Vad är det för bjässe längst upp till höger?![]()
Bulova Precisionist kronograf, en av få klockor jag ångrar att jag köpt.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för bjässe längst upp till höger?![]()
Skitroligt att du har en DJ nerknölad längst ner i en skokartong tycker jag, respekt!![]()
Lattjolajbanlådan, för närvarande helt utkonkurrerad av Mudmastern![]()
Hur funkar vridringen på den där? Har alltid undrat...![]()
Bulova Precisionist kronograf, en av få klockor jag ångrat att jag köpt.
Den är fast, går inte att snurra.Hur funkar vridringen på den där? Har alltid undrat...![]()
Hade hoppats att någon av knapparna skulle sänka bultskallarna eller något i den stilen.Den är fast, går inte att snurra.
Snygg ju! Mäktig pjäs med massa coola subdials.![]()
Bulova Precisionist kronograf, en av få klockor jag ångrar att jag köpt.
Skitroligt att du har en DJ nerknölad längst ner i en skokartong tycker jag, respekt!
Ögongodis!![]()
Dykare och gummi-nato från zuludiver. Alltid en bra kombo.
God stämning idag! Som det ska vara.
Trevlig kväll alla!
Vad ska jag ha på min Arm ida’? (Dagens lågvattenskämt)Har knappt kollat på Armida innan.
Tyckte denna kändes trevlig.
Härligt opretentiöst!![]()
KS bästa låda. Så jävla balla kombos... Rolle - Casio, LV - DW, GJ - Vostok... min enda invändning är för få mikros![]()
Jorå, du prickade in allihopa. Så är det en RLT också. Den är en äkta mikro eftersom det finns bara just detta exemplar (RLT no13)KS bästa låda. Så jävla balla kombos... Rolle - Casio, LV - DW, GJ - Vostok... min enda invändning är för få mikros... bara Deep Blue, Locman och Knut Gadd?
Vilken skön låda! Men DW'n var något av en jumpscare...![]()
Det är faktiskt två styckenVilken skön låda! Men DW'n var något av en jumpscare...
Det är faktiskt två stycken![]()
Den nedersta har ju någon slags stil iallafall.
Modellen hette ”Dapper” utgången numera.Den nedersta har ju någon slags stil iallafall.
Jakten, He he, som krogen pa den tiden det begav sig, hur gor de nufortiden, blir man metooad om man bjuder upp....Jaaaa, jakten. Den ljuvliga jakten. Känslan när målet närmar sig, och man äntligen kan bränna sina pengar på lyxkonsumtion. Materiel lycka är sann lycka!![]()
Nice, stenhard....Fick hem denna idag så jag har något att bada med åtminstone.
![]()
Skicka den till mig i Sept, jag skickar tillbaks i MajJa den är härlig.Frågan är om man kommer använda den på vinterhalvåret?
Fasen vilken snygg bild. Tack för en mycket trevlig nördstundVad ska jag ha på min Arm ida’? (Dagens lågvattenskämt)
Ny Parnis från min lokala hov-leverantör (nej inte hästförsäljare) @Lindellc![]()
Inte på Island heller, här betyder det ’fett’Tar mig en Fita snart, vet ej om skulle salja sa bra i Sverige
![]()
Jag kan uppskata fita ibland...Inte på Island heller, här betyder det ’fett’![]()
Så skickar du en av dina rolex till mig under tiden..Skicka den till mig i Sept, jag skickar tillbaks i Maj![]()
Paolo Roberto skulle nog älska dem.Tar mig en Fita snart, vet ej om skulle salja sa bra i Sverige
![]()