Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt som tusan. Dom sitter ganska gött också.Byteslördag resulterade i en f2f med den gode @Björn Boett. Jag sportar min nykomling idag också. Kycklingshocken
![]()
Det förstnämnda!Är tavlan silver eller svart?
Grymt! Min ligger på posten, hur känns den?Byteslördag resulterade i en f2f med den gode @Björn Boett. Jag sportar min nykomling idag också. Kycklingshocken
![]()
Känns knappt vilket är det bästa (att den är på handleden alltsåGrymt! Min ligger på posten, hur känns den?![]()
Jag har en Oceanking och är supernöjd. Under en tillfällig sinnesförvirring fick jag för mig att jag skulle sälja den och köpa något annat istället men så här i efterhand är jag otroligt glad att ingen nappade.Tjena KS!
Någon här som har erfarenhet av tillverkaren Monta? Jäkligt sugen på en och funderar på att beställa (ev. köpa begagnad här på KS)
Okej, TACK! Då känns det ganska tryggt att köra på en. Förresten, beställde du via dom? Isåfall hur upplevde du köpet? (Som jag har förstått är det ett 25% tillägg på priset?) Angående färgen du valde, är den mörkare i verkligheten? På deras hemsida tycker jag att den ser ganska ljus ut men på dina bilder såg den hur läcker ut som helst! Tusen tack för hjälpen.
Jag köpte min direkt från Monta och frågade om de inte hade någon återförsäljare inom EU vilket de tyvärr inte hade men däremot erbjöd de sig att splitta momsen 50/50 (som annars är 25%). Grym service och de är alltid trevliga och jättesnabba på att besvara mail med frågor och så. Jag kan varmt rekommendera både företaget i sig och klockorna, åtminstone Oceanking eftersom jag inte har erfarenhet av Triumph men jag har bara hört gott även om den.Jag köpte min begagnad, så slippte greja med momsen. Men räkna med 25% moms. Det kan dock löna sig att prata med dom hur dom ställer sig till att göra ngt avdrag på priset då dom inte har någon AD i Europa. Ang. Färgen är den väldigt skiftande beroende på ljuset. Ibland nästan svart och ibland helt klarblå. Väldigt fin tavla måste jag säga. Var inte mitt förstaval men efter att ha ägt den i ett år är jag kalasnöjd med färgenlycka till med ett eventuellt köp!
Kul med fler Monta på forumet!Jag köpte min Triumph direkt från Monta och det stämmer att man ska betala 25% moms. Men Monta gick med på att stå för halva den kostnaden.
Väldigt fin klocka som tyvärr inte används så mycket just nu.
Har man sagt A...Har precis köpt två udda fåglar! Nu återstår bara den där väntan på att få notis om att paketet har landat hos ombudetSpännande var ordet
![]()
Årets låt ju, stabil som fan!
![]()
Haha, jag tycker ändå att han har humor och bjuder på sig själv. Jag är en sucker för eurodisco och gillar hans musik i övrigt också även om han inte har gjort så mycket de senaste 25 åren.Rak och rationell!![]()
T.o.m sol på Island, bah![]()
Underbar dag mikrovänner![]()
Bimmer![]()
LE lever gott och sitter som vanligt som en smäck
Haha kan tänka mig detKänns knappt vilket är det bästa (att den är på handleden alltså).
Första intrycket är väldigt positivt, tycker att tavlan är väldigt bra
Är det pga din frekvens på brevlådebesök du valt ditt nick?Får man vara med fast man bryter mot både micro och affordable. Springer ut och kollar brevlådan stup i kvarten. Vänta fortfarande på min geckoödla som tydligen skickades i torsdags. Hur ska man stå ut!
![]()
/ P
Kanske det?Är det pga din frekvens på brevlådebesök du valt ditt nick?![]()
”My dear old Flighty”, som TGV skulle ha sagt.flighty![]()
Jag har en Oceanking och är supernöjd. Under en tillfällig sinnesförvirring fick jag för mig att jag skulle sälja den och köpa något annat istället men så här i efterhand är jag otroligt glad att ingen nappade.
Jag köpte min direkt från Monta och frågade om de inte hade någon återförsäljare inom EU vilket de tyvärr inte hade men däremot erbjöd de sig att splitta momsen 50/50 (som annars är 25%). Grym service och de är alltid trevliga och jättesnabba på att besvara mail med frågor och så. Jag kan varmt rekommendera både företaget i sig och klockorna, åtminstone Oceanking eftersom jag inte har erfarenhet av Triumph men jag har bara hört gott även om den.
Vilken modell är du nyfiken på? Jag har för mig att de skulle uppdatera länken på Triumph med bl.a. ett annat spänne så det kan vara värt att kolla upp om du planerar att köpa inom kort.
Back in blackT.o.m sol på Island, bah
Ha en bra dag din galning, hur mår axeln förresten?
Håller med, t.e.x ’Lager than life’ är ju i samma skojfriska anda. Minns att jag köpte Hello Africa och No coke på singlar när de släpptesHaha, jag tycker ändå att han har humor och bjuder på sig själv. Jag är en sucker för eurodisco och gillar hans musik i övrigt också även om han inte har gjort så mycket de senaste 25 åren.
Snyggt gjort tycker jag.Att dom erbjuder att splitta momsen är förbryllande för mig, det säger mycket om ett företag