Vet inte riktigt, men ett mesh av något slag kanske?!?Härligt! Vad planerar du att köra för band till den?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet inte riktigt, men ett mesh av något slag kanske?!?Härligt! Vad planerar du att köra för band till den?![]()
Min känns som en keeper så fler krokar är att rekommendera..Såg nu att jag missade tillfället igår kväll, inte bra. Hoppas jag räknas in som en mikrobrorsa om det blir dags
(nu har jag lagt ut flera krokar, ok med dig @Chumba ? )
Fet, ok eller lite topp tung ?Näst efter helson-monstret (sharknastern) från tidigare idag så är det här vice-monstret! Nyinförskaffat från Helberg![]()
![]()
![]()
![]()
Det hade nog blivit riktigt coolt. Tänker du någon form av milanese eller shark mesh?Vet inte riktigt, men ett mesh av något slag kanske?!?
Jag beklagar sorgenOops blev inte riktigt som tänktJäkla plockepinn vridring from hell, bli aldrig som jag är sensmoralen här. Ha en fin dag alla!
![]()
JaDet hade nog blivit riktigt coolt. Tänker du någon form av milanese eller shark mesh?![]()
Sitter som ett smäck konstigt nog, bandhornen viker ner hyfsat bra också! Sen är det ju lyckans ost när meshet är i exakt rätt längd när jag plockar ut den ur lådan. SpecsFet, ok eller lite topp tung ?
Fy tusan alltså. Skönt att du kan ta det för vad det är iafOops blev inte riktigt som tänktJäkla plockepinn vridring from hell, bli aldrig som jag är sensmoralen här. Ha en fin dag alla!
![]()
Grym! En äkta shark-killerNäst efter helson-monstret (sharknastern) från tidigare idag så är det här vice-monstret! Nyinförskaffat från Helberg![]()
![]()
![]()
![]()
Riktigt grymt! Och coolt märke som ändå har hängt med i mikrosvängen ganska länge!Näst efter helson-monstret (sharknastern) från tidigare idag så är det här vice-monstret! Nyinförskaffat från Helberg![]()
![]()
![]()
![]()
Fräck! Du får lova att återkomma med lumeshot ikväll.
Grym! En äkta shark-killer.
Tack! Mycket nöjd hittills, framförallt att den satt såpass bra, det trodde jag inte att den skulle göra!Riktigt grymt! Och coolt märke som ändå har hängt med i mikrosvängen ganska länge!
Absolut! Satt själv i garderoben i går kvällFräck! Du får lova att återkomma med lumeshot ikväll.![]()
Det är mycket bra! Den hade varit ännu bättre om de svarade på mina mail..Ni som kör Traska Summiteer hur är intrycket so far ? Jag tycker den är kanon.![]()
Ser nog värre ut än vad det är, har monterat ihop vridringen igen så väntar bara på nytt inlägg. Fortsättning följerFy tusan alltså. Skönt att du kan ta det för vad det är iaf![]()
Orkade inte väntaFräck! Du får lova att återkomma med lumeshot ikväll.![]()
Jaså vad segt när svar uteblir.Det är mycket bra! Den hade varit ännu bättre om de svarade på mina mail..![]()
Vilken beast!! Snyggt!!Näst efter helson-monstret (sharknastern) från tidigare idag så är det här vice-monstret! Nyinförskaffat från Helberg![]()
![]()
![]()
![]()
Den kändes väldigt Lennykompatibel, satt bara och väntade på din kommentarVilken beast!! Snyggt!!
Näst efter helson-monstret (sharknastern) från tidigare idag så är det här vice-monstret! Nyinförskaffat från Helberg![]()
![]()
![]()
![]()
Där snackar vi dome!!! Härligt mesh åxå!Näst efter helson-monstret (sharknastern) från tidigare idag så är det här vice-monstret! Nyinförskaffat från Helberg![]()
![]()
![]()
![]()
Jaha?
På gångJaha?Öppna vetja!