara myra i närheten av dig när solen skiner har jag sett...![]()
Tror att den skulle bli snygg med reservhjulet på huven.Man måste få lov att roa sig lite, känner samma behov. Jag kör också ett 4x4 Offroad-monster... jag vill ha en snorkel, lite extraljus och större däck, blir nog årets önskelista till tomten
![]()
Bra idé!Tror att den skulle bli snygg med reservhjulet på huven.![]()
Jag säger som trådpops, kör KaventsmannNu hittade jag en fin dinka, tack for tips, @Birchgrove , endast, 53mm, Immelman Magna, tyvarr over 20k..men sicken harding...
![]()
![]()
Fy fan vad den är bra, ångrar så innerligt att jag sålde minMan måste få lov att roa sig lite, känner samma behov. Jag kör också ett 4x4 Offroad-monster... jag vill ha en snorkel, lite extraljus och större däck, blir nog årets önskelista till tomten
![]()
Den där bilen kräver en San Martin Bronzo bakom rattenMorrn, morrn, ha en bra vecka, avslutningsvis, jag alskar min LE och Forrrrd
![]()
![]()
Den skadar det ju inte att dom e fruktansvärt tuffa till utseendet ocksåFy fan vad den är bra, ångrar så innerligt att jag sålde min![]()
För något år sedan så snöade Stockholm in med typ 30cm över en natt, hela Stockholm stod still t.o.m. stora Suvar. Jag hade inga som helst problem att ta mig fram med min Pippi gula Panda Cross, genade över trottoarer, snödrivor och annat skit. Världens bästa bil men tyvärr för liten för 7 pers
![]()
Hmm kan man beställa en större krona tro?Nu hittade jag en fin dinka, tack for tips, @Birchgrove , endast, 53mm, Immelman Magna, tyvarr over 20k..men sicken harding...
![]()
![]()
Du är nog den första jag stött på som håller med migFy fan vad den är bra, ångrar så innerligt att jag sålde min![]()
För något år sedan så snöade Stockholm in med typ 30cm över en natt, hela Stockholm stod still t.o.m. stora Suvar. Jag hade inga som helst problem att ta mig fram med min Pippi gula Panda Cross, genade över trottoarer, snödrivor och annat skit. Världens bästa bil men tyvärr för liten för 7 pers
![]()
Som med mina klockor så kunde jag inte bry mig mindre om andras åsikter, mina vänner med nya BMW X6 och VW Tiguan dog av garv när jag kom med min postbil som dom utryckte det. Det var dock andra toner när deras bilar stod still och jag körde runt dom med min Panda som varpå M + S däck dessutom hahaDu är nog den första jag stött på som håller med migVille också han en gul men de hade bara svart inne när jag köpte min
Blev nästan utskrattad i en annan tråd här där någon ville ha tips på en ny rolig bil... jag menar 875kubik med Turbo! Hade samma erfarenhet här nere senast vi hade massor med snö. Bilar på tvären och alla nord-sydliga vägar igenproppade, bara att svänga och köra över åkern så var man framme på jobbet i ett kick
![]()
Shit undrar vad den pjäsen väger...Nu hittade jag en fin dinka, tack for tips, @Birchgrove , endast, 53mm, Immelman Magna, tyvarr over 20k..men sicken harding...
![]()
![]()
Glad måndag!![]()
Ny vecka, nya utmaningar![]()
Riktigt cool. Lite dyr och stor, men räcker nog att se bilder på den.Nu hittade jag en fin dinka, tack for tips, @Birchgrove , endast, 53mm, Immelman Magna, tyvarr over 20k..men sicken harding...
![]()
![]()
Hörni, jag fastnar tydligen mest för gårdagens klockor. Zelos Swordfish, finns den bara med datum i brons? Lite skumt men det verkar så enligt hemsidan. Och så har jag fått för mig att den är 44 mm, men den verkar vara 42?
Enligt Elshan så ska det släppas en mindre variant på 40mm inom kort.Angående datumet får någon annan svara, men boetten är 42 mm men fasen vet om inte vridringen är 43 mm. Den känns rätt klossig på armen.
Råaste kronskydden i stada.Ny Helson SD GMT 38mm. Råa och industriella (hittar inga bättre ord men ni fattar) som vanligt. Vet inte riktigt vad jag tycker men rätt schysst med färgmatchat datumhjul och ETA-verk
![]()
![]()
![]()
https://www.helsonwatches.com/shop.php#!/Shark-Diver-38-Steel-GMT/c/50922051/offset=0&sort=normal
Det är kallt i vattnet på 3000meter, greppvänligt är A-O härHmm kan man beställa en större krona tro?![]()
Ser mint ut, smakar den det också?Börjar veckan med en glädjespridare..![]()
Tveksamt även om den ser fräsch ut.... nästan mint conditionSer mint ut, smakar den det också?
Blivande-klassiker-varning på SD tamejfan...om den inte redan är detRåaste kronskydden i stada.
Gillade inte SD-modellerna alls när dom kom, men jag har kommit att uppskatta dom något vansinnigt dom senaste åren. GMTn är en fullträff som jag ser det. KBK!![]()