Tar det svarta om det finns kvar.Fick hem banden från cousinsuk nu, minns dock inte vilka som anmälde intresse. 10kr rabatt för er i tråden.
https://klocksnack.se/threads/22mm-curved-end-gummi-svart-blått-orange.132562/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tar det svarta om det finns kvar.Fick hem banden från cousinsuk nu, minns dock inte vilka som anmälde intresse. 10kr rabatt för er i tråden.
Sålde min mako annars hade jag gärna köpt ett parFick hem banden från cousinsuk nu, minns dock inte vilka som anmälde intresse. 10kr rabatt för er i tråden.
Grattis till klockanÄntligen framme. Fast den struliga säljaren har förtagit känslan något
Och länken är för kort. Tror ni jag fick med extra länkbitar? Så vi får nöja oss med natoband sålänge bekvämt men kanske inte så snyggt på denna klocka.
![]()
Nä tacka vet jag att göra affärer med klocksnackare!
/ P
Fin klocka! Trist med länken, lite av grejen med den måste ju ändå vara bor länkenÄntligen framme. Fast den struliga säljaren har förtagit känslan något
Och länken är för kort. Tror ni jag fick med extra länkbitar? Så vi får nöja oss med natoband sålänge bekvämt men kanske inte så snyggt på denna klocka.
![]()
/ P
Watchgecko har la ganska bra priser på komplett länk om du vill komplettera?Äntligen framme. Fast den struliga säljaren har förtagit känslan något
![]()
/ P
Äntligen framme. Fast den struliga säljaren har förtagit känslan något
![]()
/ P
Yaaay, grattis! Så kul med en till i trådenÄntligen framme. Fast den struliga säljaren har förtagit känslan något
![]()
/ P
Jag har köpt en TT-jubilee som sitter på för stunden, har faktiskt aldrig haft något annat än mina två länkar på den. Men tror på brunt läder (ja, man kan ha läder på dykare).Ja det går att köpa nya förstås så det är inget problem på det viset det känns bara trist att det ska behövas.
Jag testade montera Speedmaster länken men den passade förstås inte.
Vad kör @Lindellc för band på sin klocka när länken inte sitter på?
/ P
Grattis till klockan. Synd på länkbitarna dock.
Skriv gärna vad säljaren heter på Tradera så man slipper fundera om han säljer mer.
En sån där tvätt borde man kanske införskaffa...Bonusbuld med Nato medan länken tar sig ett dopp i ultraljudstvätten.
![]()
/ P
Hatar när sånt händer.Så jävla typiskt.
Man köper en begagnad klocka på länk i ”fint” skick.
Två dagar senare hämtar man paketet i från ombud och vad får man? En klocka som ser helt oanvänd ut, med plast kvar. Länken har inte ens en spår av användning. Detta kommer i en påkostad klockrulle med tillhörande gummi och läder. Allt detta till ett pris som är bättre än kompispris.
Tack för en god affär @Skiddie!
![]()
Ja vad säger man, jag är glad att jag hittat in i denna trådenSå jävla typiskt.
Två dagar senare hämtar man paketet i från ombud och vad får man? En klocka som ser helt oanvänd ut, med plast kvar. Länken har inte ens en spår av användning. Detta kommer i en påkostad klockrulle med tillhörande gummi och läder. Allt detta till ett pris som är bättre än kompispris.
![]()
Denna tråden är speciell, det är helt santJa vad säger man, jag är glad att jag hittat in i denna tråden
Jag passar på att ta tillfället i akt att tacka @Kalvin för en fin affär och ett riktigt affordable pris på denna! Har velat testa sedan den släpptes och jäklar vad ball den är![]()
![]()
![]()
Och så hade det varit kul om du fått en egen linje mellan Island & Sverige så du med kunnat avnjuta av dina nya klockor lite enklareDenna tråden är speciell, det är helt sant
Just därför vill jag att inga förändringar görs.
En sån där tvätt borde man kanske införskaffa...
Grattis! Dom är riktigt fina dom där.
Känns ok så här långt. Har bara hunnit prova en kort stund.Grattis! Dom är riktigt fina dom där.
Vad tycker du om länken?!
Så jävla typiskt.
![]()
Sen är SÅ bra grattis!Så jävla typiskt.
![]()
Så jävla typiskt.
![]()
Absolut, meddela gärna sen hur det har löst sig.Tänkte låta honom få en chans att rätta till innan jag outar med namn
/ P
Snyggt där och tack själv för ännu ett smidigt byte!Senast inkommet: Tisell Explorer från den eminente @TerryTee. Blir gång på gång förundrad vilken jäkla klocka dom kan bygga för lite pengar borta i öst!
Och får passa på att tacka för ännu en smidig affär
![]()